مدیرکل مرکز نظارت و اعتباربخشی امور درمان با بیان اینکه عمده سقط جنین‌های غیرقانونی در خانه‌ها و از طریق قرص‌های خونریزی‌دهنده انجام می‌شود، گفت: در صورت انجام سقط جنین غیرقانونی از سوی پزشک، پروانه کسب وی باطل می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: صاحبان ساختمان‌های ناایمن اگر در مدت زمان مشخص به دستور ستاد بحران تمکین نکردند به دادستانی معرفی خواهند شد.
دستور سجادی به حراست وزارت ورزش: بدون مماشات با عوامل داخل و خارج از باشگاه استقلال که مسبب اتفاقات تاسف‌بار تمرین دیروز بودند، برخورد کنید.
با دستور وزیر ورزش و جوانان، مرکز حراست این وزارتخانه مامور شد «بدون مماشات» با عوامل و مسببان اتفاقات رخ داده در تمرین استقلال برخورد کند.
در پی برخورد انجام شده با یکی از هواداران باشگاه استقلال، حراست وزارت ورزش و جوانان به این موضوع ورود کرد.
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
حیدری با بیان اینکه وزارت بهداشت نظارت بر موضوع تولد‌های تقویمی را به صورت جدی پیگیری می‌کند، گفت: بعد از گذشتن تاریخ تقویمی خاصی که پیش می‌آید، مانند ۱۴۰۲.۰۲.۰۲، حتما به صورت اعلام نشده از مراکز درمانی مختلف نظارت به عمل می‌آوریم تا بتوانیم اعمال قانون لازم را انجام دهیم. در عین حال برخورد با پزشکان خاطی در حیطه نظام پزشکی تعریف شده، معمولا ما پزشکان متخلف در این زمینه را هم به سازمان نظام پزشکی ارجاع می‌دهیم تا در کمیسیون انتظامی نظام پزشکی، برخورد لازم صورت گیرد.
پدرام پاک آئین در برنامه گفتگوی ویژه خبری، اظهار داشت: با توجه به اینکه سقط جنین جرم انگاری شده است، وزارت بهداشت نیز برنامه‌هایی برای برخورد با سقط عمدی در دستور کار قرار داده است.
سرپرست مرکز نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت با بیان این که تولد‌ها و سزارین‌ها ثبت می‌شود، افزود: ناظران ما درصد سزارین را نسبت به تولد‌های معمولی بررسی می‌کنند که اگر شمار آن بیشتر باشد، برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: اجرای دستور مقام عالی وزارت در ۲۹ اسفند سال ۱۴۰۱ و دستور رییس جمهور در مورد برخورد قانونی با مسئولانی که قصور و تقصیر داشته‌اند نباید موجب اتهام زنی و یا تحقیر و تخفیف و جریان سازی‌های منفی رسانه‌ای علیه مجموعه ارزشی، متعهد و خدوم این وزارتخانه آنهم بدون وجود مستند قانونی شود.
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به اتفاقات اخیر تاکید کرد: آموزش و پرورش محل خدمت پاک‌ترین اقشار جامعه است.
در اطلاعیه وزارت آموزش و پرورش آمده است: قصور منجر به تاخیر و نحوه پرداخت به‌موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان محترم، متوجه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، دفتر برنامه و بودجه و اداره کل مالی تشخیص داده شد، که بدون تردید برخورد قانونی برابر با ضوابط به عمل خواهد آمد
وزارت آموزش و پرورش در خصوص برخورد با عوامل تاخیر و نحوه پرداخت حقوق اسفند ۱۴۰۱ فرهنگیان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: استمرار اعتراضات در فرانسه و خشونت پلیس با معترضان به چشم مدعیان حقوق بشر نمی‌آید، چون آنان همواره نگاهشان به سمت کشورهای دیگر است.
صلاحیت مدیریتی وی از سوی کمیسیون تطبیق و تجدید نظر برای شرکت در انتخابات تایید شد و وزارت ورزش نشان داد که هیچ گونه قصد و غرضی نسبت به او ندارد. زمانی که صلاحیت وی از سوی نهادهای نظارتی تایید نمی‌شود دیگر وزارت ورزش در این زمینه ورود پیدا نمی‌کند.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اقدام دولت آلمان در اخراج برخی از دیپلمات‌های ایرانی گفت: مردم از وزارت خارجه انتظار دارند برخورد مناسب با این اقدامات وقیحانهبه عمل آورد.
خطیب نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به واکنش دولت آلمان در برابر حکم جمشید شارمهد گفت: از وزارت‌خارجه انتظار می‌رود برخورد عزتمندانه‌ای در خور کار وقیحانه آلمان به عمل بیاورند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان بر ضرورت خویشتن داری پلیس فرانسه در برخورد با تجمعات مسالمت آمیز معترضین تأکید کرد.
وزارت دفاع روسیه از اقدام یک فروند هواپیمای این کشور در جلوگیری از برخورد با هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا در آسمان شمال سوریه خبر داد.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
وزارت امور خارجه چین می‌گوید که آمریکا باید رویکرد خود در قبال این کشور را تغییر داده و از موضع قدرت با پکن برخورد نکند.
نمایندگان مجلس باید نظارت خود را بر اجرای این قانون با شدت ادامه دهند تا قانونی که تصویب کرده اند به نتیجه برسد. مجلس ابزار‌های متفاوتی از جمله تذکر به وزیر، سوال از وی، تحقیق و تفحص را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.
نمایندگان مجلس باید نظارت خود را بر اجرای این قانون با شدت ادامه دهند تا قانونی که تصویب کرده اند به نتیجه برسد. مجلس ابزار‌های متفاوتی از جمله تذکر به وزیر، سوال از وی، تحقیق و تفحص را می‌تواند مورد استفاده قرار دهد.
به دنبال ضرب و شتم یک خانم ایرانی در قبرس، کنسول سفارت جمهوری اسلامی ایران در قبرس با حضور در بیمارستان محل بستری هموطن ایرانی از وی عیادت کرد و مراحل درمان وی را مورد رسیدگی قرار داد.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج با انتقاد از عدم توجه و حمایت وزارت ورزش از این رشته گفت: واقعاً این وزارتخانه از چگونگی برخورد با شطرنج خجالت نمی‌کشد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ