با پایان موعد نقل و انتقالات زمستانی، آیاندا پاتوسی ناگهان از برنامه تیم‌های خواهانش کنار رفت تا احتمالا مجبور به بازگشت به کشورش شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوره دابل پاس که با هدف اصلی رساندن بازیکنان تیم‌های پایه به تیم اصلی در باشگاه سپاهان برگزار گردید، به پایان رسید.
بازیکنان استقلال پس از چند روز اعتصاب، امروز در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.
بلینکن اعلام کرد: پس از بازنشستگی وندی شرمن، بایدن از ویکتوریا نولاند خواسته تا تایید معاون بعدی وزیر خارجه، به عنوان سرپرست معاون وزیر خارجه خدمت کند. ما خوش شانس هستیم که فردی با تجربه، ماهر و متعهد این مسئولیت اضافه را بر عهده می گیرد.
کاپیتان یوونتوس جایی در برنامه‌های باشگاه برای فصل بعد ندارد.
یک رسانه اسپانیایی اعلام کرد مذاکرات مارکو آسنسیو با رئال مادرید برای تمدید قراردادش شکست خورده و این ستاره اسپانیایی بعد از 7 سال رئال را ترک می‌کند.
یک کارشناس مسائل امنیتی عراق تاکید کرد که تداوم حضور نظامیان آمریکایی در این کشور به معنی پایان نیافتن عملیات تروریستی در عراق است.
وزیر ورزش در مجمع باشگاه پرسپولیس حضور یافت.
جام جهانی شمشیر بازی ایتالیا در حالی پیگیر دیدارهای روز دوم خود است که پرونده ۵ شمشیرباز ایرانی در این رقابت‌ها بسته شد.
کمیته بین‌المللی المپیک تاکید کرد که تصمیم برای اجازه دادن به روس‌ها و بلاروس‌ها برای رقابت با پرچم بی‌طرف مورد حمایت اکثریت قاطع شرکت‌کنندگان در جنبش المپیک است.
کسپر رود نروژی از نخستین گرنداسلم 2023 به میزبانی استرالیا کنار رفت.
مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت از فعال شدن ۱۰ مرکز تجاری ایرانی در قاره آفریقا تا پایان سال خبر داد و گفت: سه رایزن ایرانی مجوز خود را برای حضور در کشورهای آفریقایی دریافت کرده‌ اند.
شارلروا با بهره‌مندی از دو بازیکن ایرانی خود به برتری مقابل یوپن رسید.
مدافع مغضوب ملی‌پوش السد قطر با پیشنهاد باشگاه الوصل امارات مواجه شده است.
با توجه به اختلاف به وجود آمده بین فدراسیون و سرمربی تیم ملی شمشیربازی ظاهرا حضور قربانی در تیم ملی به پایان خواهد رسید.
معاون ورزشی باشگاه مس رفسنجان پس از چهار سال از سمت خود کناره‌گیری کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دیگر هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایرا برای جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا ندارد.
هافبک تهاجمی تیم فوتبال استقلال برخلاف شایعات مطرح شده در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت کرد.
دانیال اسماعیلی‌فر به عنوان بهترین پاسور فصل پرسپولیس تا اینجای لیگ، امیدوار بود بتواند نظر کارلوس کی روش را جلب کند که در نهایت این هدف او محقق نشد.
نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان درحاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، در حضور آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی، با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دیدارکرد.
ستاره ایرانی تیم فوتبال فاینورد مدنظر باشگاه اوترخت قرار گرفته است.
شارلروا با بازی ۸۰ دقیقه‌ای ملی‌پوش ایرانی خود از سد سراینگ گذشت.
باشگاه قشقایی شیراز با صدور بیانیه‌ای از پایان حضور تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور خبر داد.
باشگاه قشقایی شیراز با صدور بیانیه ای از پایان حضور تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه ر قابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور خبر داد.
نه تنها هیچ درخواست مشخصی برای انتقال توله‌ها به تهران مطرح نشد، بلکه برخی دامپزشکان از جمله دامپزشکان دفتر حیات وحش با هرگونه انتقال یوز‌ها به تهران به دلیل آلودگی مخالف بودند. پس از بازگشت به تهران بنا به مشورت کارشناسان خارجی طی تماسی با استان بر استمرار معرفی توله‌ها به مادر تاکید کردم، اما به طور جدی اجرا نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ