باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم فوتبال و همچنین شایعات موجود در فضای مجازی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه مهم‌ترین نقشه دشمن بی‌ثبات‌سازی و کاهش مشارکت در انتخابات است، گفت: هرچند برای سالگرد اغتشاشات هم برنامه‌هایی دارند، اما هدف اصلی آن‌ها امسال انتخابات است و باید سعی و تلاش همه مجموعه‌ها در جهتی باشد که بتواند اقتدار و پیروزی بزرگ را فراهم کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در حال برنامه ریزی هستیم که تا پایان سال ۱۴۰۲ مددجوی بدون مسکن نداشته باشیم.
اخیرا روزنامه تهران تایمز در گزارشی سند محرمانه و بسیار مهمی از وزارت خارجه آمریکا را به طور اختصاصی منتشر کرد که حاکی از برنامه‌ریزی دقیق این کشور برای حمایت از آشوب ها در ایران بود.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری المپیک ورزشی محیط‎‌بانان و جشنواره خورشید هشتم همچنین برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی ۳۷ هزار خانه محیط زیست خبر داد.
رئیسی به موضوع «حجاب و عفاف» اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزاران جمهوری اسلامی، کشف حجاب را حرام شرعی و سیاسی عنوان کردند که با یک برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌شده از سوی دشمن دنبال می‌شود و تاکید کردند که ما نیز باید برای مقابله با این طراحی و توطئه دشمن برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.
مدیرکل شرق آسیای سازمان توسعه تجارت گفت: با توجه به گستردگی حضور چین در اقتصاد دنیا و همکاری کشورهای مختلف منطقه با چینی‌ها ایران نیز برای حفظ این بازار باید برنامه‌ریزی دقیق داشته باشد.
رضا عنایتی می‌گوید حضور بازیکنان در تیم امید نیازمند یک قانون و برنامه‌ریزی دقیق است.
یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
محمد محمدی بخش با بیان اینکه امسال ظرفیت حج تمتع از کشورمان دو برابر شده است، بر اجرای برنامه ریزی دقیق و هوشمندانه در سایه وحدت و همدلی برای اجرای موفق عملیات حج تمتع تاکید کرد.
جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی درباره آمار‌های متناقض در ایران، تاکید کرد: آمار دقیق و وجود سازمان‌های آماری در هر کشوری پایه و مبنای برنامه‌ریزی‌های مختلف است. زمانی می‌توانیم برنامه‌ریزی، اعتبار و زمان مشخصی برای حوزه‌های مختلف تعیین کنیم که آمار دقیق و مورد تایید نهاد‌های رسمی در اختیارمان قرار گیرد. در حال حاضر به هر دستگاه بروید آمار‌هایی دارند که مشابه کشور سوئیس است. ولی وقتی در میدان عمل بسیاری از واقعیت‌ها با آمار‌ها سازگار نیست، آمار‌های نادرست، مبنای نادرستی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری است.
بسیاری از عکس‌های شگفت‌انگیز توسط کسانی گرفته می‌شوند که به‌طور اتفاقی در زمان مناسب و در مکان مناسب قرار گرفته‌اند، اما ثبت این تصویر از ماه و طاق پیروزی (Arc de Triomphe) واقع در پاریس، به مهارت و برنامه‌ریزی دقیقی نیاز داشت.
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این صنعت تمامی نیروگاه‌های کشور تا پیش از آغاز پیک مصرف برق به آمادگی ۱۰۰ درصدی برسند.
وزیر نیرو از برنامه‌ریزی برای مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در بخش اداری برنامه‌ها به صورت دقیق مشخص شده است، خوشبختانه هیأت دولت ساعت فعالیت اداری را در اسفند ۱۴۰۱ مصوب کرد و بر اساس آن از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ساعت کار اداری از ۶ بامداد تا ۱۳ خواهد بود.
سرمربی آلومینیوم نسبت به برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای تعطیلات نوروزی انتقاد کرد.
سرپرست نایب رئیسی بانوان گفت: با توجه به تقویم ورزشی بین المللی سه رویداد مهم در فوتبال بانوان پیش رو داریم.
برخی افراد و جریانات به جای پیگیری حقوقی موضوع، تصور می‌کردند از طریق خبرسازی‌های جعلی و فعالیت‌های رسانه‌ای می‌توانند موضوع را جمع کنند. به همین دلیل است که دو بار اعلام کردند قاتلان دستگیر شده‌اند، اما در ادامه اطلاعات تکمیلی ارایه نشد. موضوع قتل کیان و زخمی شدن برادرم روشن است، در خیابان محل حادثه دوربین‌های متعددی وجود دارند و با بررسی دقیق دوربین‌ها به راحتی می‌شد موضوع را روشن کرد. اگر اراده‌ای برای نمایان کردن حقیقت باشد به راحتی می‌توان این روند را برنامه‌ریزی کرد.
آنچه رویکرد TOD تلاش می‌کند در اسناد هدایت تحولات شهری به تصویر بکشد، در واقع حوزه‌هایی از بافت شهری در اطراف ایستگاه‌های حمل‌ونقل عمومی است که در آن مردم به هریک از این حوزه‌ها از طریق شبکه حمل‌ونقل عمومی انبوه‌بر دسترسی می‌یابند. این حوزه‌ها در شعاع ۸۰۰ متری، یعنی به فاصله ۱۰ دقیقه پیاده‌روی برای یک فرد برنامه‌ریزی می‌شوند که تمام سطوح این حوزه علاوه بر پیاده‌روی از طریق سایر شیوه‌های حمل‌ونقلی نیز در دسترس است.
منتظری ابراز داشت: حوادث اخیر برگ دیگری از توطئه‌های دشمن بود و حقیقتاً برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شده بود و خیلی حساب شده ده‌ها مرکز اندیشه نسبت به تقابل با نظام اسلامی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند. دشمنان آن‌چنان مطمئن بودند که این برنامه به نتیجه نهایی خواهد رسید و نظام ساقط خواهد شد لذا انواع و اقسام ابزار‌هایی که در اختیار داشتند را به کار گرفتند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در بازدید از شرکت محورسازان گفت: این شرکت با انگیزه و برنامه‌ریزی دقیق و همچنین اجرای پروژه‌های توسعه‌ای توان تامین نیازهای داخلی را دارد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است.
رهبر انقلاب، معارف اهل‌بیت را مجموعه‌ای کامل از همه نیازهای مختلف آحاد بشر و جوامع بشری خواندند و گفتند: جوامع اسلامی امروز به همه ابعاد معارف اهل‌بیت نیاز جدی دارند و مجمع جهانی باید با برنامه‌ریزی دقیق و صحیح و استفاده از شیوه‌های معقول و ابزارهای تأثیرگذار، این وظیفه سنگین را انجام دهد.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه با آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک مهم‌ترین دیدار دور گروهی تیم ایران بود و با برنامه‌ریزی دقیق پیروز این میدان مهم شدیم.
رئیس کمیته ملی المپیک دلایل مختلف از جمله هدفگذاری و برنامه‌ریزی دقیق و عدم بزرگ نمایی چالش‌ها و عدم توجه به حاشیه‌ها را از جمله عوامل تاثیرگذار در موفقیت کاروان ورزش ایران قلمداد کرد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از افتتاح نمایشگاه بزرگ دستاوردهای دفاعی در آینده نزدیک خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ