ردمی نوت ۱۲ پرو پلاس روی کاغذ مشخصات بسیار جذابی دارد. این گوشی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و نرخ نوسازی نمایشگر آن هم ۱۲۰ هرتزی است. در بخش دوربین هم یک سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی قرار دارد. اما وب‌سایت DxOMark می‌گوید این گوشی در رده ۷۴ ام تمام گوشی‌هایی قرار می‌گیرد که آن‌ها بررسی کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۴ بانک خصوصی در فصل بهار ۱۴۰۲، میزان ۲۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات دادند، اما عملکرد قانونی این بانک‌ها در پرداخت وام ساخت مسکن نزدیک به صفر است.
در شبی که ملی پوشان ایرانی نمایش خوبی در یکی از حساس ترین مسابقات باشگاهی اروپا داشتند این آاک و دو لژیونر ایرانی بودند که به مرحله بعدی رفتند.
سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اهمیت بازی‌های آسیایی گفت: در بازی‌ها عملکرد نظام، کاروان و دولت سنجیده می شود.
پرسپولیس باتوجه به شرایط خاص لیست خود، تصمیم به جذب یک گلر برزیلی جوان گرفت.
عملکرد دولت در ایجاد تغییر و تحولات در صنعت خودرو مثبت است
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان فرانسه گفت: نوجوانان والیبال ایران تیمی بسیار خوبی هستند و اشتباهات بسیار کمی در این مسابقه داشتند.
اولین جلسه هیئت امنای رصدخانه مهاجرت ایران با حضور رئیس دانشگاه صنعتی شریف، معاون سیاستگذاری و توسعه معاونت علمی ریاست جمهوری و رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری برگزار شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران بدون حتی یک ست باخته با چهار پیروزی راهی مرحله پلی‌آف شد.
وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین عملکرد دولت بایدن درباره مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی را ناامیدکننده خواند.
در تور امریکای بارسلونا درخشش فرمین لوپز در تمرینات همه به خصوص ژاوی را شگفت زده کرده است.
اطلاعات عملکردی اینفلوئنسرها در رسانه‌های کاربرمحور (مانند اینستاگرام و تلگرام) مربوط به سال ۱۴۰۱ برای تعیین مالیات جمع آوری شد و به زودی مورد بررسی قرار می گیرد.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
ولید رکراکی سرمربی مراکش عملکرد بازیکنانش را ناامیدکننده خواند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از تساوی 1-1 تیمش مقابل هوفنهایم عملکرد بایرن را ناامیدکننده خواند و گفت تیمش فورا به روحیه‌ای جدید نیاز دارد.
رودولفو آروابارنا، سرمربی تیم ملی امارات، با وجود تساوی برابر تاجیکستان، به دفاع از عملکرد بازیکنان جوان این تیم پرداخت.
در این بازی هواداران پاری سن ژرمن در ابتدای بازی علیه لیونل مسی به خاطر عملکرد ناامید کننده در لیگ قهرمانان اروپا شعار سر دادند تا نشان دهند که از عملکرد او راضی نیستند.
کیهان در حالی در گزارش روز چهارشنبه خود از انتشار اخبار ناامیدکننده به‌عنوان یکی از مصادیق همگام بودن با دشمن از سوی رسانه‌های منتقد عملکرد دولت سیزدهم سخن گفته و سعی کرده است به نوعی خط ممنوعیت بر انتقاد از سیاست‌ها و عملکرد دولت سیدابراهیم رئیسی به‌عنوان دولت محبوب آن‌ها وارد کند و در مقام دفاع از توقیف و برخورد با مطبوعات منتقد دولت سیزدهم برآید که نگاهی به گذشته‌ای که چندان هم دور نیست، بیان‌کننده نکات مشخصی درباره نقد و نقدپذیری از سوی این روزنامه و روزنامه‌های مشابه آن است.
هادی محمدی پس از سه نمایش ناامیدکننده امیدوار است مقابل فولاد عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.
دریافت بازخورد از دیگران می‌تواند ناخوشایند، ناامید‌کننده یا حتی آزاردهنده باشد. شاید افرادی که بازخورد می‌دهند همه جنبه‌ها و واقعیت‌های یک موضوع را در نظر گرفته باشند یا بازخورد خود را طوری بیان می‌کنند که گویی بیشتر از شما می‌دانند. صرف نظر از سطح دانش آنها، جست‌وجو، دریافت و ادغام بازخورد از تمام سطوح سازمانتان برای دستیابی به دیدگاه وسیع‌تر مهم است.
عابدزاده در ترکیب اصلی پونفرادینا حضور داشت و ۳ گل دریافت کرد.
رسانه اروگوئه ای با تمجید از خط حمله این تیم در بازی با ایران، عملکرد خط دفاعی را ناامید کننده قلمداد کرد.
یک رسانه بلژیکی به حضور بازیکنان ایرانی در شارلوا پرداخته و پرسیده است که آیا حسین‌زاده مثل کاوه و قلی‌زاده موفق خواهد بود یا عملکردی مانند نورافکن و دلفی خواهد داشت؟
دوشان ولاهوویچ در بازی شب گذشته یوونتوس برابر سمپدوریا عملکردی ضعیف داشت تا نیاز بیانکونری به خرید یک مهاجم جدید بیش از همیشه حس شود.
نشریه فرانس فوتبال توضیحاتی را درباره دلایل عدم حضور لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، در فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلا ارائه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ