بیش از ۳ هزار کودک و نوجوان از ۳۰۰ مرکز بهزیستی با تهیه افطاری ساده از مردم پذیرایی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادر ۲۰ ساله مقتول به نام حامد که با پلیس تماس گرفته بود ضمن اعتراف به قتل خواهرش در بازجویی‌ها گفت: حدود یک سالی بود که خواهرم مهناز از شوهرش قهر کرده و به خانه پدری ام برگشته بود، اما از مدتی قبل به رفتار‌های او مشکوک شده بودم. به همین خاطر مخفیانه نرم افزاری روی تلفنش نصب کردم و متوجه شدم روابط نامناسبی دارد.
روزنامه جوان نوشت: این جماعت تا همین چند ماه پیش که از فقر چهره‌های مؤثر و موجه اصلاح طلبی رنج می‌بردند، تلاش کردند که از لاریجانی و حتی ناطق نوری به عنوان سرلیست اصلاح طلبان در انتخابات آینده مجلس بهره ببرند و یا دست‌کم حمایت آن‌ها را برای دفاع از لیست آینده اصلاح طلبان جلب نمایند.
کاش این خبر دروغ باشد و تکذیب شود. اما اگر راست است، مصلحت در لغو برنامه است. هم به آبروریزی‌اش نمی‌ارزد و هم پایگاه اجتماعی رئیس‌جمهور آن را هضم نمی‌کند.
رئیس جمهور اوکراین گفت که ماه رمضان در همه جا در اوکراین، حتی در خط مقدم، حتی در شرایط جنگی محترم است.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از توزیع ۱۰ میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان از ابتدای ماه رمضان خبر داد.
انجمن پلیس مسلمان در نیویورک با برپایی یک ضیافت افطاری در ماه رمضان جمع زیادی از مسلمانان را در ساختمان پلیس این شهر جمع کرد.
سدیر جباروف رئیس جمهور قرقیزستان در کنار شهروندانی که در مسجدی در بیشکک حضور پیدا کرده بودند، نماز مغرب را خواند و سپس افطار کرد.
بریانی از آن دسته غذا‌هایی می‌باشد که هم در ایران و هم در کشور‌های عربی طرفداران بسیاری دارد. روش تهیه و پرملات بودن این غذا به گونه‌ای است که در سر صفره به شدت خودنمایی میکند و دل هر منتظر افطاری را خواهد برد! در داخل کشور بریانی اصفهان بسیار محبوب است و از نظر پرملاتی نیز که کاملا پرملات و به شدت سیرکننده می‌باشد.
فرنی دو رنگ نوعی فرنی خوشمزه و مجلسی است که به صورت دو رنگ و در دو طعم ساده و زعفرانی تهیه می‌شود و عطر و مزه دلنشینی دارد.
شهردار منطقه ۱۳ از توزیع بیش از هشت هزار و ۷۰۰ افطاری ساده در ویژه برنامه بهار ایران در فلکه دوم نیروی هوایی و بوستان پلیس خبر داد.
اصفهان- روز طبیعت «سیزده‌به‌در» به باور ایرانیان باستان روز پیروزی ایزد باران بر دیو خشکسالی «اَپوش»و گره زدن سبزه به معنای گره زدن زندگی با طبیعت است.
کاچی به عنوان یک دسر افطاری خوشمزه یا حتی یک غذای سبک برای افطار در ماه رمضان شمرده می‌شود. کاچی در شهر‌های مختلف نام‌های متفاوت و شیوه پخت متفاوتی دارد.
سفیر ایران در عراق روز چهارشنبه میزبان سفیران عربستان سعودی و سوریه و تعداد دیگری از سفرا برای مراسم افطار بود.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در نروژ شب گذشته در ضیافت افطاری سفیر عربستان شرکت و با وی گفتگو کرد.
سفیر ایران در نروژ با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی از حضور در ضیافت افطاری سفیر عربستان سعودی در این کشور خبر داد.
این شامی خوشمزه با دستور‌های متنوعی تهیه می‌شود؛ در برخی شهر‌ها با لپه پخته و در برخی شهر‌ها نیز با ترکیب نخود و لپه درست می‌شود.
رونق افطاری دادن تیم‌های انگلیسی به مسلمان‌ها
پنجمین غروب رمضان 1444 هجری قمری فرا رسید تا پس از یک روز تلاش در این روز‌های پرحرارت، بار دیگر میهمان ضیافت الهی باشیم؛ ضیافتی که همچنان فرصت پیوستن به آن فراهم است و سفره لطف پروردگار همچنان برای مؤمنین گشوده است تا در ماهی که بیش از هزار ماه فضائل دارد، همه از خان او بهره‌ای ابدی ببرند.
ستاره مسلمان رئال مادرید از افطاری اش رونمایی کرد.
تصاویری از پوشش متنفاوت دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افطاری حسینیه شهدای شمخانی در اهواز را مشاهده می کنید.
حجازی در عین حال همواره‌ چهره‌ای با اخلاق حسنه بود و لبخند همواره بر لبان این فرمانده نقش بسته بود؛ لبخندی که ظاهراً با الزامات فعالیت نظامی هم‌خوانی نداشت، اما او میان این دو پیوند زده بود و بدین ترتیب بر قلب سربازانش فرماندهی می‌کرد. آنچه مشاهده می‌کنید بخشی از روایت حضور این فرمانده در افطار فرماندهان است که در خانه سردار محسن رضایی با حضور فرماندهان سپاه پاسداران برگزار شد.
از امیرالمؤمنان علی ـ علیه‌السلام ـ روایت شده ‌که حضرت هنگام افطار این دعا را زمزمه می‌کردند: «بِسْمِ اللّهِ اَللّهُمَّ لَکَ صُمْنا وَعَلى رِزْقِکَ اَفْطَرْنا فَتَقَبَّلْ مِنّا اِنَّکَ اَنْتَ السَّمیعُ الْعَلیمُ».
پنجمین غروب رمضان ۱۴۴۳ هجری قمری فرا رسید تا پس از یک روز تلاش در این روز‌های پرحرارت، بار دیگر میهمان ضیافت الهی باشیم؛ ضیافتی که همچنان فرصت پیوستن به آن فراهم است و سفره لطف پروردگار همچنان برای مؤمنین گشوده است تا در ماهی که بیش از هزار ماه فضائل دارد، همه از خان او بهره‌ای ابدی ببرند.
حضرت محمد مصطفی (ص) فرمود: «اگر بنده خدا مى‌‏دانست در ماه رمضان چه فضیلتى است، دوست مى‏‌داشت، همه سال رمضان باشد» و در جایی دیگر فرمود: «درهاى آسمان در اولین شب ماه رمضان گشوده می‌شود و تا آخرین شب بسته نمى‌‏شود.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ