رئیس تیم مطبوعاتی کمیساریای عالی مستقل انتخابات عراق، به جزئیاتی از این انتخابات پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات مجلس، وزارت کشور مکلف است تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار کند.
قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات مجلس، وزارت کشور مکلف است تا در حداقل یک هشتم حوزه‌های دارای تعدد کرسی مجلس، انتخابات را به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار کند.
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.
وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت‌ و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده، ملغی‌اثر اعلام کرد اما شاید برای بسیاری این سؤال پیش آمده باشد که چه چیزی در این بخشنامه بوده و کدام بندهای آن اصلاح شده‌اند.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس گفت: تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران منجر به افزایش حضور احزاب مختلف و رقابتی‌تر شدن انتخابات می‌شود.
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس گفت: تناسبی شدن انتخابات مجلس در تهران منجر به افزایش حضور احزاب مختلف و رقابتی شدن انتخابات می‌شود.
طحان نظیف در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که برای تحقق فرمایشات چهارگانه رهبری در برگزاری انتخابات  برنامه‌تان چیست؟ گفت: تلاش ما این است منویات و راهبردهای مورد تاکید رهبری را دنبال کنیم، اما باید توجه داشت که مخاطب سخنان رهبری همه دستگاهها دخیل هستند که در این بین برخی از مسائل به شورای نگهبان بر می‌گردد
با گذشت دو ماه از برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون دوچرخه سواری با طرح شکایت یکی از کاندیداها، این فدراسیون مجدداً وارد حاشیه شده و تلاش برای ابطال انتخابات در حال انجام است.
جزئیات ثبت نام انتخابات ریاست انتخابات هیات فوتبال استان تهران مشخص شد.
ناظر فدراسیون جهانی ژیمناستیک پس از برگزاری مجمع انتخاباتی در ایران اعلام کرد که برگه‌ای را امضا نکرده و گزارش مجمعی که به گفته خودش باعث «سردرد» شده است را به فدراسیون جهانی می‌دهد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره مفاد طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس که در حال بررسی در صحن مجلس است، توضیحاتی داد.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی جزئیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار قرار گرفت.
پیرهادی گفت: نکته مهم و متفاوت این طرح در صورت رد صلاحیت افراد، اگر داوطلب دفاعیه ای داشت جهت احقاق حق داوطلبان و کاهش اصطکاک های مطرح در بحث احراز صلاحیت ها، در صورت تصویب طرح، کانال ارتباطی بین کاندیداها و شورای نگهبان و دیگر نهادهای نظارتی برای نخستین بار ایجاد می شود.
مدیرکل انتخابات وزارت کشور جزئیاتی از لایحه جامع انتخابات مبتنی بر سیاست های کلی انتخابات تشریح کرد و گفت: این لایحه تقدیم هیئت دولت شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ریشه حوادث اخیر در کشور را موضوعات فرهنگی دانست و با ارایه سه راهکار برای رفع مشکلات، از جلسات گفت و گوی ملی با اصلاح طلبان برای انتخابات ۱۴۰۲ سخن گفت و اظهار داشت: در این جلسات بحث ما این است که سران احزاب و جریانات مختلف سیاسی با یکدیگر صحبت و مسایل را حل کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن تعیین شرایط سرپرست موقت برای مؤسسه‌های اعتباری، بر ضرورت انتخاب افراد خبره بانکی و صاحب صلاحیت و همچنین با تجربه مدیریت ارشد بانکی تاکید کردند.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت:‌ درباره اصلاح قانون انتخابات، فراتر از جزئیات قانون که شاید کم اهمیت هم باشد، چندین موضوع کلیدی وجود دارد که باید اول تکلیف آن را روشن کرد که این نکات در حد دولت و مجلس نیست. یعنی باید به سیاست‌گذاری کلان کشور سروسامانی داده شود تا تغییرات اساسی در قانون انتخابات انجام شود و تا زمانی که آن اتفاق رخ ندهد، تلاش دولت و مجلس که در سطح پایین‌تر قرار دارند به جایی نخواهد رسید.
با اعلام کامرانی‌فر، فدراسیون فوتبال نامه فیفا در خصوص نگرانی بابت دخالت خارج از فدراسیون در روند انتخابات را پاسخ داده است.
رسانه شورای عالی امنیت ملی به انتقادات از پنهان بودن جزئیات مذاکرات واکنش نشان داد.
پیشتر نیز دولت دوازدهم لایحه جامع انتخابات را به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده بود که تمام انتخابات‌ها در آن دیده شده بود اما نمایندگان مجلس به جای آنکه لایحه دولت قبل را در دستور کار قرار دهند، طرح‌هایی را برای انتخابات‌های گوناگون در دستورکار قرار دادند.
معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: سهامداران سهام عدالت روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه فرصت دارند، شماره حساب خود را از طریق سامانه سجام اعلام کنند تا سود برای آن‌ها واریز شود.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۳۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۵ میلیون تومان رسید.
نماینده شیراز در مجلس از طرح جدید مجلس برای انتخابات ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: حرکت به سمت «نظام انتخاباتی تناسبی استانی ـ شهرستانی» در دستورکار مجلس قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ