برای مطالعه تأثیر حمله قلبی بر شناخت- توانایی تفکر و استدلال- محققان یک تجزیه و تحلیل تلفیقی از شش مطالعه بزرگ از بزرگسالان انجام دادند که بین سال‌های ۱۹۷۱ تا ۲۰۱۹ انجام شده بود. آن‌ها از یک سیستم امتیاز برای اندازه‌گیری شناخت کلی شرکت‌کنندگان در طول زمان استفاده کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: یکی از مصدومان متاسفانه در حین انتقال به بیمارستان مسلمین، شهید شد و از ۲ مصدوم منتقل شده به این بیمارستان، یک نفر که دچار شوک قلبی شده بود، بهبود یافت و ساعتی بعد مرخص شد.
فشار در قفسه سینه، مشکل در تنفس یا تنگی نفس با یا بدون ناراحتی قفسه سینه می‌تواند گاهی اوقات یک علامت هشدار برای حمله قلبی باشد.
یک کارمند بازنشسته بانک در شرق تهران بخاطر حمله قلبی فوت کرد.
تجزیه و تحلیل جداگانه نشان داد شرکت کنندگانی که بیشترین مصرف پتاسیم را داشتند، ۱۳ درصد کمتر از افرادی که کمترین مصرف پتاسیم را داشتند، دچار حمله قلبی یا سکته مغزی شدند.
یک ماه قبل از یک حمله قلبی ، بدن شما با این ۸ سیگنال اخطار خواهد داد، بنابراین پیشگیری بهتر از درمان است، این قاعده ساده برای هر بیماری در نظر گرفته می شود و زمانی که علائم به درستی تایید نشوند بسیار ارزشمند خواهد بود.
بوشهر- ابوالفضل رفیعی بازیکن تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر در رده‌های سنی پایه در یک بازی دورهمی دچار حمله‌ قلبی شد و دار فانی را وداع گفت.
لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی فوتبال کرواسی اتفاقات بازی برابر هلند در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا را به یک حمله قلبی تشبیه می‌کند.
نتیجه تحقیقات نشان می دهد که یک لیوان آب چغندر در روز می تواند خطر حمله قلبی یا سایر عوارض برای مبتلایان به آنژین صدری* را به میزان بیش از 50 درصد کاهش دهد.
مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد افرادی که به آنفلوآنزا مبتلا می‌شوند تا "یک هفته" پس از تشخیص این ویروس، بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ هستند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد شیرین کننده‌های مصنوعی که معمولا در غذا‌های فرآوری شده استفاده می‌شوند می‌توانند خطر حمله قلبی و سکته مغزی را در افراد افزایش دهند.
نتایج یک مطالعه برخلاف دهه‌ها تحقیق علمی است که نشان می‌دهد شیرین کننده‌های کم کالری مانند اریتریتول بی خطر هستند همان طور که مجوز‌های نظارتی جهانی برای استفاده از آن در مواد غذایی و نوشیدنی‌ها نشان می‌دهد
یک مطالعه جدید اطلاعات نگران کننده‌ای را در مورد ارتباط بین پره اکلامپسی عارضه بارداری و حمله قلبی در آینده، حتی در زنان جوان تر، نشان می‌دهد.
سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می‌تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد. در همان مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۳ در کانادا انجام شد و در نشریه JAMA منتشر شد، تقریبا ۲۴ درصد بیماران مرد و ۲۷ درصد بیماران زن سرگیجه را به عنوان یکی از علائم مرتبط با حمله قلبی گزارش کردند.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد افرادی که در میانسالی دچار حمله قلبی یا سکته می‌شوند ممکن است در اوایل زندگی نیز دچار مشکلات حافظه و تفکر شوند.
یک درد ناگهانی و سنگین به سینه‌تان می‌کوبد و این دو کلمهٔ وحشتناک به ذهنتان می‌رسد: حمله قلبی. یک نفس عمیق بکشید؛ اغلب این تجربه چیزی نیست که از آن بترسید.
رئیس‌جمهور گابن اعلام کرد وزیر خارجه این کشور بر اثر حمله قلبی در جریان یک نشست دولتی فوت کرده است.
طراحان این دستگاه که از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی هستند و می‌گویند: یک دستگاه بیومدیکال با نام «حمله قلبی بر روی یک تراشه» می‌تواند روزی در توسعه درمان‌های موثر برای بیمارانی که در حال بهبودی از یک مشکل قلبی هستند استفاده شود.
وقتی در طول سال به آمار جهانی میزان حمله قلبی نگاه می‌کنیم، آنچه می‌بینیم نرخ‌های نسبتاً ثابت هفته به هفته است. در این میان دو استثنا وجود دارد: یکی این که در ماه‌های تابستان یک افت گسترده و کم عمق در حملات قلبی وجود دارد و در آذر ماه نیز شاهد افزایشی حدود ۳۰ تا ۴۰ درصدی در فاصله زمانی دو هفته آخر سال بین کریسمس و سال نو هستیم.
حمله قلبی زمانی اتفاق می‌افتد که یک لخته خون جریان خون را به قلب مسدود می‌کند.
گروهی از محققان انگلیسی یک سیستم هوش مصنوعی ابداع کرده اند که می تواند تصاویر شبکیه چشم را برای بررسی سلامت رگ ها رصد کند و به شناسایی افراد در معرض خطر حمله قلبی و سکته مغزی کمک کند.
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات متحده سالانه حدود ۸۰۵۰۰۰ نفر دچار حمله قلبی می‌شوند که هر ۴۰ ثانیه یک مورد آن رخ می‌دهد. این سازمان بیان می‌کند که از هر پنج نفر یک نفر نمی‌داند که دچار حمله قلبی شده است.
نجات یک خانم که دچار حمله قلبی شده بود توسط یکی از هموطنان در نانوایی سنگکی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نجات یک خانم که دچار حمله قلبی شده بود توسط یکی از هموطنان در نانوایی سنگکی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نجات یک خانم که دچار حمله قلبی شده بود توسط یکی از هموطنان در نانوایی سنگکی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ