ناظران اقتصادی و رسانه‌ها در پاکستان، برنامه پاکستان برای انجام مبادلات تهاتری با ایران را خبر خوش و آغاز روند حذف دلار از مبادلات تجاری با ایران توصیف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون گردشگری گفت: از واحدهای گردشگری سلامت باید حمایت شود تا با تسهیل روند اقدامات فعالان این حوزه، زمینه فعالیت مراکز غیررسمی برچیده شود.
عمادی متذکر شد: میوه به ویژه در فصل تابستان نباید از سبد خانوار حذف شود و میوه‌هایی نظیر هنداونه و طالبی باید به صورت مداوم در گرما مورد استفاده قرار گیرند.
سخنگوی جبهه اصلاحات برخی می‌گویند اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کردند، اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم نکردند. اتفاقا یکی از مسیر‌هایی که برای احقاق حقوق مردم و اصلاح این روند، می‌تواند موثر باشد صندوق رأی است. ولی در زمانی که ما کاندیدایی نداریم و به ما اجازه شرکت نمی‌دهند؛ در جمهوری اسلامی که احزاب اصلا جایگاهی ندارند، چه تصمیمی بگیریم؟
عادی‌سازی رابطۀ سعودی‌ها با اسرائیل، قاعدتاً برخی از محافل جمهوری اسلامی را که «مصادره به مطلوب» کردن سیاست عربستان در دستور کار تبلیغاتی‌شان قرار گرفته است، شوکه خواهد کرد، اما بسیار بعید است که این ماجرا به خودی خود، اختلال بزرگی در روند عادی‌سازی رابطۀ تهران و ریاض ایجاد کند و آن را به نقطۀ بحرانی قبل برگرداند.
حذف دلار از اقتصاد بین المللی می‌تواند صدمه جدی به اقتصاد آمریکا وارد کند و شاید نابودی اقتصاد آمریکا را در پیش داشته باشد.
هافبک تکنیکی پرسپولیس در ادامه روند درخشان خود در ترکیب این تیم، برابر گل گهر نیز زمینه‌ساز پنالتی شد.
عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
در ادامه روند تلاش کشورها برای رهایی از سلطه دلار، رئیس‌جمهور برزیل نیز از کشورهای عضو گروه بریکس خواست به منظور دفاع از ارزهای ملی خود، دلار را از مبادلات و تجارت بین‌المللی‌شان حذف کنند.
هم‌زمان با روند روبه‌رشد حذف دلار از چرخه مبادلات مالی کشورهای مختلف، نشریه نیویورک‌پُست در گزارشی تحلیلی نوشته که این وضعیت موجب تضعیف جایگاه بین‌المللی آمریکا خواهد شد.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
پژوهشگران دانشگاه کوئینزلند در استرالیا تکنیکی را توسعه داده اند که می‌تواند به حذف مواد شیمیایی پی‌اف‌ای‌اس از آب کمک کند. تیم پژوهشی محلولی به نام جاذب پلیمری فلوئوردار مغناطیسی را طراحی کرده اند که وقتی به آب آلوده افزوده می‌شود، مولکول‌های پی‌اف‌ای‌اس را می‌پوشاند. این موجب مغناطیسی شدن مولکول‌ها شده، از این رو، روند ساده استفاده از یک آهنربا برای جذب و جدا کردن آلاینده‌ها از آب ممکن می‌شود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
گزارشات حاکی از آن است که روند توسعه استفاده از یوآن چین در معاملات نفتی به خصوص بین ریاض و پکن آغاز شده و به زودی شاهد گسترش آن خواهیم بود.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو در سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال، ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می‌شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
معاون فاطمی امین با اشاره به روند واردات خودرو سال جاری اظهار داشت: تا پایان سال ۹۰ هزار خودرو وارد کشور می شود و علاوه بر آن ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو اقتصادی توسط خودروسازان داخلی تولید خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص روند حرفه‌ای سازی این باشگاه و احتمال حذف مجدد از آسیا توضیح داد.
رییس کمیته داوران روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای سال آتی را تشریح کرد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی برای سال آتی را تشریح کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی در دیدار با معاون دادستان کل کشور خواستار حذف قیمتگذاری دستوری از سوی دولت شدند و ادامه این روند را منجر به کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات دانستند.
دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ پرونده سرقت میلیاردی
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ