عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال معتقد است فیفا در دیدار قطر و اکوادور قصد داشت تکنولوژی جدید خود را به نمایش بگذارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاید هیچ کسی در دنیا به اندازه بزرگترین موتور جستجوی جهان نتواند بگوید که ما انسان‌ها به چه چیزهایی فکر می‌کنیم. در طول شبانه روز بارها و بارها همه دغدغه‌ها و سوالاتمان را از گوگل می‌پرسیم و او به آنها پاسخ می‌دهد. اما نکته جالب آنست که همین جستجوها اطلاعات بی‌نظیری را درباره زندگی ما، سوالات ما و حتی خواب‌های ما در اختیار گوگل قرار می‌دهد. گوگل در پژوهشی، نتایج ده سال جستجوی بشر درباره خواب‌هایش را به هفت زبان پر مخاطب دنیا مورد بررسی قرار داده است.
مهاجم جدید گل‌گهر می‌گوید این تیم با هدایت اوزونیدوس مدعی این فصل خواهد بود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دنیا فیلترینگ را با شروط خاصی پذیرفته است، اما باید ظرفیت‌های داخلی را تقویت کرد. برای نمونه اپلیکیشن‌های داخلی باید روز به روز تقویت شوند و مردم می‌توانند از آن‌ها در کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی و حتی هیأت‌های مذهبی استفاده کنند.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد: مثل همه دنیا تنها همان تعداد ٣٣ نفری که امکان صدور کارت بازی آنها وجود دارد برایشان قرارداد ثبت شود.
معاون اسبق مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: «مکتب کپنهاگ» معتقد است امنیتی کردن هر قضیه‌ای اتفاقاً اقدامی ضدامنیتی است!... اما ما استاد این هستیم که یک موضوع اجتماعی خیلی خیلی ساده را به کیس امنیتی تبدیل کنیم و بعد بزنیم تو سر همدیگر که چطور این را جمع کنیم.
حشرات از موفق‌ترین موجودات روی کره زمین هستند. گفته می‌شود که آن‌ها بین همه جانوران زمینی، بیشترین زیست‌توده را تشکیل می‌دهند و تأثیر قابل توجهی بر اکوسیستم جهانی دارند. با وجود این، فراوانی آن‌ها به موازات نادر بودن شگفت‌انگیز آن‌ها در دریا قرار دارد.
یکی از دیدنی‌های منطقه، نقش پای رستم است که تعجب همه کوهنوردان را برمی‌انگیزد. نرسیده به قله، جای دو شهاب‌سنگ بزرگ دیده می‌شود که حفره‌هایی به عمق ۱۰ متر ایجاد کرده‌اند. اهالی منطقه افسانه‌ای زیبا برای این چاله‌ها دارند. آن‌ها معتقدند این گودال‌ها جای زانو‌های رستم است که در این منطقه زانو زده و از آب دریا نوشیده است. دورنمای بی‌نظیر قله دماوند و مناظر زیبای جنگلی با پوشش دشت‌های پر گل، این منطقه را به مکانی فوق‌العاده تبدیل کرده‌اند.
تیم های ایتالیایی فصل موفقی را در رقابت های قاره ای داشته اند و این احتمال وجود دارد که هر سه جام اروپا را هم فتح کنند.
از آنجا که شاهد کمبود پزشک در شهرستان‌های دوردست و مناطق محروم هستیم و ایران در دنیا از نظر تعداد پزشک در رتبه ۷۷ قرار دارد، نمایندگان امروز در جریان انجام وظایف نظارتی خود وزیر بهداشت و درمان را در این خصوص مورد سوال قرار داده و نماینده سوال‌کننده صرفا ۳ ماه به وی جهت رسیدگی به موضوع فرصت داد.
امریکایی‌ها یک‌بار مستقیما با ما در برجام مذاکره کردند. دیپلماسی ایرانی و توانایی نیرو‌های دیپلمات ما مطالبات ما را به دنیای آن روز که همه آن‌ها یک‌طرف میز و ما یک‌طرف میز بودیم، قبولاند که ایران حق دارد از انرژی هسته‌ای استفاده کند و پای میز مذاکره هم امتیاز بلاوجه نه به غرب و نه به شرق نمی‌دهد. نه به اروپا و نه به چین و نه به روسیه و نه به امریکا. این قدرت و توانایی اقتضا می‌کند که همواره وجود داشته باشد و این‌گونه نباشد که امروز بگوییم تیم ما روی فرم نیست و ما نمی‌توانیم مذاکره کنیم.
شهرستانی گفت: بگذاریم پسران و دخترانمان رشد کنند و در مسیر رشد و تحصیل و حیات علمی و اجتماعی ایشان مانع تراشی نکنیم. بزرگترین ظلم به اسلام آن است که به نام اسلام، مانع تحصیل و رشد و تعالی دختران و پسرانمان شویم و یا جامعه‌ای عقب افتاده بسازیم. بدانیم جوانان در همه دنیا منشاء اثر بوده و مسئولیت‌های آینده بر شانه‌های ایشان قرار خواهد گرفت. جوانان مسلمان مهمترین سرمایه‌های اجتماعی ما هستند. حتی آنجا که تفاوتی هست، کافی است ایشان را از طریق حکمت و اخلاق حسنه با معارف حقیقی الهی و اسلامی آشنا کنیم، آنگاه خواهیم دید همین جوانان بهترین فداکاری‌ها را برای جامعه مسلمانان خواهند داشت.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: یکسری بالگردهای جدید دریایی تولید شده است که در فرصت مناسب از آن‌ها رونمایی خواهد شد.
با وجود همه نگرانی‌هایی که در خصوص امکان جایگزینی انسان با ربات‌های دارای هوش مصنوعی مطرح می‌شود و مسائلی نظیر امکان سرودن شعر یا تولید متن که درباره آن‌ها سخن گفته می‌شود، یک تهدید به مراتب بزرگ‌تر از جانب این ربات‌ها وجود دارد: هوش مصنوعی می‌تواند در فرآیند‌های دموکراتیک جای انسان‌ها را بگیرد؛ نه از طریق رای دادن بلکه با اثرگذاری روی افکار عمومی و لابی‌گری.
نماینده مردم تبریز اظهار داشت: نکته دوم این است که باید با دنیا مدارا کنیم، نمی‌شود به همه فحش داد. بازهم در قرآن دستور است که «وَلَا تَسُبُّوا الَّذِینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّوا اللَّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ» یعنی به آن‌هایی که غیر خدا را صدا می‌کنند، فحش ندهید. ما صبح و عصر و شام داریم فحش می‌دهیم مرگ بر فلانی، مرگ بر فلانی و مرگ بر فلانی خب آن‌ها هم می‌گویند مرگ بر خودتان.
این تیم میکل آرتتا است. شبیه‌ترین به لقب همیشگی سرخپوشان شمال لندن: توپچی‌ها.
این روز‌ها اتفاق‌های حیرت‌آوری در دنیای هوش‌مصنوعی در جریان است که البته همه آن‌ها خوب نیستند. حالا همه در مورد سیستم‌هایی مثل ChatGPT صحبت می‌کنند؛ سیستمی که می‌تواند متنی را تولید کنند که گویا یک انسان آن را خلق کرده. شاید استفاده از این سیستم، سرگرم‌کننده و بامزه به نظر برسد؛ ولی جوانب منفی متعددی نیز دارد؛ چرا که در شرایطی که این سیستم در تقلید سبک کاری انسان‌ها بسیار خوب است، اما از نکات منفی آن نیز نباید غافل شد که از این جمله می‌توان به احتمال استفاده از چت‌بات‌ها برای تولید انبوهی از اطلاعات نادرست اشاره کرد.
عباس عبدی گفت: یک‌دهه توقف مطلق کردیم و بعد می‌گوییم همه جای دنیا همین است. همین ایده خطرناک است که مدام می‌گوییم همه جای دنیا همین است. نسل جدید دارای ریا و دروغ نیست. نسل جدید فقط به این دلیل به خیابان آمدند. من را اگر به بازجویی ببرند می‌دانم بازجو چه می‌خواهد، به خواست او حرف می‌زنم، اما این نسل ریا نمی‌کند و اصلا نمی‌فهمد بازجو چه می‌خواهد. / ناصر ایمانی: باید به خواسته‌های نسل جوان توجه شود. آن‌ها باید دیده شوند. اگر مشکلات اقتصادی حل نشود، این اعتراضات تکرار خواهد شد.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در همه دنیا نهادهای مدنی اعم از NGO، سازمان‌های مردم نهاد و سمن‌ها تا احزاب سیاسی، سندیکاهای شغلی و اتحادیه‌های صنفی نهادهای گفت‌وگو‌ هستند. رئیس قوه قضائیه و رئیس‌جمهور موظف هستند برای تقویت نهادهای گفت‌وگو که همین نهادهای مدنی‌اند، نهادهایی که حرف مردم را می‌گیرند و به حکومت می‌زنند و گفت‌وگو به طور مستمر در آن‌ها اتفاق می‌افتد را به رسمیت بشناسند، تقویت کنند و به آنها اهمیت و نقشی در اداره کشور بدهند.
رییس انجمن درد ایران درخصوص مصرف مسکن‌ها برای کاهش درد گفت: در همه جای دنیا مسکن‌ها پر مصرف‌ترین دارو‌هایی هستند که با نسخه یا بدون نسخه مصرف می‌شوند. مسکن‌ها هم چند دسته هستند. مسکن‌های ساده مانند استامینوفن‌های ساده یا استامینوفن کدئین، مسکن‌های ضد التهاب غیر استروئیدی مانند بروفن، ژلوفن، مفنامیک اسید و... که قدرت بیشتری از استامینوفن‌ها دارند، ولی عوارض گوارشی بویژه در سالمندان دارند که باید در مصرف آن‌ها دقت کرد.
فرمانده سپاه گفت: شما جوانان فرزندان این مملکت هستید و ما وقتی از کشور دفاع می‌کنیم، برای همه دفاع می‌کنیم، حتی برای آن‌ها که به دلیل فریب و اغوای دشمن، ما را دوست ندارند، ولی ما آن‌ها را دوست داریم.
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
حقایقی (درباره دفاع مقدس) که ما از آن سخن می‌گوییم امروز فقط یک ادعا نیست، بلکه خود طرف مقابل هم به آن اعتراف می‌کند. حمله و جنگ با انقلاب اسلامی طبیعی بود، چون دشمنان از این انقلاب عصبانی بودند. این انقلاب اتفاقاتی را در دنیا پیش آورد که شاید خود ما آن زمان از همه ابعاد آن خبر نداشتیم، اما آن‌ها می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است.
برخی نوزادان با مو‌های پر به دنیا می‌آیند، در حالی که برخی دیگر موی کمی دارند یا اصلا مو ندارند و همه این‌ها طبیعی است و گذشته از ظاهر آنها، نوزادان با تمام فولیکول‌های مویی که در طول زندگی خود به آن‌ها نیاز دارند متولد می‌شوند.
خاخام صهیونیست می گوید: تنها روش درست برای به راه انداختن یک جنگ، راه و روش یهودیان است؛ این روش می گوید، اماکن مقدس آن ها را ویران کنید و مردان، زنان، کودکان و دام های آنها را بکشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ