یک موشک «فالکون ۹» (Falcon ۹) به همراه ۲۲ ماهواره استارلینک در ساعت ۲:۱۹ بامداد به وقت منطقه زمانی شرقی از «پایگاه نیروی فضایی کیپ کاناورال» (CCSFS) در فلوریدا بلند شد. مرحله اول فالکون ۹ طبق برنامه حدود ۸.۵ دقیقه پس از بلند شدن به زمین بازگشت و روی سکوی فرود شناور بدون سرنشین شرکت اسپیس‌ایکس در اقیانوس اطلس فرود آمد. در همین حال، مرحله بالایی موشک به حمل ۲۲ ماهواره استارلینک به مدار پایین زمین ادامه داد تا طبق برنامه‌ریزی، حدود ۶۵ دقیقه پس از پرتاب مستقر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگنده های نسل پنجمی اف 22 رپتور و اف 35 لایتنینگ را باید پیشرفته ترین جنگنده های حال حاضر جهان بشمار آورد بنابراین می توان تصور کرد که این دو جنگنده در یک عملیات نظامی مشترک چقدر می توانند تأثیرگذار باشند اما این تصوری کاملا اشتباه است.
در این ویدئو قدرت مانور تانک روسی در نابود کردن هدف را مشاهده خواهیم کرد .
این خودرو لاستیک‌های ۲۲ اینچی دارد، کابینی به سبک گلخانه‌ای (شیشه‌های زیاد) و یک تخت جادار که وقتی یک پانل شیشه‌ای بالایی به جلو می‌چرخد نمایان می‌شود.
شرکت گردشگری فضایی ویرجین گلکتیک روز پنجشنبه توانست نخستین پرواز فضایی تجاری ۹۰ دقیقه‌ای خود را با موفقیت انجام دهد. گروهی از دانشمندان ایتالیایی در ارتفاع ۸۳ کیلومتری از سطح زمین توانستند برای دقایقی بی‌وزنی را تجربه کنند.
سرپرست هلال‌احمر آذربایجان‌غربی: حوالی ساعت ۲۲ امشب آتش‌سوزی گسترده در بازار امینِ نقده گزارش شد و ۴ تیم امدادی به محل حادثه رفتند. الان آتش مهار شده و تاکنون حادثه ۲۰ مصدوم داشته امکان افزایش مصدومان وجود دارد.
در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.
شهردار منطقه ۲۲ تهران از مهار کامل آتش سوزی در بوستان جنگلی چیتگر خبر داد و گفت که عوامل امدادی آتش‌نشانی و نیرو‌های شهرداری همچنان در محل آتش سوزی حضور دارند.
مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با ۲۲ گل زده و بالاتر از راموش مهاجم بنفیکا عنوان آقای گلی این فصل لیگ پرتغال را به دست آورد.
دن بوون، مشاور بالون استراتوسفر در گفتگو با NPR گفت: «ما آماتور‌ها قبل از ساقط شدن بالون یوکان، در حال تماشای K ۹ YO-۱۵ بودیم که به سمت آلاسکا می‌رفت.»
خبر فوری نوشت: یک رسانه اصولگرا در اصفهان ویدئویی از خوانندگی مجری زن در جشن ۲۲ بهمن امسال شهرستان فلاورجان را منتشر کرد.قسمت کوتاهی از فیلم این مراسم که در حال پخش در شبکه های اجتماعی است!
مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن و بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور آغاز شد.
ادعای زوم خیره‌کننده دوربین گوشی سامسونگ اس ۲۲ اولترا به تازگی جنجال ساز شده است.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
در دقیقه ۲۲ بازی فرانسه و آرژانتین لیونل مسی از روی نقطه پنالتی گل اول بازی را به ثمر رساند.
تیم ملی فوتبال کشورمان امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف آمریکا می‌رود.
در پی تصادف یک راننده ۲۲ ساله که با خودروی خود با جمعیتی متشکل از ۷۵ نیروی پلیس تازه استخدام شده در کالیفرنیا، برخورد کرد، ۲۵ نفر مصدوم شدند.
به گزارش رسانه‌های ترکیه بعد از ظهر یکشنبه ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) انفجاری قوی در خیابان شلوغ استقلال در قلب استانبول صورت گرفته است.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
موشک Soyuz-۲.۱ a که حامل فضاپیمای MS-۲۲ است از مرکز فضایی بایکونور سفر خود به سمت ایستگاه فضایی بین‌المللی را آغاز کرد. خدمه فضاپیمای روسی متشکل از فضانوردان آژانس فضایی روسکاسموس روسیه، سرگئی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) و دیمیتری پتلین (Dmitry Petelin) و فضانورد ناسا فرانسیسکو روبیو (Francisco Rubio) است. ماموریت فضایی آن‌ها تا روز ۲۸ مارس به مدت ۱۸۸ روز به طول خواهد انجامید. این فضاپیما علاوه بر سرنشینان خود، حدود ۱۲۰ کیلوگرم محموله را نیز به ایستگاه فضایی بین‌المللی خواهد برد.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
در جریان مراسم روز دوشنبه در ادینبرو مردی بر سر شاهزاده اندرو فریاد زد: «اندرو تو یک پیرمرد مریض هستی!» پلیس انگلیس این مرد ۲۲ ساله را بازداشت کرد.
سمای ۲۲ ساله، ۴۸ روز است که گم شده است. پدرش با اشک می‌گوید هر روز به آگاهی می‌روم، به دادستانی می‌روم، فقط می‌گویند صبر کن. مگر گوشی یا موتور و ماشین گم کرده‌ام؟! سما با عمه و مادرش قرار خرید می‌گذارند، ولی سما برای فروش قطعه‌ای طلا از آن‌ها جدا می‌شود و دیگر به منزل برنمی‌گردد.
یک دانشجوی ۲۲ ساله در پنجشیر می‌گوید: از زمانی که آن‌ها (جنگجویان طالبان) آمده اند، مردم احساس امنیت نمی‌کنند، احساس ترس می‌کنند و نمی‌توانند آزادانه صحبت کنند.
حوالی ساعت ۲۲:۴۰ دقیقه بود که یکی از دسته‌های عزاداری منطقه در حال عبور از بلوار بود که ناگهان یک خودروی پژو ۲۰۶ که سرعت زیادی داشت سر رسید و به‌دلیل ناتوانی در کنترل خودرو با عزاداران برخورد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ