ناوشکن دنا یکی از جدیدترین دستاورد‌های دریایی ایران اسلامی است که توانست به همراه ناوبندر مکران ماموریت دریانوردی به دور کره‌زمین موسوم به عملیات کد ۳۶۰ را انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عراقی جزئیاتی از تحرکات جدید نظامیان خارجی در استان‌های الانبار و اربیل منتشر کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران جزئیاتی جدید از حادثه حریق در بازار اعلام کرد.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس جزئیاتی تازه از عملیات اسارت هدار گولدن افسر صهیونیست در سال ۲۰۱۴ فاش کرد.
همه تمهیدات لازم جهت برگزاری پیاده روی اربعین حسینی در حال انجام است تا امسال هم رکوردی جدید از گردهمایی بزرگ عاشقان حسین ثبت شد.
رئیس دیوان عالی کشور در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم در ارتباط با پرونده طبری گفت: رأی تکمیلی به زودی صادر خواهد شد؛ دیوان عالی کشور و مجموعه قوه قضائیه در خصوص بحث فساد حساس است.
باشگاه بارسلونا جزئیاتی از طرح مد نظر باشگاه برای استادیوم نوکمپ جدید را منتشر کرد. به گفته باشگاه این استادیوم بعد از تکمیل 105هزار نفر ظرفیت خواهد داشت.
رسانه‌های صهیونیستی ضمن انتشار جزئیاتی از عملیات روز گذشته مقاومت فلسطین، این مساله را فاش کردند که روز مقاومت نزدیک بود بالگرد اسرائیلی را در جنین سرنگون کند.
رسانه‌های عراقی از فعالیت فاز نخست عمرانی نیروهای مرزبانی عراق در احداث جاده جدید در نوار مرزی با ایران در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق برای نصب برج‌های دیده‌بانی و نظارت خبر دادند.
مجلس نمایندگان آمریکا با ارائه جزئیاتی جدید مدعی شده اعضای خانواده «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از جمله پسر او «هانتر» میلیون‌ها دلار از شرکت‌های مستقر در چین و رومانی دریافت کرده‌اند.
سامسونگ ظاهراً برای سری گلکسی واچ 6 از تراشه جدید W980 استفاده می‌کند و همچنین برای مدل پرو به سراغ حاشیه نمایشگر چرخان می‌رود.
نیروی زمینی ارتش اخیراً یک خودروی تانک‌بر جدید با نام «کیان ۸۰۰» را به بدنه عملیاتی خود افزود.
نخست‌وزیر سابق عراق جزئیات جدیدی از مذاکرات ایران و عربستان و همچنین دیدارش با رهبر ایران منتشر کرد.
موشک کروز پاوه جدیدترین موشک کروز زمین‌پایه ایران که توسط نیروی هوافضای سپاه تولید شده با برد ۱۶۵۰ کیلومتر رونمایی شد. سومار، هویزه و طلائیه (ابومهدی) کروزهای زمین‌پایه ایران بودند که اکنون پاوه هم به آنها اضافه شده است. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
دوقطبی‌های سیاسی گویا از کف خیابان به مستطیل سبز سرایت کرده است.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت؛ اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ماست. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
در خصوص تشویش اذهان عمومی هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. اظهار نظرهای غیرمستند از سوی هر فرد شاخص (سلبریتی) و غیرشاخص خط قرمز ما است. قوه قضائیه موظف است برای احقاق حقوق عامه از این موارد گذشت نخواهد کرد.
معاون امور زنان ریاست جمهوری توضیحاتی درباره پیگیری مطالبات جدید زنان توسط این معاونت ارائه داد.
لوپاریزین پس از انتشار جزئیات قرارداد جدید کیلیان امباپه با پی اس جی، در مورد قرارداد لیونل مسی و نیمار نیز گزارشی جداگانه منتشر کرد.
نبیه بری رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد: ما پیش نویس توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی که از سوی واشنگتن پیشنهاد شده را مثبت ارزیابی می کنیم.
رئیس کمیسیون اروپا امروز جزئیاتی از تحریم‌های جدید ۷ میلیارد یوروئی بروکسل علیه روسیه به بهانه برگزاری همه پرسی در برخی از مناطق اوکراین را مطرح کرد.
رادیو کاتالونیا امروز جزئیاتی جدید از قرارداد چهار ساله روبرت لواندوفسکی با بارسلونا فاش کرد. جزئیاتی از دستمزد، پاداش‌ها و نیز حق فسخ یک‌طرفه بارسلونا که در نوع خود جالب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ