اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دی ماه در استان شاهد حضور ۸۲ هزار نفر درس در قالب ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
مدیرکل دفتر توسعه سرمایه‌گذاری اقتصاد تعاون بر ضرورت افزایش سهم بخش تعاون در صنعت بیمه کشور تأکید کرد و گفت: شرکت بیمه تعاون با اشتغال‌زایی بیش از یک‌هزار نفر در ۳۱ استان کشور فعال است.
بانک آینده از تعیین قیمت پایه سهام شرکت ارزش‌آفرینان آینده (مالک پروژه فرمانیه‌مال) خبر داد.
سرپرست دفتر نوسازی و توانمندسازی تعاونی‏‌ها از پرداخت بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات از طریق شبکه بانکی کشور به شرکت ‏های تعاونی در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده ۳۴۶ شرکت دانش بنیان، بیش از ۱۱۰۰ محصول نانویی تولید کرده اند.
بیش از  ۱.۵ میلیون فرانسوی در تظاهرات روز کارگر شرکت می‌کنند
معاون مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از شرکت بیش از ۵۷ هزار زن در طرح آگاه‌سازی زنان سرپرست خانوار خبر داد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعلام کرد: ۲۷۱ شرکت تولیدکننده محصول نانو و ۶۴ شرکت سازنده تجهیزات نانو در کشور فعالیت می کنند و به بازار این صنعت رونق بخشیده‌اند.
معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران از شرکت۳۳۰ هزار شهروند در نظرسنجی طرح «من شهردارم» از ابتدای اجرای این طرح تا امروز خبر داد.
معاون پرورشی و فرهنگی از شرکت بیش از چهار میلیون دانش آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز خبر داد.
مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی گفت: بیش از  ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان درحوزه معدن فعالیت می کنند.
ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران (تندگویان) ۳ شرکت برتر هفته اول آذر، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس کالای ایران را به خود اختصاص داد.
تا کنون بیش از ۴۰ میلیون آمریکایی در رای گیری زودهنگام به کنگره آمریکا رای خود را به صندوق انداختند.
هفدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو تهران با حضور معاون وزیر صمت، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران حوزه صنعت خودرو افتتاح و آغاز به کار کرد.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و ۵۷ هزار تن برنج که در نیمه نخست سال جاری برای تنظیم بازار کشور وارد شده، بیش از ۲۰ درصد آن از سوی این شرکت تامین شد.
معاونت علمی و فناوری اعلام کرد بیش از ۶۰۰ شرکت دانش‌بنیان به توانمندی کشور در حوزه دفاع رونق بخشیدند.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، ۴۵۹ مجموعه دانش‌بنیان برای رونق بازار بومی دارو و فرآورده‌های پیشرفته درمانی رقابت می‌کنند.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
در مراسم پیاده روی اربعین هر سال بیش از ۲۰ میلیون نفر شرکت می‌کنند و افراد با ملیت های مختلف در این مراسم شرکت میکنند.
مسئول حفظ نظم آستان حسینی گفت که بنابر آمارهای اختصاصی آستان امام حسین(ع)، طی این روزها بیش از ۲۰ میلیون زائر در مراسم اربعین شرکت کردند.
رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: یک میلیون شرکت فعال اقتصادی شناسایی کردیم که بیش از ۶۰۰ هزار از آنها تاکنون اظهارنامه مالیاتی نداده اند.
مدیر مرکز نوآوری معادن و صنایع معدنی ایران گفت: بیش از ۴۰۰ شرکت در حوزه صنعت و معدن فعالیت می کند.
وزارت دفاع روسیه با اشاره به اینکه رزمایش جدید این کشور، از اول سپتامبر آغاز خواهد شد، جزئیاتی درباره نحوه اجرای این رزمایش در بحبوحه عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد.
در گذشته بیش از ۴۳ واحد کارخانه سنگبری بزرگ در محدوده ناحیه ۳ که شامل پایین بزرگراه بعثت و بیشتر در کوچه‌های اول و دوم وجود داشت که بیشترشان یا تعطیل شده‌اند یا تغییرکاربری داده‌اند یا اینکه به شکل نمایشگاهی انواع سنگ‌های ساختمانی را می‌فروشند. شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری نیز به دنبال ساماندهی اصولی صنایع سنگ در مناطق همجوار از جمله ۱۲، ۱۵، ۲۰ و... است و قرار شده که نقاط پیشنهادی برای انتقال آن‌ها معرفی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ