یک رسانه خارجی با کمک هوش مصنوعی میدجورنی، توانسته است تصاویری از دوران کودکی و کهنسالی بازیکنان تیم ملی ایران را طراحی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه سوریه برای دومین بار طی پنج ماه گذشته به قاهره سفر خواهد کرد تا با همتای مصری خود دیدار و گفتگو کند.
اولویت نخست دولت سیزدهم همانگونه که وعده داده شده بود، سفر به مناطق مختلف کشور اعم از شهرها و روستاهاست و در طول ۲ سال گذشته شاهد سفرهای مستمر رییس جمهور و اعضای کابینه به مناطق مختلف به ویژه نقاط محروم هستیم.
رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) ماه گذشته برای دیدار با همتایان چینی، به طور مخفیانه به پکن سفر کرده بود.
علت انتخاب عمان برای میانجیگری این است که هم با ایران و هم با کشور‌های غربی روابط خوبی دارد و پیش از این نیز به عنوان میانجی عمل کرده است. مسیر تبادل زندانی بین ایران و بلژیک بر اساس معاهده دوجانبه‌ای رخ داد که ماه گذشته شکل گرفته بود. براساس این معاهده زندانیان بلژیکی در ایران می‌توانند دوران محکومیت خود را در خانه بگذرانند و بالعکس این موضوع نیز برای زندانیان ایرانی در بلژیک صادق است.
فرمانده کل ارتش گفت: آمریکا هنوز به دنبال سلطه و هژمونی خودش است، ولی دوران تهدید برای کشور‌هایی مثل آمریکا گذشته است. سفر ناو گروه ارتش هم نشان داد که کشور‌ها خیلی به حرف آمریکایی‌ها گوش نمی‌کنند. ما در هر کجای جهان که لازم باشد حضور پیدا میکنیم و با تمام قدرت از منافع خودمان دفاع خواهیم کرد.
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور با بیان اینکه توزیع زمانی و مکانی سفر نسبت به سال گذشته بهتر بوده است، بر اطلاع‌رسانی تغییرات جوی به مسافران تاکید کرد.
الجزیره سفر هفته گذشته چین بینگ به مسکو را در شرایطی که دادگاه کیفری بین‌المللی حکم پیگرد پوتین را صادر کرده، حاوی ارسال پیامی نمادین به غرب دانست و آغاز فصل نوینی از مناسبات دو کشور دانست.
کمال خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران روز گذشته برای دیدار با مقامات ارشد سوریه وارد دمشق شد. عباس عراقچی در این سفر او را همراهی می کند.
رییس پلیس راهور فراجا از ۷۸ میلیون سفر بین استانی در جاده‌های کشور طی ۳ روز گذشته خبر داد و گفت: متاسفانه آمار فوتی‌های تصادفات به ۱۲۵ نفر در این مدت رسیده است.
سازمان انرژی اتمی ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص موارد زیر به توافق رسیدند: تعاملات بین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران با روحیه همکاری و با رعایت کامل صلاحیت‌های آژانس و حقوق و تعهدات جمهوری اسلامی ایران بر اساس موافقتنامه‌های جامع پادمانی صورت خواهد پذیرفت. در خصوص مسائل پادمانی باقی‌مانده مربوط به سه مکان، ایران آمادگی خود را برای ادامه همکاری و ارائه اطلاعات و دسترسی بیشتر به منظور رسیدگی به مسائل پادمانی باقی‌مانده اعلام کرد. ایران به صورت داوطلبانه به آژانس اجازه می‌دهد تا چنانچه مقتضی باشد فعالیت‌های راستی آزمایی و نظارت بیشتر را اجرا کند.
در روزهای گذشته، گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم؛ بنابراین، مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، رسما از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
در روزهای گذشته گفت‌وگوهای سازنده و امیدوارکننده‌ای با هیات آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ریاست «ماسیمو آپارو»، معاون پادمانی آژانس داشتیم. بر همین اساس مهندس اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران به‌طور رسمی از آقای «رافائل گروسی»،‌ مدیرکل آژانس دعوت کرد تا به ایران سفر کند.
زندگی در یک جهان در حال چرخش واقعاً عجیب خواهد بود. یکی اینکه همه ناظران، خود را مرکز چرخش می‌دانند. این بدان معناست که اگر در جایی می‌ایستادید و مطمئن می‌شدید که کاملاً ساکن هستید، جهان را می‌دیدید که در اطراف شما می‌چرخد. اما اگر به جای دیگری می‌رفتید، حتی به یک کهکشان دور، همچنان می‌دیدید که جهان در حال چرخش به دور موقعیت جدید شماست.
روابط ایران و آژانس در یک سال گذشته متاثر از اختلاف نظر دو طرف بر سر سوالات پادمانی آژانس از ایران تا حدی متشنج بوده است. مقامات ایرانی معتقدند که به طور مقتضی پاسخ و همکاری لازم را با آژانس در رابطه با سوالات مذکور داشته است، اما آژانس هم چنان به دنبال پاسخ و همکاری ایران است.
همان‌طور که در فیلم‌های علمی-تخیلی مثل «بازگشت به آینده»، «دانی دارکو» و «ترمیناتور» دیده‌اید، سفر در زمان مشکلات زیادی برای قوانین بنیادین جهان به وجود می‌آورد: به گذشته برگردید و کاری کنید که والدین‌تان با هم ملاقات نکنند، در این صورت چگونه ممکن است وجود داشته باشید که اصلا بتوانید به گذشته سفر کنید؟ این مسئله به «پارادوکس پدربزرگ» معروف است.
پس از آنکه سفر قبلی هیات آژانس به ایران به دنبال قطعنامه ضدایرانی اخیر شورای حکام کنسل شد و بعد از آن نیز مناسبات ایران و آژانس در مسیر وخیم‌‌‌تر شدن پیش رفت، روز گذشته محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی از سفر مسوولان آژانس در روزهای آینده به ایران خبر داد.
مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی دوستان منتقد دلشان مثل گذشته برای پول و سفر تنگ شده است و خودشان را به در و دیوار می‌زنند.
مربی تیم ملی بوکس گفت: برخی دوستان منتقد دلشان مثل گذشته برای پول و سفر تنگ شده است و خودشان را به در و دیوار می‌زنند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ارتباط مستقیم و غیرمستقیم ایران و سازمان انرژی اتمی با مقامات آژانس ادامه دارد. هیأتی از ایران هفته گذشته به وین سفر کرد و با مقامات آژانس گفتگو و تبادل نظر داشتند. ایران به تلاش‌های سازنده خودش در ارتباط با آژانس به منظور حل و فصل سؤالات و ابهامات پادمانی ادامه می‌دهد و گفتگو‌ها با آژانس ادامه دارد.
سران کشور‌ها و دولت‌ها کمی قبل از افتتاحیه اجلاس COP ۲۷ در شرم الشیخ مصر، عکس یادگاری گرفتند. اجلاس آب و هوایی سازمان ملل متحد با عنوان COP ۲۷ روز گذشته در شرم الشیخ مصر کار خود را آغاز کرد. قرار است ۱۲۰ رهبر جهان برای شرکت در این کنفرانس بین المللی که تا جمعه هفته آینده ادامه دارد، به ساحل دریای سرخ در مصر سفر کنند. نمایندگان ۱۹۶ کشور جهان در قالب هیات‌هایی با جمعیت مجموعا ۴۵ هزار نفر در این اجلاس شرکت می‌کنند.
تیم فوتبال پورتو که طی یک هفته گذشته حوادث عجیبی را تجربه کرده است، روز گذشته با تدابیر شدید امنیتی عازم لیسبون شد.
سردار مهدی حاجیان سخنگوی فراجا گفت: از شنبه هفته آینده زائرانی که گذرنامه آن‌ها اعتبار ندارد، به اداره گذرنامه استان‌ها مراجعه کنند تا مُهر اعتبار سفر به عراق روی گذرنامه آن‌ها زده شود.
اشتری اظهار داشت: پلیس درتمامی عرصه‌ها به کمک، همراهی، انتقادات، پیشنهادت و راهنمایی مردم نیاز دارد و تلاش دارد تا با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های به روز و بهره‌گیری از نیرو‌های زبده و حرفه‌ای خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد.
نه شی و نه بایدن علاقه‌ای به راه اندازی درگیری ندارند که نزاعی که می‌تواند آسیب اقتصادی بیش‌تری را در داخل کشور ایجاد کند و تماس هفته گذشته نشان داد که آنان در ماه‌های آینده برای اولین دیدار رو در روی خود آماده می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ