رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال روند و دلایل حذف یا انتخاب داوران بین‌المللی برای سال آتی را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس کمیته داوران اعلام کرد که دستمزد ناظران داوری مسابقات فوتبال هم افزایش پیدا خواهد کرد.
رئیس کمیته داوران می گوید که ساپیتو به دلیل تهییج نیمکت پرسپولیس، در فینال حذفی اخراج شده است.
رییس کمیته داوران درباره شرایط جدید مصوب شده برای داوران و کمک داوران لیگ برتر و ناظران داوری فوتبال کشور توضیحاتی ارائه کرد.
بعد از این موفقیت راهبردی جریان رسانه‌ای اصلاحات که برای «واردات چهار هواپیمای دست دوم برجامی» جشن می‌گرفت، سیاست سانسور را در پیش گرفت. جریان رسانه‌ای نواصولگرا، اما همچون «روزنامه صبح‌نو» یا با این دستاورد همچون یک رویداد عادی برخورد کردند یا سعی کردند آن را دستاوردی فرادولتی و معلول شرایط جهانی تلقی کنند! در واقع خط خبری-رسانه‌ای بخشی از اطرافیان رییس مجلس با رویکرد رسانه‌ای برخی از چهره‌های جریان ضدانقلاب همچون علی افشاری هم‌راستا بود!
جواد کاظمیان برای تولد علی انصاریان یک استوری احساسی گذاشت.
افشاریان: به همین دلیل برخلاف میل باطنی خود ۲ کمک داور پشت دروازه و یک داور ذخیره گذاشتیم. ۷ نفر برای این مسابقه انتخاب می‌شوند تا کار را شایسته انجام بدهند. امیدوارم صحنه‌ای از دید آن‌ها پنهان نماند و حق به حقدار برسد.
ابطحی نوشت: اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
اگر توصیه یک روضه خوان به ظلم نکردن و احترام به جامعه گذاشتن باعث پیاده کردن او از قطار انقلاب شود شک نکنید قطار را سرقت کرده اند و روی ریل ترکستان انداخته اند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ به منظور تامین نظر شورای نگهبان، ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد و ... در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد موافقت کردند.
چندی پیش مجتبی پوربخش در یک استوری درباره فوت علی انصاریان افشاگری کرد و فوت این بازیکن را با تزریق سلول بنیادی مشکوک دانست.
دو سال از درگذشت ناگهانی علی انصاریان گذشت. این بهانه‌ای برای تجدید خاطره با این مدافع سرسخت سابق پرسپولیسی‌هاست.
مجتبی پوربخش، مجری ورزشی سابق صداوسیما از مسئولین خواست به یک علامت سوال بزرگ در پرونده علی انصاریان پاسخ دهند.
رئیس کمیته داوران می گوید که در دیدار استقلال و تراکتور اشتباه داوری رخ نداده است.
با اعلام داوران دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی، قضاوت دیدار سپاهان برابر سایپا به فرزند رئیس کمیته داوران سپرده شده است.
در شروع دوباره بازی های لیگ برتر خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران از تیم ها خواست اشتباهات احتمالی داوران را هضم کنند و آن را یک مسئله انسانی بدانند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی «حمایت مالی از افشاگران فساد» در دستور کار قرار گرفت.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی «حمایت مالی از افشاگران فساد» در دستور کار قرار گرفت.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار قرار گرفت.
دقایقی قبل جلسه علنی مجلس آغاز شد و بررسی طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد در دستور کار قرار گرفت.
پویا فرزند خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران است که در هفته دهم لیگ یک بازی حساس سایپا در برابر چادر ملو را سوت زد.
رئیس کمیته داوران از شروع مذاکرات رسمی با دو شرکت برای ورود وی ای آر به ایران خبر داد.
رییس کمیته داوران اعلام کرد قضاوت داوران زن در مسابقات فوتبال مردان یک شرط نیست.
سعیدی‌پور با بیان اینکه مردم شهیدپرور فین از ابتدا تا پایان دفاع مقدس در صحنه نبرد حضور داشتند، خاطرنشان کرد: به دلیل این حضور مداوم، دامنه شهدای فین به تمام ایام هشت سال جنگ تحمیلی گسترش یافته؛ اما در عملیات والفجر ۴، فین بیشترین تعداد شهدا را از مجموعه شهدای این منطقه تقدیم انقلاب کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ