مطالعه‌ای جدید نشان می‌دهد افرادی که به آنفلوآنزا مبتلا می‌شوند تا "یک هفته" پس از تشخیص این ویروس، بیشتر در معرض خطر حمله قلبی‌ هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان سابق بارسلونا با باشگاه الامارات به توافق نهایی دست یافته است.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد که کشیدن علف‌ برای مدتی طولانی ممکن است بخش‌هایی از کد ژنتیکی فرد مصرف کننده را تغییر داده و حتی می‌تواند به فرزندان آنها نیز منتقل شود.
سرهنگ احسان مومنی اظهار داشت: رانندگان و مسئولان باربری‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که ساعت ۲۴ به بعد در سطح معابر شهر تهران حضور یافته یا تردد داشته باشند.
کریستیانو رونالدو در تمرین امروز تیم ملی پرتغال حضور یافته و مورد استقبال قرار گرفت.
ران دیسانتیس یکی از وعده‌های اصلی کارزار خود را حمایت از نوعی محافظه‌کاری جدید اعلام کرده است. برای درک اینکه دقیقا ایده او از محافظه‌کاری چه شکل و شمایلی دارد کافی است به آنچه در دوره فرمانداری او در فلوریدا اتفاق افتاد، نگاهی انداخت.
محققان انستیتو سرطان کودکان سیدنی راهی یافته اند تا داروها را وادار کنند به طور گزینشی روی سلول های سرطانی عمل کنند این روند به درمان ایمن تر و موثرتر سرطان خون در کودکان کمک می کند.
با اعلام اینکه رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر هدف حمله پهپادهای انتحاری قرار گرفته، مسکو و کی‌یف همدیگر را متهم می‌کنند و گمانه‌زنی‌ها درباره انگیزه‌های وقوع این رویداد هم افزایش یافته است.
فناوری جدیدی توسعه یافته که به بیماران مبتلا به سرطان کمک می کند غذا را ببلعند.
این تصاویر نشان‌دهنده این است که این تکنولوژی که برای بازسازی تصاویر از طریق خواندن فعالیت‌های ضبط شده مغز انسان طراحی شده، کامل و بی عیب و نقص نیست. البته تیمی از محققان دانشگاه استنفورد، دانشگاه ملی سنگاپور و دانشگاه چینی هنگ‌کنگ توانسته‌اند تا به خلق چنین شاهکاری نزدیکتر شوند.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
یک درمان مبتنی بر نانوذرات که توسط محققان دانشگاه ییل و دانشگاه کنتیکت توسعه یافته است قابلیت مبارزه با گلیوبلاستوما را دارد.
محققان دانشگاه فلوریدا، پروتئینی به نام p ۳۲ را کشف کرده اند که نقش کلیدی در فرایند تکثیر HIV در سلول‌های ایمنی بدن انسان ایفا می‌کند؛ این یافته ها، بینش‌های جدیدی را درباره چگونگی تکثیر و انتشار نسخه‌های جدید ویروس، ارائه می‌دهد که در نهایت می‌تواند منجر به درمان HIV و در نتیجه ایدز شود.
دنا پلاس توربو محصول جدید ایران‌خودرو است که از لحاظ مشخصات فنی ارتقا یافته و از موتور EFP‌ استفاده می‌کند.
طارمی علاقه ویژه‌ای به پورتو دارد و در لیگ پرتغال هم بخوبی جا افتاده و به افتخارات بسیاری دست یافته. به همین دلیل او بی‌میل نیست قراردادش را با پورتو تمدید کند
امروز کشور با همت اساتید و دانشجویان به سطوح بالایی از قدرت و توانایی دست یافته است. در حالی که روزگاری در این کشور نیازمند واردات سیم خاردار بودیم و همان را نیز از ما دریغ می‌کردند، امروز در زمینه‌های مختلف علمی و صنعتی با وجود گسترده‌ترین تحریم‌ها به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌ایم و به مدد الهی این مسیر همچنان ادامه خواهد داشت.
وزیر دفاع اوکراین اعلام کرد نسخه ارتقا یافته راکت اندازهای هیمارس، از سوی فرانسه در اختیار این کشور قرار می گیرد.
مطالعه جدید روی ۲۴ هزار آمریکایی انجام شده و توسط مؤسسه ملی بهداشت (NIH)، نهاد دولتی اختصاص یافته به تحقیقات پزشکی و علمی، تأمین مالی شده است. همچنین داده های این مطالعه در "مجله کالج آمریکایی قلب و عروق" منتشر شده است.
بر اساس آخرین یافته دانشمندان قرارگرفتن طولانی مدت در معرض نور آبی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها سطح هورمون‌ها را تغییر داده و خطر بلوغ زودرس را افزایش می‌دهد.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
«صالح محمد العراقی» که به وزیر مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق شهرت یافته است، پیشنهاد جدیدی را به نیابت از او برای برون رفت از بحران سیاسی کنونی در عراق مطرح کرد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌، گفت در رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۱ ارتش کارهای نویی انجام داده که موجب غرور است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران سالهاست در حوزه پهپاد ورود پیدا کرده و با سرعت بسیار زیادی به فناوری‌های جدید دست یافته‌ است.
تازه ترین خرید تیم استقلال امروز برای اولین بار در تمرین این تیم حضور یافته و با آبی پوشان تمرین می‌کند.
نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته، بار دیگر بروز شد تا اتفاقی خوشایند رقم خورده و یکی دیگر از رنگ‌ها هم از نقشه حذف شود؛ حذف چهار شهر نارنجی از نقشه که نویدبخش روز‌های خوشی است؛ تغییری که در تعداد شهر‌های زرد رنگ هم دیده می‌شود و موجب کاهش شمار این شهر‌ها شده است، چون بسیاری‌شان بهبود وضعیت یافته و تغییر رنگ داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ