هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رودی گارسیا، سرمربی ناپولی، می‌گوید در فاصله بین دو نیمه بازی با فروزینونه از عملکرد ویکتور اوسیمن انتقاد کرد.
هوش مصنوعی می‌گوید بهترین گزینه برای جانشینی کریم بنزما در رئال مادرید دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس است.
شهر‌های برتر امسال عبارتند از سیدنی، توکیو، سئول و زوریخ، اما بار دیگر، رتبه اول به لندن رسیده است. لندن پایتخت انگلیس، خانه برخی از معتبرترین موسسات دانشگاهی جهان، از جمله کالج سلطنتی لندن و کالج دانشگاهی لندن است.
نیاسین می‌تواند در پیشگیری از برخی سرطان‌های پوست کمک کند. نیاسین امید به عنوان یک عامل پیشگیرانه در بیمارانی که در معرض خطر بالای ابتلا به کراتوزهای اکتینیک پیش‌سرطانی و همچنین سرطان‌های پوستی مانند کارسینوم سلول بازال و سلول سنگفرشی هستند استفاده می‌شود.
مهم‌ترین ویژگی ساعت‌های هوشمند، سنسور‌های متفاوتی است که به کاربران اطلاعاتی درباره بدن آن‌ها می‌دهد و گاهاً باعث نجات جانشان می‌شود. از جمله این سنسور‌ها می‌توان به سنسور‌های ورزشی، سنسور خواب، سنسور ضربان قلب و ردیاب GPS اشاره کرد.
دبیر سازمان لیگ توضیحاتی درباره چگونگی جانشینی مقاومت البرز به جای زندی بتن کلاردشت داده است.
مربی پیشین دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بیرانوند بهترین گلر ایران است اما منطقی نیست جانشین نداشته باشد و باشگاه باید برای حل این مشکل تدبیر لازم را داشته باشد.
بعضی موقع‌ها وسط تمرین به گریه می‌افتادیم آنقدر که فشار زیاد بود؛ خوشحالم که پای قول به مادرم ماندم.
ناصر الخلیفی، رئیس پی اس جی، قصد دارد برای تقویت خط حمله تیمش هری کین را جذب کند و او را بهترین جانشین برای کیلیان امباپه می داند.
ژروم روتن، بازیکن سابق پی اس جی و کارشناس رادیو مونته کارلو، تردید ندارد که برناردو سیلوا بهترین جانشین برای مسی خواهد بود.
مدیران پاری سن ژرمن معتقد هستند که برناردو سیلوا، ستاره منچسترسیتی، بهترین جانشین برای لیونل مسی خواهد بود.
سرخیو بوسکتس، هافبک ارزشمند بارسا، در پایان فصل این باشگاه را ترک می کند و ژاوی باید به دنبال بهترین گزینه برای جانشینی او باشد.
شهریار مغانلو به عنوان یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران در سال‌های اخیر، اولین حضور جدی خود را در اردوی تیم ملی تجربه می‌کند.
احسان حاج صفی و میرشاد ماجدی به عنوان کاپیتان و جانشین سرمربی در رای گیری فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2022 شرکت کرده‌اند
احضار علی مبخوت، بهترین گلزن ملی و لیگ امارات به خدمت سربازی، الجزیره را دچار چالشی جدی در خط حمله کرده است.
رئیس سابق بایرن مونیخ، خرید یان زومر را انتخابی عاقلانه و منطقی از سوی مدیران باشگاه مونیخی عنوان کرد.
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا گفت: واقعا نمی‌توان گفت که کدامیک رانندگی بهتری دارد. همانطور که ممکن است در بین مردان تخلفاتی رخ دهد در بین زنان هم چنین چیزی وجود دارد، اما بطورکلی می‌توان گفت که زن‌ها در رانندگی؛ محتاط‌تر و منضبط‌تر هستند و به سبب همین منضبط‌تر بودن نیز بیشتر قوانین رانندگی را رعایت می‌کنند.
اگرچه هنوز مذاکرات به مراحل نهایی نرسیده‌اند اما همه می‌دانند که بهترین و بی دردسرترین جانشین برای یورگن لوکادیا، آخرین آقای گل پرسپولیس است.
ستاره آلمانی رئال مادرید طی گفت و گویی مسی را شایسته قهرمانی در جام جهانی دانسته و از زیدان به عنوان بهترین گزینه جانشین دشان یاد کرد.
گونچالو راموس بالاتر از مهدی طارمی و به عنوان بهترین بازیکن ماه پرتغال انتخاب شد.
بدترین خبری که تیم فرانسه و هوادارانشان را در بهت و ناراحتی فرو برد مصدومیت ناگهانی کریم بنزما بود.
به نظر می‌رسد مرتضی پورعلی گنجی همان گم شده پرسپولیس و بهترین جانشین برای سید جلال حسینی باشد.
سرمربی تیم فوتبال پورتو تاکید کرد که مهدی طارمی باوجود مصدومیت می‌تواند برای بازی فردا مقابل ریوآوه در دسترس باشد.
هافبک جوان استقلال با دریافت عنوان بهترین گلزن دیدارهای تدارکاتی استقلال می‌تواند بهترین جانشین برای ستاره جدا شده این تیم باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ