عبدالناصر همتی نوشت: کنترل تورم، درگرو اعمال جدی سیاست‌های انقباضی پولی است که تقاضای کل در اقتصاد را کاهش دهد. تا زمانی که کسری بودجه دولت (مازاد تقاضا از سوی دولت) ادامه دارد، کنترل تورم بسیار سخت خواهد بود، و البته هزینه آن، در صورت موفقیت، کاهش تقاضای بخش خصوصی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی نوشت: ‏چرا نمی‌گویید؛ ‏طی۲سال، هر۲ماه، از ۶ میلیارد و جمعاً از ۷۲ میلیارد دلار درآمد نفتی محروم شده ایم!
عبدالناصر همتی در یادداشتی در فضای مجازی نوشت: این‌که انتقاد می‌شود چرا دولت پذیرفته است که منابع ارزی در کره‌جنوبی برای خرید کالاهای اساسی و دارو باشد، باید توضیح بدهم که موضوع صرفا مربوط به این دولت نیست. در دولت قبل هم پذیرفته شده بود؛ چرا که هرگونه توافقی خارج از برجام، همراه با ادامه تحریم هاست.
همتی در واکنش به کاربری گفت: رقیب من آن ۵ نفر کاندید دیگر نیستند، بلکه قهر مردم با صندوق رأی است.
جالبه! رئیس جمهور هم مسئولیت راه اندازی مجدد روش گشت ارشاد را به عهده نمی‌گیرد! خوب، حالا که نظر جامعه را می‌دانید چه اصراری بر ادامه این روش دارید؟!
بردیا به دفاع پرداخت و گفت:اتهامم را قبول دارم، اما پروانه دستور قتل را صادر کرده بود. او برای اینکه بتواند با مرد غریبه در ارتباط باشد می‌خواست پسرش را حذف کند. او به من گفت اگر عاشق پریا هستی و می‌خواهی با او ازدواج کنی باید پرهام را بکشی. من هم به ناچار قبول کردم، اما حالا پشیمان هستم، چون زندگی‌ام تباه شده است.
همتی نوشت:. آمریکا و اروپا ۴۳ درصد وآفریقا ٣ درصد تولید دنیا را دارا هستند!. استحقاق ملت ایران بیش از اینهاست. فرصت‌ها را نباید از دست داد.
همتی نوشت: سعی دارند مثل همیشه با فرافکنی و اینکه «چرا برای کاستن از التهاب بازار ارز در اسفند ۹۸ گفتی تأثیری ندارد»، مسئولیت را به گردن دیگری بیاندازند!
همتی نوشت: با منع ۵ ماهۀ انتشار آمار تورم مسکن معضل مسکن و اجاره مردم حل نمیشود. از وضع اجاره‌ها خبر دارید؟. رسانه‌های دولتی که مدعی کاهش ۲۰ درصدی قیمت مسکن هستند، حداقل بگویند که چقدر بالا رفته بود؟
عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: برای موفقیت شرط لازم اختیار است و شرط کافی برای استفاده درست از آن، ابتکار تصمیم سازان و شجاعت تصمیم گیران است.
یکی از شرکت‌های واسطه جذب نیرو، ۱۳ هزار میلیارد تومان سودغیرقانونی به دست آورده است؛ دولت می‌گوید حذف این شرکت‌های دلالی ۱۲۰ همت بار مالی برای دولت دارد!
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
رئیس کل اسبق بانک مرکزی به تیتر روزنامه کیهان واکنش نشان داد.
رییس کل پیشین بانک مرکزی در توییتر نوشت: یادتان هست روایتم از دیدار با رئیس بانک مرکزی روسیه که شرطش برای همکاری با ایران را پیوستن به FATF خواند؟ دو هفته قبل، از ارتباط با بانک‌های روسی خبر داده و گفتند: «دیدید زبان دنیا را بلد نیستید» نه، شما بلدید.
رئیس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی با بیان اینکه عرضه کامل خودرو در بورس رانت را حذف می کند، گفت: در این مدت که خودرو در بورس عرضه شده، ۱۱ هزار میلیارد تومان از کف دلالان خارج شده است.
انتقادات شدید عبدالناصر همتی رئیس کل پیشین بانک مرکزی از عملکرد اقتصادی دولت ادامه دارد.
با ورود همتی به ساختمان شیشه‌ای میرداماد، بسیاری امید داشتند که بازار ارز به پایان نوسان خود رسیده و رئیس‌جدید بانک مرکزی به زودی افسار نرخ ارز را خواهد کشید. امید‌ها به همتی برای حفظ ارزش پول ملی، اما تنها چند روز بیشتر دوام نداشت. روند صعودی نرخ ارز با آغاز به کار همتی ادامه یافت تا جایی که نرخ ارز تنها حدود یک ماه پس از آغاز به کار همتی و در میانه همان سال از کانال ۹ هزار تومان به بیش از ۱۵ هزار تومان رسید.
عضو فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی انگیزه‌های انتخاباتی را عامل تخریب دولت سیزدهم از سوی بانیان وضع موجود دانست و از همتی خواست گزارشی از اقداماتش در دولت دوازدهم در خصوص ارز ترجیحی ارائه کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس همتی و هاشمی را از بانیان مشکلات اقتصادی کشور خواند و گفت: دولت روحانی در صدد تأمین منافع رانت خواران بود.
عبدالناصر همتی در واکنش به ناتوانی دولت در تحقق وعده ها و رشد شتابان قیمت‌ها گفت: شما به مردم گفتید پول ایران را بعد از یورو و دلار قوی ترین پول منطقه خواهیم کرد. شما گفتید تورم را تک‌رقمی می کنید. شما گفتید جلوی استقراض از بانک مرکزی را می گیرید. مگر آقای رئیسی اینها را نگفت؟ مگر آقای رضایی نگفت؟ مگر تمام پوششی هایی که همراه آقای رئیسی آمده بودند اینها را نگفتند؟ این ادعاها چه شد؟ وی در ادامه تصریح کرد: اگر واقعا گمان می کنید قبلی ها وضع را خراب کرده‌اند و شما نمی توانید آن را درست کنید، استعفا دهید و کنار بروید. بگذارید انتخابات جدید با مشارکت اکثریت مردم برگزار شود...»
فهد الهریفی ستاره سابق النصر پس از حذف عربستان از جام جهانی به انتقاد از هروه رنار سرمربی فرانسوی این تیم پرداخت.
وزیر خارجه چین در دیدار با همتای روس خود در اندونزی ضمن حمایت از نقش روسیه در گروه ۲۰ تأکید کرد هیچ کس حق ندارد مسکو را از مشارکت در سازمان‌های چند جانبه محروم کند.
سه باشگاه بارسلونا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند همگی از معماران اصلی ایده سوپرلیگ اروپا بودند.
سه باشگاه بارسلونا، اتلتیکو مادرید و یوونتوس که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدند همگی از معماران اصلی ایده سوپرلیگ اروپا بودند.
سفر ناصرالدین شاه به فرنگ و مواجهه با شکل پوشش زنان فرنگی و حضورشان در مجالس، نقطه عطفی در تغییر لباس زنان دربار و گسترش آن به زنان طبقه متوسط شد. تأسیس مدرسه‌های آمریکایی که فرایند آشنایی با تفاوت پوشش و شکل حضور زنان در اجتماع را برای زنان ایرانی آشکار کرد و اقداماتی که جمع کوچکی از زنان تحت عنوان جمعیت‌های خواهان آزادی انجام دادند، همگی در راستای بحث تغییر حجاب و نه کشف حجاب بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ