یک مطالعه جدید اطلاعات نگران کننده‌ای را در مورد ارتباط بین پره اکلامپسی عارضه بارداری و حمله قلبی در آینده، حتی در زنان جوان تر، نشان می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کابین‌های پورشه‌هایی که کوپه هستند، طراحی کلاسیکی دارند و مانند مدل‌های دیگر مثل ماکان و کاین و پانامرا و...، به راحتی تغییر نمی‌کنند. در فضای داخلی باکستر نسل چهارم، فرمان ۳ پره کلاسیک پورشه، در کنار دریچه‌های دایره‌ای شکل و همچنین کنسول وسط شیب‌دار، بیشترین خودنمایی را دارند. از مصادیق کلاسیک بودن طراحی این بخش، می‌توان به کیلومترشمار آنالوگ آن اشاره کرد.
پره گواردیولا، رئیس هیئت مدیره باشگاه خیرونا، واکنشی منفی به علاقه بارسلونا برای جذب اوریول رومئو نشان داد.
این خودرو بر روی چرخ‌های ۲۲ اینچی سوار می‌شود که تیونر از رینگ‌های آلومینیومی استفاده می‌کند و طراحی چند پره دارد. کالیپر‌های ترمز به رنگ رویال منت هستند که همان سایه‌ای است که روکش کابین را می‌پوشاند.
فاصله‌های این زلزله ۹ کیلومتری اسالم، ۱۵ کیلومتری پره سر و ۱۵ کیلومتری هشتپر از توابع گیلان گزارش شده است.
رشت- مدیرکل شیلات گیلان از تکثیر طبیعی ماهیان استخوانی در پره های صیادی این استان خبر داد و گفت: فعالیت بازسازی ذخایر استان رشد ۳۰ درصدی داشته است.
بر اساس یک مطالعه جدید، عوارض شایع بارداری مانند دیابت بارداری و پره اکلامپسی (فشارخون بالا در بارداری) ممکن است رشد نوزاد را در رحم کُند نماید.
بر اساس تحقیقات جدید، دختران باردار بسیار جوان که فقط ۱۰ تا ۱۵ سال سن دارند، با خطر بیشتر عوارضی مانند پره اکلامپسی و سزارین روبرو هستند.
یک شرکت دانمارکی روشی را برای بازیافت پره های توربین‌های بادی که طبیعت را به شدت آلوده می‌کنند، ابداع کرده است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که عوارض مهم بارداری مانند پره اکلامپسی (فشارخون بالا) و زایمان زودرس باید به عنوان عوامل خطر مادام العمر برای بیماری قلبی زنان شناخته شوند.
تولید برق با استفاده از انرژی باد در دنیای انرژی‌های تجدید پذیر اهمیت زیادی دارد، اما عمر پره ‌های توربین‌های بادی محدود است و برای حل این مشکل پره ‌های قابل بازیافت ساخته شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ