تصویری جالب از دوران کودکی علی دایی و وریا غفوری منتشر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مهندس اهل تبریز به تازگی نرم‌افزاری طراحی کرده است که با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند داده‌های یک مسابقه فوتبال را آنایز کند و به عنوان دستیار آنالیزور مربیان مورد استفاده قرار گیرد.
تصاویر جالب بازسازی شده از استاد شجریان و عادل فردوسی پور که توسط هوش مصنوعی طراحی شده را ببینید.
این تصاویر که خانواده‌های کشور‌های مختلف را نشان می‌دهد، توسط هوش مصنوعی خلق شده. ترکیب هوش مصنوعی با یک دیزاینر، نتایج حیرت‌انگیزی رقم خواهد زد.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می‌توان آن را جز بهترین نمونه‌ها دانست.
دو عکس جالب از پیری رونالدو و مسی منتشر شده است.
هوش مصنوعی در جدیدترین نمایش خود ماسک، ترامپ، دارث ویدر و دی کاپریو را در داگرئوتایپ‌های قدیمی (نخستین روش موفق در ثبت عکس‌های دائمی و استفادهٔ تجاری از عکاسی است.) به تصویر کشیده است. آیا این چهره‌های برجسته مسافران مخفی زمان هستند؟
هوش مصنوعی تصویرساز به شکلی ساخته شده که برای هر عبارت چندین تصویر می‌سازد تا شما میان تصاویر نهایی، حق انتخاب داشته باشید.
تصویری جالب از پپ گواردیولا با مو منتشر شده است.
هوش مصنوعی تصویری جالب از رونالدو بدون مو ساخته است.
زن ایده آل کیست و چه ویژگی هایی دارد. از دید هوش مصنوعی زن ایده آل موی بلوند با اندام انحنادار و ظاهری جدی و حتی همراه با اخم دارد.
وحید قلیچ مدعی شده بین 10 دروازه‌بان برتر تاریخ قرار دارد!
از دامبلدور پیر تا هری پاتر و ران ویزلی و حتی پرفسور اسنیپ را می‌توان با لباس‌های آدیداس به تماشا نشست.
مدل‌های هوش مصنوعی مولد عکس در اینترنت بسیار محبوب شده‌اند و حتی برخی از عکس‌های تولیدشده توسط آن‌ها برترین جوایز در حوزه عکاسی را هم دریافت کرده‌اند. برای ایجاد تصاویری زیبا با این مدل‌ها لازم نیست هنرمند یا عکاسی بااستعداد باشید. اگر قبلاً از چت بات‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT یا بینگ استفاده کرده باشید، از ابزار‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز می‌توانید به‌راحتی استفاده کنید تا تصاویری خارق‌العاده بسازید.
این ربات که ایو (EVE) نام دارد می‌تواند اشیاء را بردارد و جعبه‌ها را بسته و باز کند و برای کار در کنار انسان‌ها طراحی شده است.
این ربات که ایو (EVE) نام دارد می‌تواند اشیاء را بردارد و جعبه‌ها را بسته و باز کند و برای کار در کنار انسان‌ها طراحی شده است.
هوش مصنوعی این بار شوخی عجیبی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کرده و گریم یک دلقک را به صورت وی اضافه کرده است.
هوش مصنوعی این روز‌ها تبدیل به سوژه‌ای برای تجسم چهره‌های مطرح جهانی در حالت‌های نامتعارف برای ایشان، شده است. هوش مصنوعی این بار تصویری از مارک زاکربرگ در شمایل قبیله‌های نه چندان متمدن ارائه داده است.
هوش مصنوعی تصویری جالب از فرزندان احتمالی پیکه و کلارا به دست آورده است.
محققان متوجه شدند که هوش مصنوعی قادر است تا تصاویری را تولید کند که در ۸۴% موارد، با ویژگی‌های عکس اصلی، مثل رنگ و بافت و تم کلی مطابقت داشته باشد.
به نظر می‌رسد که تولید این گونه تصاویر از پاپ با هوش مصنوعی هنوز جذابیتش را از دست نداده است و می‌رود به ژانری در این فضا تبدیل شود.
ترکیب ۱۱ نفره بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه هوش مصنوعی مشخص شد.
این تصاویر به لطف آخرین نسخه برنامه «Midjourney»، یک برنامه هوش مصنوعی ایجاد شده است. این برنامه توسط یک آزمایشگاه تحقیقاتی مستقل در سانفرانسیکو به دست آمده که اولین بار در مارس ۲۰۲۲ راه اندازی شده است.
این زن جایی در بیرون، در جهانی موازی، کمین کرده است. برای ظاهر کردنش، تنها کاری که باید بکنید این است که دستور‌های درست را در یک مبدل تصویر هوش مصنوعی، تایپ کنید. مانند یک طلسم دیجیتالی، کلمات، چهره وهم‌آلود زنی با نگاهی تهی و خالی از زندگی را در برابر چشمان شما ظاهر می‌کنند. نام زن خیالی در این تصویر دیجیتالی «Loab» است که یک هنرمند سوئدی که با نام کاربری «سوپرکامپوزیت» (Supercomposite) در توییتر شناخته می‌شود، کشفش کرده است.
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ