سرگیجه برای افراد بسیاری علامتی نه چندان جدی است، اما این شرایط می‌تواند به تجربه یک حمله قلبی اشاره داشته باشد. در همان مطالعه‌ای که در سال ۲۰۱۳ در کانادا انجام شد و در نشریه JAMA منتشر شد، تقریبا ۲۴ درصد بیماران مرد و ۲۷ درصد بیماران زن سرگیجه را به عنوان یکی از علائم مرتبط با حمله قلبی گزارش کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داغ شدن گوشی مهم‌ترین نشانه ویروسی شدن گوشی است در شرایطی که داغ شدن گوشی در زمان‌های طولانی امری طبیعی به نظر می‌رسد، اما باید توجه داشته باشید که اگر در وضعیت عادی و زمانی که زیاد با گوشی کار نمی‌کنید، متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی شدید، احتمال ویروسی شدن گوشی شما وجود دارد، زیرا برخی از ویروس‌ها سبب می‌شوند که بیش از اندازه طبیعی از CUP گوشی استفاده شود و درنهایت با داغ شدن غیرطبیعی گوشی روبه‌رو می‌شوید.
مهراد در پاسخ به این پرسش که «چه مواد غذایی تشکیل سنگ را تسریع و چه موادی از ایجاد آن جلوگیری می‌کند؟»، گفت: کمبود پروتئین باعث ایجاد سنگ مثانه به ویژه در کودکان می‌شود؛ ضمن اینکه خوردن نمک زیاد، املاح زیاد و مصرف کم آب باعث ایجاد سنگ می‌شود.
روزیا پریش، ND، یک پزشک طبیعی در مرکز سلامتی طبیعی در بولدر، کلرادو، می‌گوید: «روده سالم معمولاً زمانی به درستی کار می‌کند که یک تا دو بار در روز اجابت مزاج داشته باشید که به خوبی انجام می‌شود و به راحتی دفع را انجام می‌دهید. این حرکات روزانه روده باید عاری از علائمی مانند اسهال، یبوست و مدفوع شل باشد. سایر علائم روده سالم شامل عاری بودن از علائم مشکلات رکتوم مانند هموروئید و علائم شکمی مانند تولید گاز، نفخ و درد شکم است.
فاسد شدن ریمل بر اثر ماندگی و شرایط محیطی مانند گرما رخ می‌دهد و مصرف آن صحیح نیست. یکی از نشانه‌های ظاهری فاسد بودن یک ریمل، بوی نامطبوع و حالت بریده بریده شدن مواد آن است.
وزیر منابع آبی عراق ابراز امیدواری کرد که در پی سفر یک هیئت فنی به ترکیه، عراق شاهد بهبود نسبی وضعیت رهاسازی آب باشد با وجود اینکه تاکنون هیچگونه بهبودی وجود ندارد.
شوک عدم قهرمانی بوندسلیگا برای دورتموند بزرگ بود. آیا دورتموند می‌تواند به بایرن برسد؟ وضعیت بد است و سال سرنوشت سازی برای این تیم در پیش است.
در صورتی که ضد آفتاب بیشتر از حد معمول چسبناک یا آبکی شود، به نظر می‌رسد که فاسد شده است.
«در شرایط کنونی شانس احیای روابط ایران و مصر به شدت بالاست. این مساله مخصوصا با توجه به این بیان می‌شود که سیاست عمانی‌ها، نوعی سیاستِ مخفی است و تا زمانی که به نتیجه نرسند، مقام‌های عمانی تحرکات خود را عینی و آشکار نمی‌سازند. در عین حال، فعالیت صریح و آشکار مقام‌های ارشد عمانی به ویژه سلطان این کشور و موضع گیری‌های اخیر رهبر انقلاب اسلامی در مورد احیای روابط با مصر نیز همگی گواهی روشن بر این ادعا هستند که چشم انداز احیای روابط ایران و مصر بسیار روشن است».
برای افراد مبتلا به هیپوگلیسمی بسیار مهم است که همیشه مانیتور قند خون و یک میان‌وعده همراه خود داشته باشند. اگر دچار هیپوگلیسمی هستید، قانون ۱۵/۱۵ را دنبال کنید تا سریع احساس بهتری داشته باشید: ۱۵ گرم کربوهیدرات مصرف کنید و سپس ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس:
۸۰ درصد مغز انسان از آب ساخته شده است و طبق تحقیقات، کم‌آبی خفیف ممکن است بر حافظه و تمرکز تأثیر منفی بگذارد. سطوح شدیدتر کم‌آبی، علائم عصبی جدی‌تری مانند گیجی و هذیان را به همراه دارد.
پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر ایران است اما این صدرنشینی تنها دلیل امیدواری شاگردان یحیی به کسب جام قهرمانی نیست.
متخصص روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با تاکید بر ضرورت درمان مبتلایان اختلال استرسی پس از سانحه گفت: این افراد همیشه در حالت آماده باش به سر می‌برند، گویی منتظر خطر هستند و نمی‌توانند احساس آرامش کنند، مدام مضطرب هستند و به سختی به خواب فرو می‌روند و به طور کلی بی‌قرار و ناآرام هستند.
روزنامه القدس العربی به افول روزافزون قدرت منطقه‌ای آمریکا از یک‌سو و افزایش قدرت و تأثیرگذاری ایران در منطقه در کنار گسترش توانمندی‌های نظامی گروه‌های مقاومت دربرابر اسرائیل اشاره کرد.
رئیس جمهور گفت: نشانه‌های استیصال و از هم پاشیدگی جامعه صهیونیستی و شکل‌گیری نظم جدید جهانی به نفع جبهه مقاومت آشکار شده است.
هلال احمر نشانه‌های کاهش هوشیاری در حین رانندگی را بیان کرد.
تقویت سیستم ایمنی بدن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. شاید برای‌تان جالب باشد که یک سری نشانه‌ها و علامت روان‌شناسانه هم وجود دارد که به شما اخطار می‌دهد که باید سیستم ایمنی بدنی خود را تقویت کنید.
در اینجا نشانه‌هایی برای والدین آورده شده است تا به آن‌ها یادآوری کند زمان مناسب برای استفاده‌ی کودک از لگن یا قصری فرا رسیده است.
کارشناسان معتقدند که این سفرهای علی باقری را می‌توان نشانه‌ای از اینکه مذاکرات در دستور کار نیست، تلقی کرد که از اواخر مرداد ماه با پاسخ منفی ایران به بسته پیشنهادی جوزپ بورل عملا در فضای تعلیق قرار دارد و در این چارچوب علی باقری در تلاش است تا با ماموریت جدید از پتانسیل‌های موجود در روابط ایران با جهان خارج استفاده کند.
سرطان روده بزرگ جزو ۱۰ سرطان شایع در کشورمان است. نشانه‌های بروز سرطان روده‌ بزرگ شامل تغییر در عادت اجابت مزاج و بروز اسهال یا یبوست،وجود خون در مدفوع،یرقان و زردی و ضعف و خستگی دایمی است.
دارو‌ها می‌توانند به طور قابل توجهی علائم پارکینسون را در فرد بهبود بخشند. در حالی که این بیماری قابل درمان نیست، جراحی ممکن است به تنظیم عملکرد مناطق خاصی از مغز و بهبود علائم این اختلال کمک کند.
اگر به عناوین این روزنامه‌ها در ماه‌های اخیر نگاهی کوتاه بیندازیم، نمونه‌های فراوانی از مصاحبه اختصاصی آن‌ها با کسانی که به نحوی مخالف نظام هستند، به چشم می‌خورد. این روزنامه‌ها حتی در برابر اجرای حکم قانونی اخلالگران امنیت نیز واکنش منفی نشان می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به تیتر نه به اعدام و اعدام نکنید در روزنامه سازندگی مورخ ۱۹ و ۲۲ آذر ۱۴۰۱ اشاره کرد. عناوینی که همسو با رسانه‌های معاند برای مجازات قانونی محسن شکاری استعمال شد.
فرماندار قم با اشاره به منفی شدن نتایج تمام آزمایشات و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان قمی دچار علائم مسمومیت در عالی‌ترین آزمایشگاه‌های مرجع در تهران، ابراز داشت: تاکنون موردی از مشاهده آلودگی و مسمومیت در خون و نمونه‌های گرفته شده از دانش‌آموزان مورد آزمایش مشاهده نشده و اولیای دانش آموزان باید بدانند که تاکنون هیچ فردی بخاطر علائم مشکوک به مسمومیت دچار عارضه‌ای نشده است.
یک متخصص داروسازی بالینی گفت: بیمار و پزشک باید نسبت به حساسیت‌های دارویی آگاه باشند.
نمایندگان مجلس به درستی دریافته‌اند که مشکلات معیشتی فزاینده در جامعه و گرانی‌های افسارگسیخته و کاهش قدرت خرید دهک‌های میانی و محروم به گونه‌ای است که هر شخص و طیفی که نشانه‌ای از اثرگذاری در شکل‌گیری این فضا را بر تارک خود داشته باشد با رای منفی مردم مواجه خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ