استقلال در روز درخشش سیدحسین حسینی و گلزنی محمد مرادمند موفق شد با ثبت 999گل استقلال در تاریخ لیگ برتر،ملوان را شکست دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرمین سهرابیان با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، می تواند برای استقلال به میدان برود.
مرتضی تبریزی پس از دوران عجیب حضور در استقلال و سپس به پیوستن به گل‌گهر که آرامش را به او بازگرداند، حالا در اراک به دنبال موفقیت است.
تنیسور 20 ساله اسپانیایی به دوران مثلث طلایی تنیس دنیا پایان داد.
استفان رادمیکر، دستیار پیشین وزیر امور خارجه آمریکا پیشنهاد کرده است که آمریکا می‌تواند با تشویق انگلیس، فرانسه و آلمان که از اعضای برجامند، مکانیسم ماشه را فعال کند که یکی از موارد مقرر در برجام است و نه تنها تحریم‌های موشکی، بلکه تمامی تحریم‌ها را علیه ایران باز می‌گرداند.
رضا شکاری پس از رسمی شدن حضورش در سپاهان، سرانجام در تمرینات این تیم رویت شد.
در به روزرسانی تازه سیستم‌های عامل اپل، شامل آی‌او‌اس ۱۷ و مک‌اواس سونوما، به طور خودکار هربار «کلید گذر» (Passkey) منحصربه‌فردی را برای کاربران تولید می‌کند که به شناسه‌های اپل آن‌ها مرتبط شده و می‌تواند جایگزین رمز‌های عبور فردی در حساب‌های اینترنتی شود.
تصویری جدید ازحجت الاسلام قرائتی در کنار تصویری قدیمی از ایشان را مشاهده کنید.
سپردن سکان دستگاه سیاست خارجی ترکیه به هاکان فیدان، اتفاق مهمی بود که می تواند نشانه هایی از رویکردها و تصمیمات سیاست خارجی اردوغان در مورد منطقه و جهان را به نمایش بگذارد.
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که نوجوانان مبتلا به اختلال تنفسی شبانه آپنه خواب ممکن است مغز‌هایی متفاوت از همسالان خود داشته باشند.
دوست دوران کودکی پل پوگبای فرانسوی به دلیل اتهامات مختلف دستگیر شد.
باشگاه میلان قصد دارد ساخت ورزشگاه جدید و اختصاصی‌اش را به زودی در این شهر آغاز کند.
روبرت لواندوفسکی در دوران فوتبال خود هرگز برابر منچستریونایتد به میدان نرفته ولی پنجشنبه شب این طلسم خواهد شکست.
بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی هیچ جامی کسب نکرده بود تا اینکه امشب با شکست رئال، فاتح سوپرجام اسپانیا شد.
حالا پس از دوران رخوت و سکون کرونا در ایران و جهان، چند روزی است که این ویروس مهلک جان تازه‌ای گرفته و بار دیگر جولان خود را آغاز کرده است. زیر سویه جدید کووید ۱۹ دارای سرعت انتقال بالایی است.
اسماعیل مسافر در گفت و گوی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد که در ادامه فصل برای ایفاسرام اردکان توپ خواهد زد.
در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد هم این اقدام با کلید واژه «سیاه نمایی» در دستور کار قرار گرفت. به عبارت ساده‌تر حالا سیاه نمایی دهه ۸۰ دولت نهم با نام اخباری با آثار «سوء اجتماعی» ظهور و بروز پیدا کرده است
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی این روزها در تکاپوی تشکیل کابینه جدید است، وی البته اهداف بزرگی در سر دارد که به نظر می رسد موانعی جدی نیز در برابر آن وجود دارد.
یوونتوس وعده داده بود در طول دوران شیوع ویروس کرونا، 17 میلیون پوند به کریستیانو رونالدو بپردازد.
دوران ریاست جمهوری عبداللطیف رشید به عنوان رئیس جمهور جدید عراق ، امروز دوشنبه بطور رسمی با برگزاری مراسمی در کاخ السلام در منطقه سبز بغداد، آغاز شد.
با پایان دوران ریاست جمهوری برهم صالح، عبداللطیف رشید از امروز دوشنبه به طور رسمی به عنوان رئیس جمهور جدید عراق، آغاز به کار کرد.
تراکتور دوران مالکیت زنوزی وارد سومین مرحله خود شده است؛ ترکیبی موفق از دو مرحله قبلی.
مهدی ترابی برخلاف انتظارات در مصاف با اروگوئه در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
لوییس کامپوس، مدیر ورزشی جدید پاری سن ژرمن، قوانین جدیدی را برای کنترل بازیکنان این تیم وضع کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ