فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاشمی‌نسب‌ از امروز دوباره رسما کنار‌ نکونام‌خواهد ایستاد و‌ حضورش در نیمکت آبی‌ها جذابیت این نیمکت را بیش از پیش خواهد کرد.
مسابقات کورس شتردوانی با حضور بیش از ۲۰ نفر شتر در پنج دور ۲۵۰ متر در روستای نصرت آباد شهر شاهدیه در مجاورت یزد برگزار شد. این مسابقات در محلی غیر استاندار برگزار می‌شود که ساخت محلی مناسب و ایمن برای برگزاری این مسابقات از مطالبات جدی مردم این منطقه است.
وزیر کشور گفت: ایرانی که بالغ بر ۵ میلیون پناهنده را در کشوری پذیرا شده که در اوج تحریم دولت‌های غربی قرار دارد و به این کشور باید مدال حقوق بشر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مصاحبه جدید خود ادعایی عجیب در مورد فلورنتینو پرز مطرح کرد.
تصاویر قدیمی از بازدیدهای رهبر انقلاب از سی و سه دوره نمایشگاه کتاب تهران که برای اولین‌بار توسط ایرنا منتشر شد. تا کنون سی و سه دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار شده است. رهبر انقلاب در بیش از ۲۰ دوره از این نمایشگاه‌ها حضور داشته‌اند.
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه نمایندگان بیش از ۶۵ کشور دنیا در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور دارند، از پیش‌بینی و تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از این نمایشگاه برای کشور خبر داد.
بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان از ۳۰۰ مرکز بهزیستی با تهیه افطاری ساده از مردم پذیرایی کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از حضور بیش از ۸۵۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی نماز عید فطر خبر داد.
شامگاه گذشته در آخرین شب قدر ده‌ها هزار فلسطینی حضور باشکوهی در مسجدالاقصی داشتند.
فرمانده نیروی هوایی گفت: رژه هوایی روز ارتش با حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده بومی و غیر بومی در آسمان تهران برگزار می‌شود.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از آغاز بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور با حضور بیش از ۲هزار و ۵۰۰ شناور مردمی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خبر داد.
دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بیش از ۱۱ هزار جوان و نوجوان در جلسات گفت و شنود با مسئولین طی سال گذشته حضور داشتند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
اینطور به نظر می‌رسد که هروه رنار بعد از یک دوره موفق در تیم ملی عربستان دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
فارس: برآورد اولیه دستگاه های ذیربط، حاکی از حضور حدود 21 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 است که این عدد در مقایسه با سال 98، افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دی ماه در استان شاهد حضور ۸۲ هزار نفر درس در قالب ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بود.
در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور تاکید شد که حضور کسب و کارها روی ۱۰ پلتفرم داخلی افزایش داشته است.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
سخنگوی دولت یادآور شد: تصویب شد خانه‌های گفت‌وگوی آزاد در دانشگاه‌ها تشکیل بشود و ان‌شاءالله یکی یکی فعال خواهند شد و محلی برای برگزاری این نشست‌ها خواهند بود.
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد برای بهبود شرایط افغانستان، آمریکا باید سرمایه‌ها و اموال بلوکه‌شده افغانستان را آزاد کند و به خاطر بیش از ۲۰ سال اشغال‌گری و حضور مخرب به این کشور غرامت بدهد.
گرمی-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: تعداد گاوچرانک مشاهده شده در مناطق نواحی مرزی شهرستان گرمی بیش از ۵ هزار بال برآورد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ