اتاق اصناف تهران اعلام کرد: طرح تشدید بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در محل بازرسی و نظارت اصناف تهران طی مراسمی آغاز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب پس از شکست پروژه‌های آشوب طلبانه که از سال گذشته آغاز شد و طرح‌های تجزیه طلبانه شان با مخالفت سایر گروه‌های معاند روبرو شد، دچار اختلاف درونی شدید شدند؛ اختلافاتی که به عملیات حذف فیزیکی مخالفین انجامید و جدیدترینش درگیری روز ۳۱ خرداد میان دو شاخه از گروهک تروریستی کومله کردستان بود که منجر به هلاکت دو عضو این گروهک و تشدید اختلافات میان آن‌ها بود.
گزارش  سالانه سرویس‌های اطلاعاتی سوئیس مدعی است که خطر فعالیت‌های جاسوسی روسیه و چین در این کشور از زمان آغاز بحران در شرق اروپا تشدید شده است.
تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد نیروهای امنیتی روسیه در حال تخلیه موزه‌ها،  مراکز خرید و پارک های مسکو از توریست‌ها و بازدیدکنندگانند. در پی آغاز درگیری نظامی بین گروه نظامی واگنر و ارتش روسیه، اقدامات امنیتی در پایتخت این کشور تشدید شده است.
برقراری نخستین پرواز تجاری از مبدا یمن به عربستان از زمان آغاز جنگ یمن (در سال ۲۰۱۶) و البته تشدید گمانه‌زنی‌ها در مورد پیام‌های فیصل بن فرحان برای طرف ایرانی با محوریت پایان دادن به بن بست سیاسی در لبنان، دو سیگنال و پالس مهم سفر اخیر وزیر خارجه عربستان به ایران به شمار می‌روند که در نوع خود می‌توانند سنگ محک‌های جدی برای تداوم روند تنش زدایی از روابط تهران-ریاض نیز باشند.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
گزارش موسسه صلح بین‌المللی مطالعات صلح استکهلم حاکی از آن است که قدرت‌های هسته‌ای در بحبوحه تشدید تنش‌های ژئوپولیتیکی، با جدیت در حال نوسازی و توسعه زرادخانه تسلیحاتی خود هستند.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از امروز ۱۶ خرداد آغاز شد.
طرح تشدید برخورد با عرضه کالاهای بدون شناسه در سه حوزه لوازم خانگی، لوازم یدکی و لوازم دخانی از ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد.
وزارت‌خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای از آغاز روند تخلیه اتباع فلسطینی از سودان به دلیل تشدید درگیری‌ها و ناآرامی‌ها در این کشور خبر داد.
از این رویارویی هوایی به عنوان جدی‌ترین مقابله و برخورد نزدیک میان نیرو‌های هوایی روسیه و آمریکا پس از آغاز جنگ اوکراین یاد شده و نگرانی‌ها نسبت به تشدید تنش میان این دو قدرت اتمی را بالا برده است.
مقامات جمهوری خلق دونتسک در مرکز مشترک همکاری و کنترل مسائل مرتبط با جنگ اوکراین می‌گویند که از آغاز تشدید تنش‌ها در دونباس، حدود ۴هزار و ۵۰۰ غیرنظامی کشته شده‌اند.
ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از تشدید درگیری با فلسطینیان در ماه رمضان، مانوری جدید را از امروز آغاز کرد.
مشهد ـ رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: طرح تشدید کنترل بهداشتی مواد پروتئینی از سیزدهم اسفند امسال تا پایان عید فطر اجرا می‌شود.
سخنگوی سازمان هواپیمایی از تشدید بازرسی‌ها از دفاتر خدمات مسافرت هوایی و شرکت‌های هواپیمایی با هدف بررسی وضعیت بازار فروش بلیت هواپیما و گرانفروشی احتمالی تا پایان تعطیلات نوروز خبر داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار آلودگی سطح نارنجی و با اشاره به ادامه پایداری هوا و تشدید آلودگی هوا اعلام کرد که آلودگی هوا از روز شنبه (۸ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و تا ظهر یکشنبه (۹ بهمن‌ماه) پایان می‌یابد.
سناریوی دوم برای شکست روسیه شامل شکست در بحبوحه تشدید تنش است. کرملین به شکلی پوچ انگارانه به دنبال طولانی کردن جنگ در اوکراین است و درعین‌حال کمپین اقدامات خرابکارانه ناشناخته را در کشورهای حامی کی‌یف و خود اوکراین آغاز کرده است. در بدترین حالت، روسیه می‌تواند دست به انتخاب گزینه حمله هسته‌ای به اوکراین بزند.
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
ناتو در بحبوحه تشدید تنش‌ها با روسیه درباره جنگ اوکراین، رزمایش اتمی خود را با هدف تقویت توانمندی‌های بازدارندگی این ائتلاف نظامی امروز(دوشنبه) آغاز می‌کند.
طبق گزارش بخش آلمانی وبسایت «بیزنس اینسایدر» برلین به طور قابل توجهی از الزامات ناتو در حفظ ذخایر برای حداقل ۳۰ روز جنگ عقب است. گفته شده که این مشکل سال‌هاست شناسایی شده، زیرا مانور‌های نظامی دچار کمبود ذخایر بوده‌اند. این کمبود از زمان آغاز ارسال سلاح از سوی آلمان به همراه بسیاری دیگر از کشور‌های غربی به اوکراین تشدید شده است.
از صبح امروز دوشنبه همزمان با آغاز اعیاد یهودی یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تشدید شده و تدابیر شدید نظامی در قدس اشغالی برقرار شده است.
واکنش گسترده به قطع رابطۀ تیرانا با تهران، گسترش تحریم‌های آمریکا به چند نهاد امنیتی و بیانیۀ به نسبت تند آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دربارۀ میزان ذخایر اورانیوم غنی‌شده در ایران را هم می‌توان به عنوان شواهد دیگری از آغاز دور تازه‌ای از تشدید فشار‌ها علیه ایران به شمار آورد
تصور نادرست، هزینه‌های غرق شده، تشدید تنش و بین‌المللی شدن همگی باعث می‌شوند که درگیری‌ها بیش از برنامه ریزی صورت گرفته برای آن دوام بیاورند.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: از امروز تمدید گذرنامه‌هایی که کمتر از شش ماه اعتبار دارند یا از ششم شهریور سال ۹۱ صادر شده و نسبت به تعویض آن اقدامی انجام نشده، آغاز شده است. این تمدید به صورت رایگان و صرفا برای سفر به کشور عراق و عتبات عالیات در ایام اربعین انجام می‌شود.
کره جنوبی و آمریکا تمرینات نظامی خود را همزمان با تشدید تنش‌ها با کره شمالی آغاز می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ