وزارت دفاع ازبکستان از وقوع انفجار در یک انبار متعلق به یک یگان نظامی در منطقه سیرداریا در این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) از شنیده شدن صدای انفجار شدید در مجاور پایگاه تروریستی آمریکا در منطقه الشدادی در شرق استان الحسکه سوریه خبر دادند.
منابع عبری از شنیده شدن صدای انفجار در شهرک صهیونیست نشین شاکید در اطراف جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
بر اثر وقوع انفجار در انبار مواد محترقه در تایلند، ۹ نفر کشته و بیش از ۱۰۰ تَن زخمی شده‌اند.
منابع محلی در شرق سوریه از وقوع چندین انفجار مهیب در اطراف پایگاه نظامی غیرقانونی آمریکا واقع در شهر «الشدادی» واقع در جنوب استان الحسکه در شرق سوریه نزدیک مرز با عراق خبر دادند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از کشف ۱۷ تن کالای بسیار خطرناک و انفجاری در انبار فرودگاه امام (ره) خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از کشف ۱۷ تن کالای بسیار خطرناک انفجاری در انبار فرودگاه امام (ره) خبر داد.
در صورتی که ادعای دبیر شورای امنیت ملی روسیه مبنی بر انفجار یک انبار از گلوله‌های اورانیوم ضعیف شده در اوکراین صحت داشته باشد، اورانیوم ضعیف شده یک فلز سنگین است که به هیچ وجه نمی‌تواند عامل ایجاد پدیده رادیواکتیویته در هوا باشد.
عضو جهاد اسلامی اخبار منتشر شده در رسانه‌ها درباره برقراری آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت فلسطینی و رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد.
رسانه‌های خبری از حملات مشکوک و شنیده شدن صدای چندین انفجار مهیب در شمال دیرالزور سوریه خبر دادند.
با وجود اخبار منتشر شده از میانجی‌گران صلح میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی که حملات تل آویو به نوار غزه گسترده نخواهد بود هم‌اینک منابع خبری از وقوع انفجار در جنوب لبنان خبر می‌دهند.
۱۷ تن کالای بسیار خطرناک و انفجاری در انبار گمرک فرودگاه امام خمینی با دستورات و پیگیری‌های قضائی تخلیه خارج و تحویل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شده است.
سرقت با لباس زنانه و پابند الکترونیکی/ نخستین حادثه چهارشنبه سوری در یزد/ مرگ ۴ پدر و دختر در استخر کشاورزی/ اختلاف و درگیری منجر به قتل ۲ نفر شد/ حمله مرد شیشه‌ای به زنان از میان شمشاد‌ها/ انکار قتل ناپدری در دادگاه/ سرنوشتم را اعتیاد مادرم رقم زد!/ انفجار مرگبار در نیمه شب تبریز
یک رسانه اروپایی جدیدترین آمار و اخبار انفجار دیروز در مزار شریف افغانستان را ۳ کشته و بیش از ۳۰ مصدوم رسانه ای کرد.
شامگاه گذشته (دوشنبه) یک مجتمع صنعتی در شمال فرانسه که در آن انبار باتری های لیتیومی نیز قرار داشت، در آتش سوخت و علاوه بر شنیده شدن صداهای انفجار متوالی، شعله های آتش به آسمان زبانه کشید.
انفجاری قوی در انبار مهمات ارتش اوکراین در اوچاکیف، منطقه میکولایف رخ داد. موج انفجار به حدود ۵۰ خانه آسیب رساند. انفجار به حدی مهیب بود که صدای آن در منطقه خرسون شنیده شد.
اطلاعات اولیه حاکی از وقوع این انفجار در انبار مهماتی است که نیرو‌های آمریکایی و نیرو‌های پیشمرگ کرد در اقلیم کردستان از آن استفاده می‌کنند.
منابع خبری از وقوع انفجار انبار تسلیحات آمریکا در اربیل مرکز اقلیم کردستان عراق خبر دادند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سرگذشت دختر آواره!/ قاتل در محل جنایت دستگیر شد/ انفجار تانکر سوخت در شازند حادثه ساز شد/ دستگیری عاملان قتل در باوی/ ماجرای هولناک قتل شوهر و فرزند برای جلوگیری از مهاجرت!/ متهمان، تعرض به ۷ زن را انکار کردند/ اعتراف دزدان بدل انداز به ۶۰ فقره سرقت!/ جنایت به خاطر ۸ میلیارد تومان بیت کوین
وزارت دفاع ازبکستان از وقوع انفجار در یک انبار متعلق به یک یگان نظامی در منطقه سیرداریا در این کشور خبر داد.
یک انبار مهمات و ذخایر جنگی در شرق استان حمص سوریه صبح امروز منفجر شد.
معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور جدیدترین جزئیات از انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق را تشریح کرد.
ویدئویی از لحظه وقوع انفجار مهیب در یک انبار مهمات در خارکف اوکراین منتشر شده است.
پس از گزارش رسانه‌ها درباره حمله راکتی به پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق سوریه، منابع خبری گزارش دادند که در انبار‌های تسلیحاتی آمریکا در شمال شرق سوریه نیز چند انفجار به وقوع پیوسته است.
هنوز علت انفجار مشخص نیست، اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی کاربران می‌گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است، اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ