تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: با تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، پروانه کسب کشاورزی به عنوان مدرک معتبر شغلی در آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران طی مراسمی آغاز شد.
شاهو محمدی، شناگر سندروم داون و اهل مهاباد پس از پیروزی در مسابقات المپیک ویژه برلین و کسب مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر و کسب مدال برنز در ماده شنای ۱۰۰ متر پروانه در بدو ورود به کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
دارندگان مجوز مشاغل خانگی نیازی به دریافت پروانه کسب مجازی ندارند
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: جبران کمبود اراضی در شهر پرند، هشتگرد، سهند، گلبهار، صدرا و بهارستان در قالب شهرک‌ها جبران می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: امروز در همه جای کشور، پروانه کسب بدون کاغذبازی و غیرحضوری ۳ تا ۷ روزه صادر می‌شود.
رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز از آغاز دوره کارآموزی ۱۲۰۰ پذیرفته‌ شده در آزمون وکالت ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در اعطای پروانه وکالت تابع قانون تسهیل صدور مجوز برای برخی کسب و کارها هستیم.
مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان با بیان اینکه عمده سقط جنین‌های غیرقانونی در خانه‌ها و از طریق قرص‌های خونریزی‌دهنده انجام می‌شود، گفت: در صورت انجام سقط جنین غیرقانونی از سوی پزشک، پروانه کسب وی باطل می‌شود.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
پروانه کسب کشاورزی، به عنوان مدرک معتبر شغلی برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی مورد تایید وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.
به تازگی ثبت تقاضای هر مجوز در درگاه ملی مجوزها منوط به ارائه گواهی ماده ۱۸۶ مالیاتی شده است. این مانع تراشی جدید درگاه ملی مجوزها درحالی پیاده سازی شده است که گواهی ماده ۱۸۶ مالیاتی تنها برای پروانه کسب واحدهای صنفی اجرا می‌شده است.
رئیس مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور از اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد دستگاه هموژنایزر بومی سازی شده خبر داد.
پروانه کسب کشاورزی صادر شده توسط اتحادیه‌های صنفی کشاورزی، مورد تایید وزارت جهاد کشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.
سمنان- سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی سمنان گفت: مسئولان فروشگاه‌های صنایع‌دستی فعال دارای پروانه کسب معتبر با دریافت مجوز مشمول قانون حمایت از هنرمندان می‌شوند.
نماینده سابق مجلس از ممنوع شدن فعالیت در فضای مجازی خبر داد.
محمد علی کامفیروزی وکیل مدافع پروانه سلحشوری از منع فعالیت رسانه ای در فضای مجازی این نماینده سابق مجلس خبر داد.
پروانه سلحشوری، از «فعالیت رسانه‌ای در فضای مجازی» منع شد
پروانه سلحشوری پس از حضور در دادسرا و ادای توضیحات با تودیع وثیقه آزاد شد.
رئیس اتاق اصناف ایران از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های صنفی، به صورت کوتاه مدت، برای صنوف مختلف و به صورت چرخشی در فضای تجاری مترو خبر داد.
با ابلاغ وزیر صمت، اعطای اینماد به واحدهای صنفی دارای پروانه کسب از اتحادیه‌های فیزیکی بدون نیاز به دریافت پروانه کسب از اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی عملیاتی شد.
حالا با رفع تعلیق کمیته صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس می‌توانند برای صدور پروانه اقدام کنند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از احصاء ۸۳ عنوان مجوز و پروانه صنفی صنوف مختلف برای نخستین بار از آغاز فعالیت هیئت مقررات زدایی و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.
به موجب تصمیم هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار وزارت اقتصاد و دارایی، مصوبه سال ۹۳ شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در خصوص الزام به داشتن مدرک در حداقل دو مقطع تحصیلی روانشناسی و مشاوره و نیز موفقیت در مصاحبه‌های علمی و حرفه‌ای برای اخذ پروانه اشتغال تخصصی ابطال می‌شود و از این پس تمامی مدارک کارشناسی ارشد معتبر از سوی وزارت علوم و بهداشت در رشته‌های روانشناسی و مشاوره مورد برای اخذ پروانه اشتغال حرفه‌ای در حوزه روانشناسی و مشاوره مورد قبول است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ