تصویری مرموز از یک گوشی هوشمند با برند کوکاکولا لو رفت. در ادامه به گمانه‌زنی‌ها درباره سازنده و مشخصات این دستگاه می‌پردازیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر شارژ گوشی تان رو به اتمام باشد و تصویر تمام مدارک سفرتان نیز درون آن باشد و به نشان دادن آن در خارج از کشور نیاز داشته باشید چه خواهید کرد؟ یک مهماندار هواپیما در رسانه اجتماعی تیک تاک به کاربران نشان داد که چگونه در مواقع اضطراری کابل‌های شارژ خود را به تلویزیون هتل وصل می‌کند.
نسخه‌ای از گوشی تاشو شیائومی میکس فولد ۳ با بدنه‌ای از جنس فیبر سرامیک عرضه خواهد شد که نسبت به شیشه سبک‌تر و بسیار مقاوم‌تر است.
این تصویر شماتیک از طراحی شیائومی 14 – Xiaomi 14 حاشیه‌های باریک و صفحه نمایش حفره‌دار گوشی را نشان می‌دهد.
تصویر روی پس زمینه تلفن همراه الخاندرو گارناچو، پدیده منچستریونایتد، از رویای او برای قهرمانی در جام حذفی پرده برداشت.
Poco F۳ ارزان‌ترین گوشی هوشمند با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بازار است، اما این تنها چیزی نیست که در مورد Poco F۴ GT عالی است.
اولین محصولات Realme که شاهرخ خان تبلیغ خواهد کرد Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ هستند که حدود چند هفته پیش در چین معرفی شدند و قرار است در ماه ژوئن در بازارهای بین المللی - از جمله هند - عرضه شوند.
یکی از جذاب‌ترین کار‌هایی که می‌توان با گلکسی S ۲۳ اولترا انجام داد، عکاسی از آسمان شب است. سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی این گوشی می‌تواند در شرایط مناسب، کهکشان راه شیری را نیز ثبت کند؛ کاری که پیش از این تنها از دوربین‌های حرفه‌ای برمی‌آمد. ثبت رد ستارگان با دوربین حرفه‌ای نیز کار طاقت‌فرسایی است، اما با حالت جدید استرو هایپرلپس در گلکسی اس ۲۳ اولترا می‌توانید بدون هیچ دانش فنی ویدیو‌های نفس‌گیری از حرکت ستاره‌ها را در آسمان به تصویر بکشید.
ره‌جنوبی ادعا می‌کند که نسل بعدی گوشی تاشوی رده بالای سری Xperia Compact را شاهد خواهیم بود.
گوشی جدید Black View – بلک ویو BV۹۳۰۰ یک پرچمدار جان سخت است که با قابلیت‌های انقلابی خود محصولی بی‌نظیر به شمار می‌رود.
مشخصات منتسب به ناتینگ فون ۲ که به بیرون درز کرده است خبر از صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی با پنل AMOLED، رزولوشن FHD پلاس و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را می‌دهد. همچنین حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر تعبیه شده است.
نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی استفاده می‌شود. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می‌گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره خواهد گرفت.
گوشی آینده پوکو شباهت زیادی به گوشی‌های سری ردمی K ۶۰ دارد؛ محصولاتی که در ژانویه امسال روانه بازار چین شدند. روی پنل پشتی گوشی پوکو یک ماژول دوربین مستطیلی‌شکل بزرگ به‌چشم می‌خورد که از سه دوربین میزبانی می‌کند.
مدت‌ها است شایعه‌های زیادی درباره یک گوشی آیفون تاشو منتشر می‌شود. حالا جدیدترین گزارش درباره آیفون تاشو نشان می‌دهد این گوشی با قابلیت جذابش، می‌تواند تمام گوشی‌های تاشونده جهان را پشت سر بگذارد و به بهترین تبدیل شود.
این گوشی با جعبه‌ای عرضه می‌شود که کمی بلندتر از جعبه نسخه استاندارد گوشی است.
تصاویر Xiaomi ۱۳ Ultra نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک ماژول دوربین بزرگ و طراحی عالی است و این تصاویر فاش شده اساساً اولین نگاه به پرچمدار بعدی را به شما ارائه می‌دهد.
مشکل بزرگ در این خصوص آن است که سوختگی نمایشگر آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس بیشتر حول ناحیه داینامیک آیلند مشاهده شده است. این ناحیه، همان حفره کوچکی است که در بالای صفحه نمایش این دو مدل قرار گرفته و دوربین سلفی و سایر حسگر‌های مربوط به فیس آیدی را در خود جای داده است.
کوکاکولا از اولین گوشی هوشمندش رونمایی کرد؛ البته این محصول درحقیقت یک نسخه مخصوص ریلمی ۱۰ پرو محسوب می‌شود و نه یک گوشی کاملاً جدید.
نخستین تصویر گوشی هوشمند با برند کوکاکولا منتشر شد
کنکور سراسری ۱۴۰۲ از امروز آغاز شد. کنکوری که بحث تقلب گسترده از طریق گوشی همراه و سایر وسایل الکترونیک در آن بسیار مطرح بود و بابت آن امروز اینترنت در نزدیکی حوزه‌های امتحانی قطع شد.
به تازگی یک وبلاگ نویس کانادایی به نام «لوئیس هیلسنتگر» نمونه اولیه گوشی های آینده پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را در کانال یوتیوب Unbox Therapy به نمایش گذاشته است که تصویر کاملی از ظاهر دستگاه‌های جدید را ارائه می‌دهد.
دیروز نشریه فرانسوی Phonandroid تصویری از گوشی هوشمند شیائومی 12T پرو را به اشتراک گذاشت که دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی آن را به ما نشان می‌دهد.
گوشی هوشمند ریلمی 9i 5G با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ و در دو نوع رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود.
تولید کننده گوشی‌های هوشمند Ulefone به تازگی اولین گوشی هوشمند مقاوم جهان با هدفون TWS داخلی را معرفی کرده است. ین دستگاه که Armor 15 نام دارد، دارای یک صفحه نمایش ۵.۴۵ اینچی اچ دی پلاس است که از وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند.
لنوو از گوشی هوشمند Legion Y70 در ۱۳ آگوست در چین رونمایی خواهد کرد. پیش از عرضه، چند تصویر رسمی از این دستگاه منتشر شده است که ظاهر آن را بخوبی به نمایش می‌گذارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ