رضا عنایتی می‌گوید حضور بازیکنان در تیم امید نیازمند یک قانون و برنامه‌ریزی دقیق است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضایی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
نمایندگان مردم در مجلس پس از طرح سوال نماینده شازند از وزیر دادگستری درخصوص علت دخالت در روند رسیدگی به پرونده های قضائی که مغایرت با اصل ۱۶۰ قانون اساسی دارد، از توضیحات وی قانع نشدند و به وی کارت زرد دادند.
پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا، با اظهارتی کنایه‌آمیز به شایعات بی پایان انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید واکنش نشان داد.
عضو هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد وزیر کشور با معاون سیاسی برخورد جدی کند و فرد دیگری در جایگاه ایشان باشد. وزیر هم قول داد که در اسرع وقت رئیس ستاد انتخابات را تغییر دهد که در این صورت نمایندگان قانع شدند.
عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به ممانعت علی آبادی از واردات لوکوموتیو در دوره ای که در کشور سمتی داشت، گفت: چطور وی می تواند با واردات خودرو در حال حاضر موافق باشد.
تغییر مدیران پرسپولیس هم با دخالت وزیر وتو شد
نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: وزیر صمت با موافقت خود مبنی بر افزایش قیمت خودرو به تورم دامن زده و باید استیضاح شود.
وحیدی در ادامه گفت: امپراتوری امروز آمریکا بر اساس دو سه امر یکی مباحث و ارکان قدرت دلار است و وقتی دلار بین کشور‌های مختلف به عنوان ارز رایج درآمده و درصد زیادی از ذخیره‌های بانک‌ها با دلار است ما خود به خود کمک کرده‌ایم که دلار در قدرت سلطه‌گر آمریکا پابرجا بماند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
عطاءالله مهاجرانی نوشت: واقعیت این است که هیچ کشوری حق ندارد، نام‌های تاریخی و جغرافیایی را که در یک حوزه مشترک منطقه‌ای و بین‌المللی قرار می‌گیرد تغییر دهد. چنان‌که ما به عنوان ایران، می‌گوییم، دریای عمان و اقیانوس هند. بدیهی است که هر دو نام تاریخی هستند و هیچ حساسیتی بر نمی‌انگیزند.
«محمد‌ شیاع السودانی»،‌ نخست‌وزیر عراق در بیانیه‌ خود در مورد مسابقات جام ملت‌های خلیج (فارس) از عبارت جعلی «خلیج ع‌رب‌ی» استفاده کرد.
نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد انصرافش از انتخابات ریاست گفت: از اول هم شرط مان این بود که اگر کارگری بیاید، ما انصراف می‌دهیم.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی‌وفا و حضور وزیر ورزش برگزار شد و طی آن ترکیب ۱۱ نفره این کمیته مشخص شد که در بین انها دو معاون وزیر ورزش هم حضور دارند!
وزیر خارجه فرانسه امروز ادعا کرد که ۲ شهروند فرانسوی دیگر هم در ایران در بازداشت هستند.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در تالار بسکتبال آزادی تماشاگر دیدار تیم ملی بسکتبال است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک روز پس از مصاف تدارکاتی برابر قطر تماشاگر دیدار حساس بسکتبال ایران و چین شده است.
در تصاویر دیدار بنده با خانم رکابی هم حاشیه‌هایی ایجاد شد، چون می‌گفتند او حجاب خوبی نداشت. در حقیقت ایشان دو کلاه داشت و به دلیل اینکه از راه با لباس اسپرت رسیده بود لباس رسمی نداشتند.
فعال سیاسی اصلاح طلب نوشت: وزیر ارتباطات می‌خواهد برای فیلترشکن جرم انگاری کند. بعد هم لابد گشت فیلترشکن!
ظاهراً وزیر حتی نمی داند چه تعداد از دانش آموزان بازداشت هستند و صرفا می گوید اینقدری نیستند! شاید هم می داند و نمی گوید و به قول خودش نمی تواند آمار بدهد؛ این خیلی عجیب است!
پس از اینکه چندی پیش برخی از رسانه ها از معرفی وزیر پیشنهادی کار به مجلس خبر داده بودند و سخنگوی هیئت رییسه این موضوع را رد کرده بود امروز سخنگوی هیأت رئیسه مجلس از معرفی زاهدی‌وفا به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای کسب رأی اعتماد به مجلس خبر داد.
مارین که در جریان سخنرانی در میان همقطاران سوسیال دموکرات خود به سختی متاثر شده بود تاکید کرد: «حتی یک روز هم کم کاری نکرده‌ام.»
با وجود تصویب افزایش ۵۷.۴ درصدی حقوق بازنشستگان حداقلی بگیر در هیأت وزیران، اما کاهش دستمزد حقوق سایر سطوح انتقادات زیادی را توسط این قشر داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ