مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات روس می‌گویند که دولت انگلیس با همکاری اوکراین، یگانی را برای حذف و ترور رهبران و مقامات آفریقایی تشکیل داده است.
اخیرا روزنامه تهران تایمز در گزارشی سند محرمانه و بسیار مهمی از وزارت خارجه آمریکا را به طور اختصاصی منتشر کرد که حاکی از برنامه‌ریزی دقیق این کشور برای حمایت از آشوب ها در ایران بود.
افشای بودجه پارسال سپاهان ؛ بالای نیم همت!
مقام ارشد وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا با حضور در نیجر، با رهبران نظامی این کشور  دیدار کرد.
آراسته با اشاره به اینکه هم اینک و براساس معیار‌های این وزارتخانه بالغ بر ۱۰ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۹۱ سالمند بالای ۶۵ سال در کشور زندگی می‌کنند، گفت: براساس داده‌های جمع آوری شده از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۸۱ هزار و ۶۶۸ خانوار دارای سرپرست ۶۵ سال به بالا در کشور وجود دارند که تحت پوشش هیچ یک از نهاد‌های حمایتی نیستند و تنها درآمدشان یارانه است. موضوعی که حمایت از این گروه از سالمندان را دارای اهمیت دو چندانی کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: یکی از پزشکان بنام کشور دکتر م. م رقم ۳ هزار یورویی را برای انجام صرفاً یک عمل قلب از همراهان بیمار درخواست کرده است!
افشای حذف عمدی استقلال از آسیا توسط دولت
منابع عبری از مشاهده یک مورد ابتلا به ویروس خطرناک آبله میمونی در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.
باشگاه سپاهان اصفهان به اعلام رقم ۱۱۳ میلیارد تومانی دریافتی از سوی یک بازیکن این تیم واکنش نشان داد.
روایت زنوزی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی از رقم قرارداد رضا اسدی در باشگاه سپاهان را مشاهده می‌کنید.
کارشناسان می‌گویند حالا که آثار این قانون و شدت‌یافتن پذیرفته‌شدگان سهمیه‌ای در رشته‌های پرطرفدار و حساس مانند رشته‌های مرتبط با سلامت انسان آشکار شده، خوب است که در برنامه هفتم در این زمینه تغییراتی ایجاد شود؛ انتظاری که باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه عملی می‌شود آن‌هم در شرایطی که از نمایندگان گروه‌های دارای سهمیه شنیده می‌شود که خواستار افزایش میزان و اثرگذاری سهمیه جامعه هدف خود هستند.
روزنامه انگلیسی زبان ایرانی تهران‌تایمز با انتشار فایل صوتی محرمانه‌ای از نماینده ویژه تعلیق شده آمریکا درامور ایران افشا کرده که ایالات متحده به دنبال احیای برجام و سپس اعمال فشار بوده است.
شکایت مصطفی آجورلو از حسین قربانزاده چالش جدیدی را برای رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی به وجود خواهد آورد.
به دلیل یک اشتباه تایپی، میلیون‌ها ایمیل حاوی اطلاعات حساس نظامی آمریکا به یک کشور دیگر ارسال شده است.
باشگاه استقلال برای یک فصل تبلیغ روی پیراهنش حتی یک ریال هم از اسپانسر دریافت نکرده و تلاش برای حل این مشکل هم راه به جایی نبرده تا این باشگاه ضرر مالی سنگینی را متحمل شود.
یکی از جابه‌جایی‌های عجیب این فصل لیگ برتر رفتن عیسی آل‌کثیر از پرسپولیس به سپاهان بود.
یک کارشناس امنیتی عراقی به مأموریت جاسوس موساد که به تازگی در این کشور بازداشت شده است، اشاره کرد.
جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینگیتو، دیشب جزئیات توافق امباپه با فلورنتینو پرز را فاش کرد و نقشه راه انتقال ستاره فرانسوی به رئال را توضیح داد.
در صورت ورود و اقدام همزمان ضابطان در موضوع واحد، مقام قضایی ذیربط موضوع را تعیین تکلیف خواهد کرد. در صورت ضرورت، وی می‌تواند موضوع را جهت ارائه راه حل مناسب به کمیته مربوطه منعکس کند.
به‌دنبال افشاهای پیشین گزارش‌های کارشناسی املاک بانک آینده در سامانه کدال، ارزیابی‌ جدیدی از دارایی‌های بانک نیز در این سامانه افشا شد. بر اساس گزارش‌های درج شده در این سامانه، گزارش کارشناسی تعیین قیمت سهام شرکت ابنیه سفیر پارسیان کیش افشا شد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس فسخ قرارداد یکطرفه علیرضا بیرانوند با سرخپوشان را غیرممکن تلقی کرد.
بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسید، انتقال کریم بنزما از رئال به الاتحاد عربستان رایگان نبود.
یک شبکه تلویزیونی عبری‌زبان، جزئیات جدیدی را در خصوص هدف قرارگرفتن بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی از سوی مبارزان مقاومت در جریان یورش دیروز صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین منتشر کرد.
زن نظافتچی در اعترافاتش می‌گوید: یک روز با خانم صاحبخانه کار داشتم و وارد اتاق شدم که اتفاقی طلا‌ها را دیدم. با آن همه طلا ناگهان وسوسه شدم و با همدستی یکی از آشنایان تصمیم گرفتیم طلا‌ها را سرقت کنیم. مالباخته وقتی فهمید خدمتکار خانه‌اش دزد طلاهایش است شوکه شد. او در عین ناباوری گفت: هیچ وقت فکر نمی‌کردم این زن دزد باشد. او دو سه سال درخانه من رفت و آمد داشت و کاملاً به او اعتماد داشتم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ