رهبر انقلاب: در دوران هوش مصنوعی و کوانتوم و اینترنت نمی‌شود با همان ابزارهای چهل سال قبل کار کرد باید ابزارها متناسب با زمان باشند اما آنچه تغییر نمی‌کند جبهه‌بندی‌هاست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
استقلال در روز درخشش سیدحسین حسینی و گلزنی محمد مرادمند موفق شد با ثبت 999گل استقلال در تاریخ لیگ برتر،ملوان را شکست دهد.
مدیر دفتر آموزش اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: دیوار اعتراض را راه انداختیم که دانش آموزان به جای اعتراض‌های مخرب، اعتراضات خود را به صورت علنی بیان کنند.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دوران سربازی بهترین فرصت برای آموزش مهارت های زندگی و افزایش مسئولیت پذیری جوانان نسبت به جمعیت و خانواده است.
تصویری جالب از دوران کودکی علی دایی و وریا غفوری منتشر شده است.
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
از پلتفرم هوش مصنوعی چت جی پی تی (ChatGPT) خواستیم که ۱۰ بدنساز برتر تمام دوران را به ترتیب فهرست کند.
ژوهشگران، یک مدل رایانه‌ای را برای تقلید از فرآیند تصمیم‌گیری زنبور‌های عسل طراحی کردند. آن‌ها در مقاله پژوهشی خود نوشتند: این روش، بینش‌هایی را در مورد این موضوع مشخص می‌کند که یک مغز کوچک چگونه می‌تواند چنین انتخاب‌های پیچیده‌ای را هنگام پرواز انجام دهد و نوع مدار‌های عصبی مورد نیاز را نیز مشخص کند. پیچیدگی فرآیند‌های تصمیم گیری زنبور عسل با نمونه‌هایی که در مورد پستان داران گزارش شده بودند، رقابت می‌کرد.
علی جعفریان، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس بخش پیوند کبد بیمارستان امام خمینی، می‌گوید که به دنبال نوسانات نرخ ارز، پزشکان دیگر قادر به شرکت در کنگره‌های بازآموزی بین‌المللی و فراگیری تجربیات جامعه پزشکی دنیا نیستند که این اتفاق، یک معادل نگران‌کننده دارد؛ پسرفت و درجا زدن اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و پزشکان و جراحان در همان جایی که هستند.
رضا شکاری پس از رسمی شدن حضورش در سپاهان، سرانجام در تمرینات این تیم رویت شد.
با شورش مسلحانه واگنر علیه حکومت روسیه، پرسش درباره سرانجام این ارتش خصوصی، به یک سؤال پرتکرار مبدل شده است.
اهواز - معاون امنیتی استانداری خوزستان گفت: دوران بزن در رو در ایذه تمام شده و عزم شورای تامین و دستگاه‌های قضایی و امنیتی این است که متخلفان را در این شهر به سزای کارشان برسانند.
اگر هاگوارتز یک مدرسه جادوی انگلیسی نبود، بلکه یک موسسه تحقیقاتی و جادوگری شوروی بود. سریال هری پاتر را احتمالا دیده اید، این بار هوش مصنوعی شخصیت‌های سریال را به دوران شوروی برده است!
«پله» اسطوره فقید فوتبال برزیل که سه بار قهرمان جام جهانی شده و از پنج ستاره روی پیراهن تیم طلایی‌پوش، سه ستاره متعلق به دوران حضور او بوده، در صدر این فهرست قرار گرفته است.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دوران بی توجهی به محیط‌زیست اصفهان گذشته، گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان از توسعه صنایع آلاینده و آب بر جلوگیری می‌شود.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه دوران بی توجهی به محیط‌زیست اصفهان گذشته، گفت: در شورای برنامه‌ریزی استان از توسعه صنایع آلاینده و آب بر جلوگیری می‌شود.
مجید جلالی می‌گوید خدماتی به فولاد خوزستان، سایپا و پیکان ارائه کرده، که مطمئن است هیچ مربی دیگری برای این باشگاه‌ها این کار را انجام نخواهد داد.
رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور دو مهره غیرقابل انکار مورایس در لیگ برتر دوره بیست و دوم به شمار می‌روند.
دوران نظم جهانی تک قطبی که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بر پایه هژمونی آمریکا بنا شده بود، به پایان رسیده و جنگ اوکراین یکی از نتایج فروپاشی نظم جهانی است که پس از جنگ سرد برقرار شد.
محققان از هوش مصنوعی (AI) برای یافتن ارتباطی بین تغییر شکل صورت کودکان و میزان الکلی که مادران آن‌ها قبل از باردار شدن و در دوران بارداری مصرف می‌کردند، استفاده کرده‌اند.
یک رسانه خارجی با کمک هوش مصنوعی میدجورنی، توانسته است تصاویری از دوران کودکی و کهنسالی بازیکنان تیم ملی ایران را طراحی کند.
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است فیفا در دیدار قطر و اکوادور قصد داشت تکنولوژی جدید خود را به نمایش بگذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ