ریس جیمز زیر توئیت یکی از هواداران آرسنال انتقال قطعی به این تیم را تکذیب می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ریس جیمز تایید کرد که فصل گذشته بعضی از بازیکنان چلسی علاقه‌ای به حضور در این باشگاه نداشتند.
فوق ستاره تیم بسکتبال لیکرز گفت: شما می‌توانید عاشق من و یا از من متنفر باشید اما حسی که همیشه به من خواهید داشت، احترام و قدردانی نسبت به من است به دلیل خدماتی است که بسکتبال داشته‌ام.
بعد از شروع به کار رسمی مائوریسیو پوچتینو در چلسی حضور کاملا آماده ریس جیمز و بن چیلول که فصل گذشته مدتها مصدوم بودند در تمرینات این تیم، هواداران چلسی را خوشحال کرده است.
باشگاه تاتنهام رسما از جیمز مدیسون، ستاره سابق لسترسیتی، به عنوان خرید جدید خود رونمایی کرد.
وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که فقدان رئیس‌جمهور در لبنان، به بحران سیاسی این کشور دامن می‌زند.
دانشمندان، قمر یخی زحل به نام انسلادوس را در حال پاشیدن یک «توده‌ی عظیم» از بخار آب در ارتفاعی زیاد در فضا رصد کردند و این توده‌ی بخار آب احتمالا حاوی بسیاری از مواد شیمیایی مورد نیاز برای شکل‌گیری حیات است.
جیمز میلنر فاش کرد، یورگن کلوپ قصد نگه داشتن او را در لیورپول داشته اما مدیران باشگاه تصمیم گرفته‌اند قراردادش را تمدید نکنند.
این رصد نشان‌دهنده‌ی پیشرفت علمی دیگری برای تلسکوپ فضایی جیمز وب است که نشان‌دهنده‌ی اولین باری است که گاز، در این مورد، بخار آب، در اطراف یک دنباله‌دار در کمربند اصلی سیارک‌ها شناسایی شده است و نشان می‌دهد که آب در منظومه شمسی اولیه می‌توانسته به صورت یخ در کمربند اصلی سیارک‌ها حفظ شود.
طی هفته‌های اخیر به شکل جالب توجه و عجیبی شاهد حضور پررنگ جیمی جامپ در استادیوم‌های مختلف ایران هستیم.
با وجود شایعات درباره خرید باشگاه منچستریونایتد توسط سرمایه‌گذاران قطری حضور سِر جیم رتکلیف، ثروتمند انگلیسی، در دفتر این باشگاه باعث شده احتمال واگذاری یونایتد به او قوت بگیرد.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا تصویری از یک ستاره نادر در مرحله پیش از انفجار و تبدیل شدن به گرد و غبار کهکشانی ثبت کرده که در فاصله ۱۵ هزار سال نوری از زمین قرار دارد.
حضور یک پسربچه در زمین چمن آنفیلد پس از پیروزی لیورپول مقابل ولورهمپتون صحنه‌های جالبی رقم زد.
در شرایطی که بازی با توجه به مصدومیت ترابی لحظاتی با وقفه همراه شده بود، حضور دو جیمی جامپ در زمین اتفاقات عجیبی را رقم زد.
کریم عبدالجبار قصد دارد با حضور در سالن رکوردشکنی بزرگ لبران جیمز را از نزدیک ببیند.
تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا عناصری از جهان‌های قابل سکونت در تاریک‌ترین و سردترین ابر مولکولی را که تاکنون در فضا دیده شده است، یافته است.
مربی بدنساز اختصاصی ریس جیمز با حضور او در بازی برابر بورنموث که باعث مصدومیت مجددش شد، موافق نبود.
جیمز مدیسون، هافبک تیم ملی انگلیس، از احتمال بازی کردن برای این تیم در ادامه جام جهانی ناامید است.
در حین برگزاری بازی دو تیم فرانسه و تونس از مرحله D رقابت های جام جهانی یک جیمی جامپ با پرچم فلسطین وارد زمین شد.
رسانه های انگلیسی می گویند حضور مدیسون برابر ایران بعید به نظر می رسد و او شاید حتی جام جهانی را از دست بدهد.
در فاصله چهار روز تا دیدار برابر ایران، جیمز مدیسون تمرین امروز انگلیس را از دست داد.
سلبریتی‌ها جایگزین نامزد‌ها شدند و سلسله مراتب اجتماعی را از طریق مصرف آشکار خود و شخصیت‌هایی که بازی می‌کردند بازتولید کردند. از سوی دیگر، سیاستمداران مدت‌هاست که تنها از حضور دنیای تجاری شو‌ها راضی بوده‌اند: آیزنهاور در برنامه اد سالیوان ظاهر شد، جان اف کندی اواخر شب به شبکه تلویزیونی رفت، کلینتون هنگام نواختن ساکسیفون دیده شد و اوباما به برنامه جیمی فلن رفت.
ریس جیمز، مدافع انگلیسی چلسی، برای حضور در جام جهانی 2022 به قطر سفر خواهد کرد.
در بازی استقلال و مس کرمان یک اتفاق جالب دیگر هم رقم خورد و آن حضور جیمی جامپ در زمین بازی بود.
تلسکوپ غول پیکر ۲۵.۴ متری ماژلان با استفاده از هفت آینه از بزرگترین آینه‌های جهان، بالاترین نمای جامع از جهان ما را ارائه می‌دهد. منشأ عناصر شیمیایی را روشن می‌کند، معما‌های کیهانی ماده تاریک را روشن می‌کند و برای اولین بار حضور حیات در جهان‌های دیگر را تأیید می‌کند. جالب است بدانید که وزن این آینه‌ها به ۱۸ تن می‌رسد و ساخت آن‌ها نیز ۴ سال طول خواهد کشید. علاوه بر این سازندگان به مدت تقریبا ۲ سال هر کدام از آن‌ها را صیقل  می‌دهند، تا اگر لکه‌ای روی آن‌ها وجود داشته باشد، به کمتر از یک هزارم عرض موی انسان برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ