عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سحر تاجبخش اظهار کرد: با توجه به روند تولید گاز‌های گلخانه‌ای در دنیا و عدم تلاش مشخص کشور‌ها برای کاهش این گاز‌ها می‌توانیم انتظار افزایش دما را داشته باشیم، اما میزان این افزایش کاملا به عملکرد کشور‌ها بستگی دارد.
قیمت نفت روز جمعه در پی اعلام تمدید کاهش تولید داوطلبانه عربستان سعودی و روسیه، برای دومین روز متوالی افزایش یافت و به سوی ششمین رشد هفتگی متوالی پیش می رود.
فعالیت‌های تولیدی در کارخانه‌های کره جنوبی در ماه ژوئن برای دوازدهمین ماه متوالی کاهش یافته و بدترین روند نزولی را در ۱۹ سال گذشته به ثبت رسانده است.
نماینده مردم تهران گفت: تبعات قیمت گذاری دستوری و دخالت‌های بی‌حد و حصر مشکلات جدی را برای اقتصاد ایجاد کرده است و دولت باید بداند که اقتصاد با دستور و بخشنامه پیش نمی رود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
فرزین بخشی از کاهش تورم تولیدکننده را ناشی از مدیریت منابع و مصارف ارزی و جلوگیری از درگیر شدن نظام تولیدی با تنش‌های ارزی دانست و پیش‌بینی کرد با تداوم سیاست‌های حمایتی بانک مرکزی شاهد کاهش هزینه‌های تولیدکنندگان در ماه‌های آینده خواهیم بود.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت رونق ساخت و ساز مسکن، از طریق جذب نقدینگی مردم و هدایت تسهیلات بانکی به سمت تولید، موجب کاهش تورم می شود.
نایب رئیس اتحادیه املاک با بیان اینکه برای کاهش التهاب بازار مسکن دولت باید مشوق هایی برای ورود سرمایه گذاران به تولید مسکن ارائه کند گفت: پیش فروش مسکن می تواند به رونق تولید مسکن کمک کند.
سمنان- آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که سمنان در دولت سیزدهم پیشتاز اشتغال‌زایی در بین استان‌های کشور بوده است.
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی اعلام کرد: گوشت گرم گوسفندی و گوساله مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات تامین شده و روند قیمت این محصولات در بازار تقریبا کاهشی است.
کمالوندی در توضیح بیشتر بیان کرد: این موضوع در روند غنی سازی امری بسیار طبیعی بوده که حتی می‌تواند با کاهش خوراک آبشارهای سانتریفیوژ در یک لحظه به وجود بیاید. ولی آنچه حائز اهمیت است محصول تولیدی نهایی است که جمهوری اسلامی ایران تاکنون مبادرت به غنی سازی بالای ۶۰ درصد نکرده است.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
سامسونگ اعلام کرد دستگاه‌های که ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتری دارند، به روند بهبود فروش در نیمه دوم سال کمک خواهند کرد، اما هشدار داد درآمد در سه ماهه فعلی، احتمالا کاهش پیدا می‌کند و نرخ استفاده از کارخانه در کسب و کار تولید قراردادی تراشه این شرکت کاهش خواهد یافت.
عضو انجمن صنایع قند و شکر ایران گفت: در ۴ سال گذشته میزان تولید شکر کشور افت داشته و این عدد سال ۱۴۰۰ کمتر از ۶۰۰ هزار تن بود.
تولید گوشت قرمز در آذر ۱۴۰۱ نسبت به آذر سال گذشته روند کاهشی داشت.
«یکی از نتایج منفی شدن سرمایه‌گذاری، کاهش رشد اقتصادی در کشور است. علاوه بر این روی درآمد سرانه، اشتغال و... هم تاثیر می‌گذارند. یعنی عملا این روند منفی سرمایه‌گذاری، بر تمامی شاخص‌های اقتصاد خرد و کلان تاثیر می‌گذارد. وقتی می‌گویم بر اقتصاد خرد و سفره مردم تاثیر دارد به این معنی است که شما تصور کنید برخی واحد‌های تولید روغن خوراکی، تعطیل کنند؛ بنابراین میزان تولید و عرضه در بازار کاهش پیدا می‌کند و این منجر به ناترازی عرضه و تقاضا و به تبع آن باعث بالا رفتن قیمت روغن می‌شود؛ بنابراین اینجاست که تبعات منفی شدن سرمایه‌گذاری، وارد خانه‌های مردم می‌شود.»
مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی وزارت جهادکشاورزی گفت: وقتی قیمت برای تولید کنندگان مناسب نباشد، تولید در دوره بعد کاهش و به این سبب قیمت افزایشی می‌شود، حال با مشارکت مردم روند معقول شد.
کلم قرمز سرشار از فیبر است و به همین دلیل به بدن در جهت جذب کلسترول موجود در مواد غذایی مصرفی کمک می‌کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در کلم قرمز به تجزیه بافت چربی کمک کرده و انرژی زیادی برای بدن تولید می‌کند. در نتیجه برای لاغر شدن از این کلم خوش‌رنگ غافل نباشید. از سویی دیگر پروبیوتیک‌های موجود در ترشی کلم قرمز، کمک زیادی در تسریع روند لاغری می‌کند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو با بیان این‌که روند فعلی کاهش شکایات مشتریان، بیانگر حرکت صحیح در مسیر جلب رضایتمندی مشتریان است، گفت: نتایج پروژه‌های کیفی در زنجیره ارزش ایران‌خودرو در حال به ثمر نشستن است.
حجم مخزن سد سفید رود ۱.۸ میلیارد مترمکعب بوده، ولی امروز به واسطه ورود رسوب کاهش یافته است. از طریق طالقان رود ۵۰ درصد رسوب وارد این سد می‌شود و در گذشته مسئولان و متولیان برای این موضوع اقدامی انجام نداده‌اند. سفیدرود در حال خروج از حیز انتفاع است و اراضی کشاورزی و تولید انرژی و تولید آبزیان همه در خطر هستند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.
تولیدکنندگان محصولات سلولزی و بهداشتی در دیدار با معاون دادستان کل کشور خواستار حذف قیمتگذاری دستوری از سوی دولت شدند و ادامه این روند را منجر به کاهش تولید و تعطیلی کارخانجات دانستند.
دستگیری ۲ سارق و کشف ۴ پرونده سرقت میلیاردی
بازداشت سارقان 3 میلیاردی شرکت خصوصی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ