طراحان این دستگاه که از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی هستند و می‌گویند: یک دستگاه بیومدیکال با نام «حمله قلبی بر روی یک تراشه» می‌تواند روزی در توسعه درمان‌های موثر برای بیمارانی که در حال بهبودی از یک مشکل قلبی هستند استفاده شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یبوست به ویژه یبوست مزمن از امراض شایع گوارشی است که افراد در طول زندگی دچار آن می‌شوند، در این مطلب به معرفی یک معجون معجزه گر برای درمان یبوست پرداخته‌ایم که در ادامه می‌خوانید.
تامارا رومانوک در سال ۲۰۱۹ میلادی سال‌ها پس از ابتلا به آنسفالومیلیت میالژیک (نشانگان خستگی مزمن) که او را در حالتی از درد و خستگی مزمن در بستر نگه داشته بود رویدادی "معجزه آسا" را تجربه کرد. او پس از مصرف آنتی بیوتیک‌های تجویز شده برای درمان عفونت جداگانه بهبودی کوتاه مدتی را در علائم آنسفالومیلیت میالژیک تجربه کرد.
همشهری آنلاین نوشت: سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.یکی از روش‌های سنتی در درمان سنگ کلیه نوشیدن هندوانه پخته است.
سنگ کلیه معمولا باعث درد در پھلوی راست یا چپ بدن می‌شود و بسیار ناراحت کننده است. یکی از روش‌‎‎های سنتی دفع سنگ از گذشته تا امروز جوشاندن هندوانه بوده است.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
سنگ کلیه، جسم سختی است که از کانی‌های موجود در ادرار تشکیل می‌شود. محل تشکیل این رسوبات سنگی به‌طور معمول در کلیه است که از طریق جریان ادرار از بدن خارج می‌گردد.
اضافه کردن یک تا دو قاشق غذاخوری سرکه سیب به یک لیوان آب و نوشیدن آن، اسید استیک را تأمین می‌کند. اسید استیک قادر است سنگ‌های کلیه را نرم، تجزیه و حل کند و به آسان‌تر شدن فرایند دفع آن‌ها از طریق ادرار کمک کند.
بهترین درمان میگرن روی آوردن به زندگی سالم است. زندگی سالم با سبک زندگی سالم و دوری از التهاب و سروصدا بهترین کمک برای درمان میگرن است. همانطور که در ابتدا گفتیم میگرن یک مشکل عصبی است و باید تلاش شود از تحریک اعصاب جلوگیری شود. به طور کلی باید از عوامل تشدید میگرن دوری کرد. دوری از اماکن شلوغ و ساختن یک محیط امن و بی‌سروصدا از مهم‌ترین کار‌هایی است که برای کاهش درد میگرن می‌توانید انجام دهید.
تغییر و اصلاح الگوی غذایی فرد نخستین گام برای سرعت گرفتن روند درمان است. در این نخستین گام، اولین قدم! تغییر شکل پختن غذا‌ها از سرخ‌کردنی و پرچرب به آب‌پز یا کبابی است. قدم بعدی مصرف غذا‌ها هم در حجم کم است. البته افزایش دفعات مصرف خیلی توصیه نمی‌شود، چون با هر بار مصرف غذا، معده وادار به ترشح اسید می‌شود؛ بنابراین افزایش وعده‌ها حداکثر تا پنج‌بار توصیه شده است.
تحقیقات فعلی نشان می‌دهد که نوشیدن قهوه می‌تواند خطر کلی ابتلا به سنگ کلیه را کاهش دهد. کافئین موجود در چای، نوشابه یا قهوه به نوعی عملکرد محافظتی دارد و می‌تواند از بروز سنگ کلیه پیشگیری کند.
در دهه‌های اخیر، تحقیق در مورد این آنتی‌بادی‌های کوچک افزایش یافته و از آنجا که کار آسانی است، می‌توان با هزینه‌ای کم، حجم بالایی از آن‌ها را تولید کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این آنتی‌بادی‌ها گزینه خوبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از اختلالات انعقادی گرفته تا کووید ۱۹ باشند و محققان همچنین درحال استفاده از آن‌ها برای تشخیص بیماری‌هایی مثل سرطان و البته به‌عنوان کلید تحقیقاتی مثل نقشه‌برداری از درون سلول‌ها هستند.
امروزه در کلینیک‌ها درمان‌های بسیار گوناگونی جهت تقویت فولیکول‌های مو انجام می‌شود. اوزون تراپی مو اثربخشی گسترده‌ای در درمان مشکلات مو و پوست سر مانند شوره سر، ریزش و نازک شدن مو دارد. این مشکلات عمدتاً به دلیل عواملی مانند افزایش سن، عدم تعادل هورمونی، مراقبت نامناسب از مو، رژیم غذایی ناسالم، بیماری‌ها و عفونت‌ها، اختلالات ژنتیکی، آلودگی و سایر عوامل خارجی ایجاد می‌شود که به طور کلی پوست سر را کم آب می‌کند یا باعث آسیب به فولیکول‌های مو می‌شود.
بیماری کبد چرب غیرالکلی تقریباً ۳۰ درصد از جمعیت را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما یک تحلیل جدید نشان می‌دهد که تنها ۱۵۰ دقیقه ورزش در هفته می‌تواند به کاهش چربی‌های خطرناک اطراف این بافت حیاتی بدن کمک کند.
دکتر سلمان اسلامی، جراح کلیه و مجاری ادراری با اشاره به اینکه بسیاری از مردان با افزایش سن و بروز بیماری‌های زمینه‌ای مثل دیابت دچار اختلال نعوظ می‌شوند، می‌افزاید: برای درمان اختلال نعوظ می‌توان از روش‌های مختلف از جمله کاهش وزن، ترک دخانیات، مصرف دارو و تزریق دارو‌هایی داخل آلت تناسلی بهره گرفت. اگر این روش‌ها موثر نباشد می‌توان با جراحی و کار گذاشتن پروتز داخل آلت تناسلی این مشکل را درمان کرد.
درمان عرق کف دست؛ علت عرق کردن کف دست چیست؟ تعریق کف دست از کودکی شروع شده، در دوران بلوغ شدت یافته و در جوانی با استرس‌های این دوران به اوج خود می‌رسد. این بیماری در برخی مواقع به قدری شدت می‌یابد که هنگام استرس، قطرات عرق از دست می‌چکد یا کاغذ زیر دست بیمار به طور کامل خیس می‌شود. شما اول باید استرس خود را درمان کنید تا بتوانید عرق دستتان را درمان کنید. استرس خود عامل همه بیماری‌ها است. موارد خفیف بیماری تعریق کف دست با دارو‌های موضعی و خوراکی قابل کنترل است، اما موارد شدید به درمان‌های دارویی پاسخ نمی‌دهد و باید جراحی شود.
آفتابگردان دارای خواص ملین و ضد یبوست، ضد عفونی کننده و موثر برای درمان زخم های سطحی، تقویت کننده معده است.
سنگ کلیه می‌تواند باعث انسداد در دستگاه ادراری شود و درد شدیدی ایجاد کند. در برخی افراد سنگ استروویت (این سنگ زاویه‌دار و از سنگ کلسیمی بزرگ‌تر و خطرناک‌تر است) بر اثر عفونت‌های مزمن دستگاه ادراری ایجاد می‌شود. این پدیده در زنان بیشتر از مردان شیوع دارد.
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی گفت: گیاه مهلب، بیماری نقرس که به بیماری پادشاهان معروف است را درمان می‌کند.
رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.
یکی از بهترین زمان‌های استفاده از شیره انگور فصول سرد سال است و به دلیل خواص مفیدی که این ماده‌ی غذایی در درمان و تسکین بیماری‌های فصل سرما دارد، بهتر است جایی برای آن در برنامه غذایی‌تان باز کنید.
بر اساس یک مطالعه امکان سنجی که به تازگی در مجله اورولوژی منتشر شده است، یک روش جدید که ترکیبی از دو فناوری فراصوت است، ممکن است گزینه‌ای مناسب برای جابه‌جایی سنگ کلیه به خارج از میزنای با دستکم درد کمتر و بدون بیهوشی باشد.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
آیا بهبودی اقتصادی جهان در ۶ ماه آینده محتمل است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ