اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری دو سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۸ پرونده سرقت، توسط پلیس آگاهی شهرستان خبر داد.
رئیس منطقه ۲۳ پلیس بزرگراه‌ها از کشف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری سارق خبر داد.
در ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی بوده از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲۰ سارق و کشف ۱۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبرداد.
جانشین پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله اول طرح مبارزه با سرقت اماکن خبر داد و گفت: با تلاش پلیس در این طرح ۵۸۹ نفر سارق دستگیر شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
اهواز- فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۶ موتور مسروقه در این شهرستان خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه دار محدوده ری و حسن آباد فشافویه و کشف اموال مسروقه به ارزش ۵ میلیارد ریال خبرداد.
فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: طرح پاکسازی و ارتقا امنیت اجتماعی با دستگیری ۵۶ سارق و کشف ۳۲ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی اجرا شد.
سمنان- فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف ۹ فقره سرقت توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهدا خبر داد.
ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با دستگیری مالخر پرونده و همدست دیگر متهم ادامه دارد.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از رسیدگی و کشف ۷۷ هزار فقره پرونده سرقت و دستگیری ۴۴ هزار سارق در طرح ویژه سرقت خبر داد.
فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق محتویات و لوازم خودرو و کشف تعدادی ضبط و باند، خبر داد.
پلیس تهران در شبانه روز گذشته موفق شد نسبت به دستگیری عاملان وحشت در محله مهرآباد و دستگیری سارق موبایل اقدام کند که در بسته خبری پلیس، آن‌ها را مرور می‌کنیم.
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای منزل با هوشیاری پلیس خبر داد و گفت: از متهم یک قبضه سلاح گرم و ۱۰ تیر جنگی کشف شد.
جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری سارق در محدوده مرزداران خبر داد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در محله شهرک قدس و کشف ۲۱ فقره سرقت خبر داد.
سمنان- فرمانده انتظامی سمنان از انجام سه عملیات پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: قاچاق سوخت، دستگیری سارق کامپیوتر خودرو و کشف ۲۶ تن شیر فاقد مجوز مهمترین این رویدادها است.
ولی‌پور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات راهی مخفیگاه متهمان شدند و پنج زن و مرد سارق را دستگیر کردند همچنین دلار و طلاهای مسروقه که داخل دو چمدان جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند. از محل دستگیری این افراد سه قبضه اسلحه جنگی نیز کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی پایتخت از دستگیری ۹۰۹ نفر از سارقان و ۱۰۰ نفر از دلالان و معامله گران فردایی خبر داد.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
شامگاه دوشنبه ۱۵ آذرماه سال گذشته زمانی که مأموران کلانتری ۱۱۲ ابوسعید برای دستگیری یک سارق لوازم خودرو وارد خانه‌ای در محدوده خیابان قزوین شدند با مشاهده دو دختر جوان با وضعیتی نامناسب در خانه و همچنین کشف جسد یک زن داخل کیسه‌های نایلونی پشت در اتاق خواب، با پرونده پیچیده‌ای رو‌به‌رو شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سریع سارق گوشواره دختربچه ای در این شهرستان و کشف ۲ فقره سرقت مشابه دیگر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ