مسعود مرادی از حضور کمک داور دربی در جشن قهرمانی پرسپولیس انتقاد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمک داور‌جنجالی دربی که با اعلام افشاریان چهار ماه از حضور در میادین محروم شده بود در لیست داوران هفته دوم قرار دارد.
عدم حضور منتظر محمد در دیدار دوستانه برابر تیم دسته اولی و استوری برادر این بازیکن، ابهامات درخصوص بازیکن عراقی را افزایش داد.
دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال با حکم کمیته اخلاق به مدت ۳ سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شد.
محمدرضا زادمهر عضو اسبق هیئت مدیره پرسپولیس درباره اتفاقات جنجالی زمان حضورش در این باشگاه گفت: ایران نبودم. آقای امیرخادم تماس گرفت و گفت من شماره تلفن شما را از حمید استیلی گرفتم و می خواهیم در هیئت مدیره کمک کنید.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
سرپرست مدیرعاملی استقلال می گوید از حضور برخی افراد غیرمرتبط با باشگاه استقلال در کنار زمین بی اطلاع بوده است.
ریس جیمز زیر توئیت یکی از هواداران آرسنال انتقال قطعی به این تیم را تکذیب می شود.
پیشکسوت باشگاه استقلال حضور جواد نکونام در راس کادرفنی آبی پوشان را اتفاق خوبی می‌داند و تاکید دارد همه باید به او کمک کنند تا در کارش موفق شود.
حکیم زیاش، ستاره چلسی به مسکو سفر کرد تا در یک مهمانی همراه کویینسی پرومز، هم‌بازی سابقش در آژاکس شرکت کند. پرومز تازگی به قاچاق کوکایین متهم شده است.
حکیم زیاش، ستاره چلسی به مسکو سفر کرد تا در یک مهمانی همراه کویینسی پرومز، هم‌بازی سابقش در آژاکس شرکت کند. پرومز تازگی به قاچاق کوکایین متهم شده است.
عارف غلامی و زبیر نیک نفس دو ستاره استقلال در مراسم جشن تولد همسر کوین یامگا، شرکت کردند.
پیشکسوت پرسپولیس امروز در تمرین استقلال حاضر شد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان معتقد است این تیم بازی راحتی برابر مس کرمان نخواهد داشت اما حضور هواداران می‌تواند به طلایی‌پوشان کمک کند.
آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر سیرجان با پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور همراه شد.
آخرین حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت گل گهر سیرجان با پیروزی تیمش در یک هشتم نهایی جام حذفی فصل جاری فوتبال کشور همراه شد.
با پایان موعد نقل و انتقالات زمستانی، آیاندا پاتوسی ناگهان از برنامه تیم‌های خواهانش کنار رفت تا احتمالا مجبور به بازگشت به کشورش شود.
مجری برنامه فوتبال برتر در شرایطی مدیران سابق و فعلی استقلال را به مناظره دعوت کرد که وقوع این اتفاق امری محال به نظر می‌رسد.
در تجمع مردمی محکومیت سیاست‌های ضددینی دولت فرانسه و اقدام موهن مجله شارلی ابدو، برخی از معترضان روی دیوار سفارت فرانسه نوشتند: خانه همجنسبازان
محمدرضا ابوالفضلی، کمک داور ایرانی که در جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت از حرف‌هایی که در گوشی بین فغانی و اتاق VAR در صحنه جنجالی بازی اروگوئه و پرتغال رد و بدل شد، پرده برداشت.
سرمربی و بازیکنان تیم ملی به صورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (َع) حضور یافتند.
شب گذشته بیشتر از همیشه به فوتبال ایران ثابت شد که تکنولوژی داور ویدیویی می‌تواند چه نقش پررنگی را در فوتبال ایران ایفا کند.
موضوع پیوستن اسکوچیچ به استقلال البته تازه نیست و برخی افراد که با این مربی در ارتباط هستند در سال‌های گذشته نیز تلاش فزاینده‌ای داشتند تا این مربی به نیمکت استقلال برسد که تلاش آن‌ها نتیجه نداشت.
میخائیل گورباچف، آخرین رهبر جماهیر شوروی در آگهی تبلیغاتی «پیتزا هات» حضوری جنجالی داشت. این تبلیغ از سال ۱۹۹۸ در بسیاری از کشورهای جهان به‌جز روسیه پخش شد. گورباچف از درآمد آن که نمایش پیروزی سرمایه‌داری در روسیه توصیف شد، برای تامین مالی پروژه‌های بنیادش استفاده کرد.
حضور هواداران آلومینیوم در حاشیه بازی با پرسپولیس، جنجال‌ساز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ