شامگاه گذشته در آخرین شب قدر ده‌ها هزار فلسطینی حضور باشکوهی در مسجدالاقصی داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: ایرانی که بالغ بر ۵ میلیون پناهنده را در کشوری پذیرا شده که در اوج تحریم دولت‌های غربی قرار دارد و به این کشور باید مدال حقوق بشر داد.
بیش از ۱۰۰۰ پلیس در آلبانی با حضور در مقر گروهک تروریستی منافقین در تیرانا به بازرسی این محل پرداختند.
بیش از ۳۷ هزار نفر از زائران حج تمتع سال ۱۴۰۲ تا پایان روز چهارشنبه وارد مکه مکرمه و مدینه منوره شده اند تا خود را برای انجام اعمال و مناسک حج آماده کنند.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر به میزبانی استان تهران افتتاح می‌شود.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، در مصاحبه جدید خود ادعایی عجیب در مورد فلورنتینو پرز مطرح کرد.
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه نمایندگان بیش از ۶۵ کشور دنیا در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور دارند، از پیش‌بینی و تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از این نمایشگاه برای کشور خبر داد.
بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان از ۳۰۰ مرکز بهزیستی با تهیه افطاری ساده از مردم پذیرایی کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از حضور بیش از ۸۵۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی نماز عید فطر خبر داد.
فرمانده نیروی هوایی گفت: رژه هوایی روز ارتش با حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده بومی و غیر بومی در آسمان تهران برگزار می‌شود.
دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بیش از ۱۱ هزار جوان و نوجوان در جلسات گفت و شنود با مسئولین طی سال گذشته حضور داشتند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
اینطور به نظر می‌رسد که هروه رنار بعد از یک دوره موفق در تیم ملی عربستان دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
فارس: برآورد اولیه دستگاه های ذیربط، حاکی از حضور حدود 21 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 است که این عدد در مقایسه با سال 98، افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش بیش از ۱۰۰ خودروی فوق سنگین تانکبر تاکتیکی و نفربر به ناوگان ترابری و تحرک نیروی زمینی ارتش ملحق شد.
محسن هاشمی گفت در ششمین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، شاهد شرایط بسیار سخت و ویژه‌ای در کشور هستیم که شاید بیش از هرزمان دیگری نیاز به عقلانیت در حکمرانی داریم و خلا حضور آیت الله هاشمی بعنوان نماد عقلانیت در حکمرانی بیش از گذشته احساس می‌شود.
بیش از ۴۳۰ شرکت داخلی و خارجی در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و کشت گلخانه‌ای دستاوردهای خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می دهند.
در جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی به ریاست رئیس‌جمهور تاکید شد که حضور کسب و کارها روی ۱۰ پلتفرم داخلی افزایش داشته است.
سخنگوی دولت یادآور شد: تصویب شد خانه‌های گفت‌وگوی آزاد در دانشگاه‌ها تشکیل بشود و ان‌شاءالله یکی یکی فعال خواهند شد و محلی برای برگزاری این نشست‌ها خواهند بود.
سرمربی ملوان معتقد است که امکاناتی که گل گهر دارد را فقط در دوران حضورش در فوتبال امارات دیده است.
گرمی-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: تعداد گاوچرانک مشاهده شده در مناطق نواحی مرزی شهرستان گرمی بیش از ۵ هزار بال برآورد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ