سمنان- سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی سمنان گفت: مسئولان فروشگاه‌های صنایع‌دستی فعال دارای پروانه کسب معتبر با دریافت مجوز مشمول قانون حمایت از هنرمندان می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لاریجانی گفت در مقوله قدرت با جامعه ای باید کار بکنید که بتوانید با آنها تعریف مشترک داشته باشید. مگرهنرمندان چه می خواهند؟ می خواهند زندگی ای داشته باشند که آثار هنری خلق کنند. خب ما نمی خواهیم بسترش را فراهم کنیم؟ چرا؟ با همه اینها می شود مفاهمه صورت بگیرد .
اصفهان- مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان از آغاز عملیات ساماندهی گذر «سرای هنرمندان محله شمس‌آباد» خبر داد.
بیش از ۳۰۰ هنرمند صنایع دستی کشور در نامه ای از رئیس جمهور خواستند در قانون حمایت از هنرمندان صنایع دستی، آنها را از پرداخت مالیات معاف کنند.
خشت نوشته‌هایی که در طول یک قرن اخیر در تخت جمشید کشف شده، حکایت از آن دارد که معماران، هنرمندان، استادکاران، کارگران، زنان و مردان بسیاری در ساخت این مجموعه نقش داشته اند. طبق این خشت نوشته ها، این افراد علاوه بر دریافت حقوق از مزایای بیمه کارگری نیز برخوردار بوده اند.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به اختتامیه رویداد ملی «سه گام» گفت: در این مراسم سه هنرمند گیلانی شایسته تقدیر شدند.
اهواز - در سفر اول دولت فرهنگ و هنر از اولویت مناسبی برخوردار نبود و نه تنها مصوبه‌ای در این خصوص نداشت بلکه به فراموشی سپرده شد.
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از فروش ۴۰۴ میلیارد تومانی هنرمندان صنایع‌دستی در نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
هنرمندان و دست‌اندرکاران مجموعه تلویزیونی «بچه زرنگ» توسط بنیاد شهید تقدیر شدند.
وزیر ارشاد دولت دوازدهم می‌گوید: بنده شب‌ها که سریال‌های صدا و سیما را مشاهده می‌کنم دو تا سریالی که بتواند مخاطب را میخ کوب کند وجود ندارد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:ممنوع الخروجی یک روند قضائی دارد و برخی از هنرمندان یا در اجتماعی شرکت کردند یا کار خلاف قانونی از سوی آنها رقم خورده است که ارتباطی به کار هنری آنها ندارد.
مرگ اخیر چهره‌های عمومی شناخته‌شده، چون «گونگ» و «چو» باعث شده بسیاری در چین آمار‌های رسمی کووید را زیر سوال ببرند.
دادویی با ابراز قدردانی از هنرمندانی که در این مدت به طرق مختلف در کنار کارگروه پیگیری بوده‌اند، گفت: بعضی اوقات که میزان وثیقه‌ها از توان فرد یا خانواده خارج بوده است، برخی از همین دوستان کارگروه یا هنرمندانی، چون رامبد جوان که شاید تمایلی به ذکر نام‌شان نداشته باشند تامین کرده‌اند. عزیزانی مانند شهاب حسینی، رضا کیانیان، علی دهکردی، همایون اسعدیان، مهتاب نصیرپور و… نیز خیلی پای کار بودند.
موضع گیری خواص و کوشش ایشان برای استفاده از برد رسانه‌ای‌شان نه صرفاً برای رفع شبهات میان گروه‌هایی از مردم، بلکه برای نشان دادن اینکه موضع هنرمندان تنها آنچه رسانه‌های خارجی انعکاس داده‌اند نیست و هنرمندان شناخت شده ایرانی هستند که موضع دیگری دارند، ضروری است
حمید پورآذری، سهیلا گلستانی و فائزه آیین، از هنرمندان تئاتر، آزاد شدند.
شورای عالی خانه هنرمندان در جلسه آخر خود تصویب کرد که کمیته پیگیری وضعیت هنرمندان را در شرایط این روز‌ها تشکیل دهد.
در حال حاضر یک آهنگ رسمی برای جام‌جهانی وجود دارد و اینها هنرمندان مهمان خواهند بود.
طی روز‌های گذشته از تعدادی افراد، در مورد صحت ادعا‌های تحریک آمیز مطرح شده در مورد اغتشاشات مستندات و ادله خواسته شده که با گذشت چند روز تا کنون هیچ مستند و دلیلی ارائه نشده است
آبادان- نماینده مردم آبادان در مجلس از راه‌اندازی خانه هنرمندان در این شهر خبر داد.
سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: بیمه صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی مجدداً برقرار شد.
نمایش‌نامه خوانی هنرمندان موسیقی و تئاتر برای آزادی زندانیان
سرپرست اداره‌کل حمایت از تولید صنایع‌دستی گفت: بیمه تأمین اجتماعی صنعتگران و هنرمندان صنایع‌دستی که در گذشته تحت پوشش بیمه حمایتی دولت بوده‌اند از ابتدای تیر ماه سال جاری از سرگرفته می‌شود.
اولین رالی گردشگری هنرمندان و اهالی رسانه به همت باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آبان ۱۴۰۱ بمناسبت روز جهانی هنرمند برگزار خواهد شد.
پرویز تناولی، سیدمحمد احصایی، آیدین آغداشلو، نصراله افجه‌ای، غلامحسین نامی، رضا درخشانی، ایرج اسکندری، رضا بانگیز، واحد خاکدان، مرتضی اسدی، رضوان صادق‌زاده، احمد مرشدلو، کاظم چلیپا، صداقت جباری، علی شیرازی، سید محمد فدوی، همایون سلیمی، علی ندایی، هادی جمالی، طاهر شیخ‌الحکمایی، جواد نوبهار، مرتضی گودرزی دیباج، امیر راد، مهرداد محب‌علی و... جمعی از امضاء کنندگان این نامه هستند.
رجبی معمار در شش سال اخیر مدیرعامل خانه هنرمندان بوده است. حال باید دید هیات مدیره خانه هنرمندان در صورت پذیرش این استعفا چه کسی را جایگزین او خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ