مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مرداد امسال، باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی تیر ماه ۱۴۰۲
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ تیر ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
تمامی مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد ماه سال ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت کنند.
مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگه آماده به خدمت، برگه محل مراجعه، برگه واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را همراه خود داشته باشند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا کلیه مشمولان غایب و غیرغایب متولد سال‌های ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۴ را برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود فراخواند.
مشمولانی که در مهلت تعیین شده وضعیت خدمتی خود را مشخص نکنند وارد غیبت شده و برابر ماده ۱۰ قانون خدمت وظیفه عمومی با محرومیت‌های اجتماعی از جمله عدم استخدام، عدم امکان دریافت وام، عدم دریافت مستمری از سازمان‌های دولتی، عدم صدور پروانه کسب و. مواجه خواهند شد.
مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال است، علاوه بر ۶ ماه اضافه خدمت، مشمول فراری نیز محسوب شده و به مراجعه صالح قضائی معرفی می‌شوند.
مشمولان می‌بایست در ساعت، محل و مراکزی که در برگه معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ می بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی بهمن ماه
سازمان وظیفه عمومی فراجا فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی دی ماه سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای تمامی مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال ۱۴۰۱ را برای اعزام به مراکز آموزشی فراخواند.
سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد؛ مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال ۱۴۰۱ دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ برگ معرفی نامه به مراکز آموزش را دریافت کنند.
مشمولان اعزامی باید کارت تزریق واکسیناسیون کووید ۱۹ و واکسن مننژیت و دوگانه را در روز اعزام به همراه داشته باشند. همچنین مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا با صدور فراخوانی سربازان اعزامی آبان ماه را فراخواند.
فراخوان مشمولان اعزامی پايه خدمتی مهر ماه سال ۱۴۰۱
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه سال ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.
فراخوان مشمولان پايه خدمتی شهریور ماه ۱۴۰۱
مشمولان باید روز سه شنبه یکم شهریور ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.
سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه ای اعلام کرد مشمولان دارای برگ آماده به خدمت شهریور ۱۴۰۱ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه حضور یابند.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۸۱۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۲ هزار و ۲۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ