گالکسی S۲۳ پلاس نمایشگر ۶.۶ اینچی سوپر AMOLED و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس با رفرش ریت ۴۸ تا ۱۲۰ هرتز دارد. تراشه این گوشی اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سامسونگ گلکسی S24 پلاس در بنچمارک‌ گیک‌بنچ ۶ با امتیاز ۲۲۳۳ در آزمون تک‌هسته‌ای و ۶۶۶۱ در آزمون چندهسته‌ای ظاهر شده است. این بنچمارک تأیید می‌کند که گلکسی +S24 احتمالاً از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ با رم ۸ گیگابایتی بهره خواهد برد.
مرغی را بخرید که وزن آن حدود ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ گرم باشد، زیرا این مرغ در بهترین وضعیت سلامت قرار دارد. از خرید مرغ‌های زیر وزن ۷۰۰ تا ۸۰۰ گرم اجتناب کنید، زیرا این مرغ‌ها بیمار بوده و به علت احتمال اختلال در رشد و ساختمان عضلانی نارس، قابل مصرف نیستند.
طبق مشخصات، وان پلاس ۱۲ در برخی زمینه‌ها پیشرفت بزرگی را نسبت به وان پلاس ۱۱ تجربه خواهد کرد. برای مثال برای اولین‌بار با دوربین پریسکوپی در گوشی‌های وان‌پلاس روبه‌رو می‌شویم و همچنین وان پلاس در آن از یک باتری غول‌پیکر استفاده خواهد کرد.
موشک بالستیک هایپرسونیک «فتاح» که توسط متخصصان نیروی هوافضای سپاه تولید شده است صبح روز سه شنبه - ۱۶ خرداد - با حضور سید ابراهیم رئیسی رونمایی شد.
براساس اعلام NotebookCheck، شیائومی نسل بعد گوشی‌های پرچمدارش را با تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 3 عرضه خواهد کرد که البته انتظار می‌رود اکثر تولیدکنندگان محصولات اندرویدی، دستگاه‌های رده‌بالای ۲۰۲۴ خود را با این سیستم-روی-چیپ عرضه کنند.
در مرسدس سدان و کوپه کلاس E فرمان جدید خازنی می تواند تشخیص دهد که راننده فرمان را در دست دارد یا خیر، و با ویژگی قدیمی حالت فرمان فعال (Active Steering Wheel Movement) جایگزین شده است.
فدراسیون کشتی روسیه هنوز رویدادی را به طول کامل لغو نکرده، اما مشخصاً تورنمنت‌های بین‌المللی یاشاردوغو و وهبی امره به تعویق خواهند افتاد.
در این مطلب قصد داریم تا مشخصات فنی و آپشن‌های این خودرو را بررسی کنیم. با ما تا انتها همراه باشید تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه‌های ایران خودرو با اعلام این‌که در سری نخست قصد داریم مدل توربوشارژ موتور EFP را تولید کنیم، گفت این پیشرانه روی خودرو دنا پلاس توربوشارژ نصب خواهد شد؛ این نسخه از دنا پلاس به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری نسبت به قبل مجهز خواهد بود. وی افزود به‌واسطه بهینه‌سازی‌هایی که روی این موتور انجام شده، قدرت و گشتاور تولیدی موتور EFP نسبت به موتور EF۷ توربو قدیمی افزایش پیدا کرده است.
اخیراً اطلاعاتی به بیرون درز کرده که برخی مشخصات اصلی گوشی جدید گوگل پیکسل ۷ مینی را فاش می‌کند.
نسل Z یا نسل زومر‌ها به افراد متولد بین اواخر دهه ۱۹۹۰ تا اوایل دهه‌۲۰۱۰ میلادی گفته می‌شود، یعنی افرادی‌که حداقل ۱۰ سال و حداکثر ۲۵ سال دارند. در ایران مشخصا دهه هشتادی‌ها به‌صورت کامل در این نسل قرار می‌گیرد. به این افراد بومی فضای دیجیتال یا دیجیتالیست‌ها هم گفته می‌شود، چراکه تولد اغلب آن‌ها همزمان با تغییرات و پیشرفت‌های بزرگ در دنیای تکنولوژی است.
بر اساس اعلام مرکز تقویم مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۱، خورشیدگرفتگی جزیی رخ خواهد داد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید که مشخصات منطقه حفاظت‌شده در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا به بحث گذاشته شده است.
طبق گزارش های جدید به نظر می رسد موتورلا قصد دارد یک موبایل با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۸ واتی و تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۲ به بازار عرضه کند.
گوگل سرانجام گوشی های سری پیکسل 7 را معرفی کرد که در این میان نسخه Google Pixel 7 Pro نقش پرچمدار را بازی می کند.
مشخصات یک کروم بوک مخصوص بازی های رایانه ای با نمایشگر ۱۶ اینچی در وب سایت لنوو رصد شده است.
در این مقاله به بررسی کامل مشخصات دو گوشی آیفون 14 پرو و گوگل پیکسل 6 پرو و مقایسه آنها با یک دیگر خواهیم پرداخت.
وزارت کشور دولت نجات ملی یمن از خودروی زرهی جدید ساخت این کشور با نام بأس ۲ در صنعاء پایتخت رونمایی کرد. در ویدئو مشخصات این خودروی زرهی که با وجود جنگ تحمیلی و محاصره یمن در شرایطی استثنایی و به طور کامل در یمن ساخته شده، بازگو شده است.
منابع خبری اعلام کردند که چین سریعترین پهپاد دنیا را آزمایش کرده است.
به تازگی مشخصات گوشی Xperia 5 IV پیش از رونمایی رسمی فاش شده است. در ادامه نگاهی به مشخصات احتمالی، پرچمدار جمع و جور آینده سونی می‌اندازیم
طبق گزارشی جدید موتورولا به زودی از یک موبایل سری اج با نمایشگر pOLED، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در چهار رنگ مختلف رونمایی می کند.
گزارشی جدید مشخصات یک موبایل سری V۲۵ شرکت ویوو را فاش کرده که طبق آن دستگاه دارای نمایشگر۶.۴۴ اینچی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و تراشه مدیاتک است.
گوشی هوشمند ردمی K50 اکستریم ادیشن به زودی در چین رونمایی خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ به کار رفته در این دستگاه آن را به یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند بازار تبدیل خواهد کرد.
اوپو رینو 8z کاملاً شبیه به اوپو رینو 7z است. در پوستر منتشر شده، مشاهده می‌کنیم که چیدمان دوربین سه گانه پشتی و فلاش LED در این دستگاه با اوپو رینو 7z یکسان است. در اطراف دو دوربین نور RGB بزرگ به چشم می‌خورد. متن «AI Portrait Camera» در زیر تنظیمات دوربین مشاهده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ