در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
منچسترسیتی برای جذب لوکاس پاکتا چاره ای جز مذاکره مستقیم با وستهم ندارد چرا که بند فسخ این ستاره برزیلی از سال بعد اعتبار خواهد داشت. پپ مصرانه او را می خواهد.
وحید قلیچ در جدیدترین فعالیتش در اینستاگرام به مساله سربازیِ میلاد سرلک بند کرده است.
بند فسخ قرارداد ویکتور اوسیمن به اصلی‌ترین چالش تمدید قرارداد این بازیکن تبدیل شده است.
بند فسخ اوتاویو، ستاره پورتو، از نیمه شب امشب 20 میلیون یورو بیشتر شده است.
علی رغم آنکه وزیر کشور برای نشان دادن حسن نیت خود در همراهی با نمایندگان مجلس، بند جنجالی بخشنامه اخیر وزرات کشور را لغو کرد، اما برخی از نمایندگان از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.
عزيزبک آمانوف هافبك طراح 25 ساله فصل قبل استقلال هم به صف طولانى و هميشگى خارجى‌هاى شاكى از باشگاه‌هاى ايرانى اضافه شد.
رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: برای برخی از تیم‌ها همچون تیم پرسپولیس و استقلال پرونده تشکیل دادیم این که در مرحله توضیح است.
جواد نکونام سرمربی جدید استقلال مایل است قرارداد محمد محبی از سوی باشگاه استقلال تمدید شود و این منوط به رضایت باشگاه سانتاکلارا است.
پائولو دیبالا این فصل در رم درخشیده و حالا که باشگاه قصد بستن قرارداد جدیدی را با او دارد، درخواست افزایش دستمزدش را کرده است.
موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که دنی سبایوس و مارکو آسنسیو به خاطر وجود بندی در قراردادشان نمی توانند در صورت جدایی از رئال راهی بارسلونا شوند.
ستاره جوان گل‌گهر برای انتخاب تیم جدیدش با مانع ۱۵ میلیاردی روبروست.
موسی غنی نژاد، اقتصاددان در مناظره با علی علیزاده: لیبرالیسم به معنای بی بند و باری نیست / لیبرالیسم در ایران شوخی است؛ چطور می‌گویید لیبرالیسم ایران را بدبخت کرده؟ / لیبرالیسم یعنی دولت به همه دستور ندهد، یعنی حکومت قانون؛ در این مملکت قانون کجاست؟ حتی فرهنگ ماهم دستوری است / زبان ایدئولوژیک یعنی به شب می‌گویید روز و هیچ ابایی ندارید / اسم آزادی مانند جن و بسم‌الله است؛ وقتی از آزادی صحبت می‌شود می‌گویند بحث سیاسی شد، از اقتصاد حرف بزنید / آن‌هایی که به کانادا رفتند سرمایه‌دار نبودند رانت‌خوار بودند / دولت پول نفت را به جای مالیات خرج می‌کند؛ پولی که برای مردم است
علیرضا بیگی: آقای دکتر نیکزاد در تاریخ ۱۴.۲.۲.۶ طی تماسی تلفنی، به بنده اظهار نمودند که شما اطلاع داشتید که این موضوع را پیگیری نمودیم و متوقف کردیم، چرا مجددا آن را مطرح نمودید؟! لازم به ذکر است ایشان عنوان نمودند که آقای غفاری (معاون اجرایی مجلس) بخاطر همین زد و بند با آقای حسینیان (رابط پارلمانی بهمن خودرو) عزل شده و از من خواستند که در خصوص مطالب اظهار شده پیرامون مسئولیت هیئت رئیسه، تکذیبیه صادر کنم که مورد قبول بنده قرار نگرفت.
بند جنجالی اساسنامه فدراسیون فوتبال در مجمع فوق‌العا‌ده امروز، اصلاح شد.
اقدام معلم و همچنین اقدام آموزش‌وپرورش میان کاربران ما مخالفان و موافقان زیادی داشت. مثلاً یک کاربر نوشت: «جلو شادی رانگیرید که ممکن است به خشونت منجر شود.»، اما کاربر دیگری در پاسخ به آن نوشت که: «شادی به چه قیمتی؟ نقش تربیتی معلم کجاس و اینکه متأسفانه استخدام‌های با بند پ باعث ایجاد این چنین مشکلاتی میشود.»
خزعلی در پاسخ به سوالی مبنی بر‌ این که آیا بند مذکور برای زنان مجرد نیست و برای زنان متاهل است، گفت: مسئله، خانم‌های مجرد نیستند اشتباه گفتند من هم وقتی این مسئله را شنیدم اعتراض کردم، پیغام دادم و گفتند که اصلاح می‌کنیم.
در صورتی که پرسپولیس و استقلال در دو سال بعد از واگذاری، رتبه‌ای پایین‌تر از چهارم داشته باشند، دولت امکان بازگرداندن مالکیت آنها را خواهد داشت.
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در قرارداد خود بندی دارد که به او اجازه جدایی از این تیم را می‌دهد.
طبق بند الف تبصره ۱۴ هدفمندی یارانه‌ها نرخ خوراک پتروشیمی ها به میزان ۷ هزار تومان برای هر متر مکعب است.
یک منبع نزدیک به باشگاه النصر، بند جدایی رونالدو به مقصد نیوکاسل را تکذیب کرد.
در دقایقی که کره‌ای‌ها پس از پایان بازی‌شان چشم به ورزشگاه الجنوب دوخته بودند تا بازی اروگوئه را دنبال کنند سرنگون شدن کاوانی در محوطه نفس آنها را برای لحظه‌ای بند آورد.
به نظر می‌رسد که کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، بندی را در قراردادش گنجانده است تا بتواند به زودی از این باشگاه جدا شود.
روزی که امیرحسین حسین زاده به واسطه بند فسخ جنجالی از استقلال جدا شد و به شارلروای بلژیک رفت، کمتر کسی تصور می‌کرد یک بازیکن جوان دیگر بتواند به خوبی جای او را پر کند و سری میان سر‌ها در بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ