فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به انصراف تیم مغولستان از حضور در مسابقات قهرمانی مردان آسیا این تیم مبلغ ۲۰ هزار دلار آمریکا جریمه خواهد شد.
مسلمانان روسیه در مسکو پایتخت این کشور، مشارکت گسترده‌ای در مراسم عبادی نماز عید قربان داشتند.
یزد- نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور حدود ۲۰ هزار شرکت کننده، همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.
۱۹ کشور به علاوه ایران آمادگی رسمی خود را برای حضور در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا اعلام کرده‌اند.
۱۹ کشور به علاوه ایران آمادگی رسمی خود را برای حضور در مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا اعلام کرده‌اند.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
نماز عید فطر در مسجد الاقصی با وجود محدودیت های رژیم صهیونیستی با حضور ده‌ها هزار نمازگزار فلسطینی برگزار شد.
بندرعباس - فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران از آغاز بزرگترین رژه اقتدار بسیج دریایی در شمال و جنوب کشور با حضور بیش از ۲هزار و ۵۰۰ شناور مردمی در حمایت از انتفاضه مردم فلسطین خبر داد.
منابع عبری از برگزاری تجمعی گسترده با حضور دستکم ۲۰ هزار نفر در برابر ساختمان پارلمان رژیم صهیونیستی در اعتراض به اصلاحات قضایی مدنظر نتانیاهو خبر داد.
وقتی می‌گوییم عددسازی نه تنها به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد بلکه می‌تواند مایه وهن نیز باشد، همین است. چطور می‌شود در سال ۱۳۸۹، تعداد شرکت کنندگان ۵۰ میلیون باشد و در سال ۱۴۰۱ به ۲۰ میلیون نفر برسد و رکورد بالاترین مشارکت را بشکند. اگر واقعاً در سال ۱۳۸۹، تعداد مشارکت کننده ۵۰ میلیون بوده و الان با ۳۰ میلیون نفر ریزش به کمتر از نصف کاهش یافته که باید مسؤولان فکری اساسی‌تر کنند، اگر هم عددسازی‌های کیهانی کیهان است، که هیچ! درست مانند کسانی که با چند ده هزار نفری خواندن حضور مردم، عددبافی می‌کنند که آن هم هیچ!
فارس: برآورد اولیه دستگاه های ذیربط، حاکی از حضور حدود 21 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 است که این عدد در مقایسه با سال 98، افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: امتحانات نهایی دی ماه در استان شاهد حضور ۸۲ هزار نفر درس در قالب ۲۰ هزار و ۲۰۰ دانش آموز بود.
شباب الاهلی امارات با یک گل الوحده را شکست داد و به دور بعد جام حذفی صعود کرد.
یک مقام اندونزی اعلام کرد: بجای پوتین سرگئی لاوروف وزیر امورخارجه روسیه در اجلاس «گروه ۲۰» حضور خواهد یافت.
وزارت خارجه اندونزی امروز در بیانیه ای نسبت به حضور «ولادیمیر پوتین» در نشست گروه- ۲۰ ابراز امیدواری کرد.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
نخست وزیر ارمنستان اعلام کرده که آماده است تا ماموریت صلحبانان روسیه را تا ۲۰ سال تمدید کند.
روزنامه ایران نوشت: جمعیت دهه ۷۰ و ۸۰ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون است، اما بخش مهمی از افرادی که در میدان فعال بودند کسانی هستند که زیر ۲۱ سال سن دارند و در این میان درصد دختران در این جنبش بیشتر است.
وزیر خارجه اندونزی بر حضور رئیس جمهور روسیه و اوکراین در نشست گروه ۲۰ تاکید کرد.
لوی دوشمان نخستین خاخام صهیونیست که به طور رسمی در امارات حضور دارد، گفت: زندگی یهودیان در اینجا رونق دارد و من امیدوارم که جمعیت یهودیان در امارات در ۱۰ سال آینده به ۲۰ هزار نفر برسد.
وزرت دفاع تایوان از تحرکات تازه جنگنده ها و کشتیهای جنگی چین در اطراف تنگه تایوان خبر داد.
مشکل تردد و خروج از مرز اتباع خارجی که در ایران حضور داشتند برطرف شد و ۲۰ هزار نفر از اتباع خارجی از مرز شلمچه به سمت عراق از کشور خارج شدند.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ