پروانه کسب کشاورزی، به عنوان مدرک معتبر شغلی برای ارائه خدمات به تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی و منابع طبیعی مورد تایید وزارت جهادکشاورزی و بانک کشاورزی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهارستان نشینان در سه شنبه نظارتی مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲، اولویت ‌های تخصیص اعتبار را مشخص و بر ضرورت اجرای دقیق احکام بودجه‌ای تاکید کردند.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین : زائران ایرانی هیچ مشکلی به دلیل نداشتن گذرنامه ندارند. کسانی که گذرنامه ندارند یا اعتبار گذرنامه‌ آنها تمام شده است می‌توانند گذرنامه زیارتی دریافت کنند. شرط دریافت گذرنامه زیارتی ثبت نام در سامانه سماح است.
دانشجویان تحصیلات تکمیلی، ۳۰ میلیون ریال اعتبار اولویت‌های پژوهشی ستادهای توسعه فناوری دریافت می ‎کنند.
پژوهش‌های اولویت‌دار ستادهای توسعه فناوری از سوی مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری اعتبار ویژه شبکه آزمایشگاهی دریافت می‌کنند.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به شبکه بانکی بر اهمیت و اولویت وام ازدواج و ضرورت تعیین تکلیف متقاضیان در صف دریافت این تسهیلات در سال جاری تاکید کرد.
حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی باشگاه استقلال بعد از جلسات فشرده در نهایت موفق به تامین اعتبار پرونده‌های مالی سنگین استقلال شد.
امارات متحده عربی، عربستان سعودی، برزیل، بریتانیا، آمریکا، کامبوج، کانادا، مغولستان، تایوان، سنگاپور و آفریقای جنوبی کشور‌هایی هستند که واجد شرایط دریافت ویزای الکترونیکی از ژاپن با اعتبار سه ماه، معرفی شده‌اند.
متا دیروز خدمات اشتراک خود را در ایالات متحده راه اندازی کرد که به کاربران فیس‌بوک و اینستاگرام اجازه می‌دهد تا برای تأیید اعتبار به همان روشی که در توئیتر متداول است، پول پرداخت کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای محل تامین اعتبار پرداخت دیه مستحقان دریافت دیه را تعیین کردند.
طبق مصوبه مجلس، هر گونه توثیق سهام شرکت‌های دولتی مشمول واگذاری نزد مؤسسات مالی و اعتباری جهت اخذ تسهیلات جز با تأیید کتبی وزیر امور اقتصادی و دارایی ممنوع است.
مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، می‌توانند از طریق مراجعه به بستر تامین اعتبار این بانک "سامانه بتا"، نسبت به خرید اقساطی آسان کالا و خدمات مورد نیاز خود از بیش از 4700 فروشگاه و مرکز طرف قرارداد بانک اقدام کنند.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: سامانه "بتا" (بستر تامین اعتبار) با هدف خرید اقساطی کالا و خدمات طراحی و ظرفیت بسیار مناسبی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه کارگران دریافت می‌کنند، به منظور بهره‌برداری است.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات بانکی امروز در دستور کار شورای پول و اعتبار بوده و این شورا با اصلاح نرخ سود موافقت کرده است. تغییری که با افزایش نرخ‌های قبلی همراه شده است.
در تحلیل رفتار کریمی قدوسی از یک منظر باید او را «بولتن ناطق» جریان‌های سیاسی دانست که با ارائه اطلاعات دستکاری شده، زمینه ساز انجام مصاحبه‌های پرحاشیه‌ای می‌شود که ادعاهایش بعدا افشا می‌شود. کریمی قدوسی از آن گروه شبه دلسوزان است که با سادگی در سیاست، داده‌های دریافتی را بررسی و صحت سنجی نمی‌کند و زمانی که ادعاهایش مورد تکذیب قرار می‌گیرد و آشکار می‌شود، بیشترین صدمه به اعتبار سیاسی خود وارد می‌کند.
رئیس اداره پزشکان، دارو و پاراکلینیک اداره کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی گفت: بر اساس دستورالعمل مشترک سازمان‌های بیمه‌گر پایه، اعتبار نسخ تجویز شده پزشکان جهت دریافت دارو و پاراکلینیک از زمان تجویز نسخه به مدت دو ماه تعیین شده است.
ندری با بیان اینکه اخذ وام بانکی در برخی موارد بر اساس رانت نیز صورت می‌گیرد، اضافه کرد: بخشی از این قضیه بر اساس همان تسهیلات تکلیفی است که به بانک‌ها تحمیل می‌شود و آن‌ها مجبور هستند کسانیکه از طرف برخی از مقامات دولتی و بعضی از نمایندگان مجلس را معرفی می‌شوند دریابند و بدون دریافت تعهدات و وثایق لازم و همچنین بدون انجام اعتبار سنجی به آن‌ها وام‌های کلان را پرداخت کنند، که برخی از آن‌ها به نوعی برگشت ندارد و به حساب مطالبات معوق بانک‌ها منظور می‌شود.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس از مکلف کردن دولت به تامین اعتبار لازم برای خرید گندم از گندمکاران با قیمت تضمینی و پرداخت آن به محض دریافت گندم، برای سال زراعی جدید خبر داد.
رییس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا درخصوص اینکه آیا زنان برای تمدید اعتبار گذرنامه و یا دریافت برگ گذر ویژه اربعین نیازی به اذن همسر دارند یا خیر، توضیحاتی ارائه کرد.
فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از افزایش مراکز ارائه خدمات مربوط به گذرنامه خبرداد و آدرس و شرایط بهره‌مندی از این خدمات را تشریح کرد.
وزیر کشور گفت: در آغاز دولت سیزدهم حدود ۱۰ میلیون نفر کارت ملی خود را دریافت نکرده بودند که با تامین اعتبار در این دولت ۵ میلیون کارت ملی صادر شد و ما بقی هم تا دو ماه آینده صادر می‌شود.
هواداران لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، از غیبت این بازیکن در فهرست 30 نامزد دریافت جایزه توپ طلا به شدت خشمگین هستند.
مویز و اثرات شگفت‌انگیز آن
هندوانه حاوی ۹۲ درصد آب است که می‌تواند بخش مهمی از نیاز روزانه بدن به آب را تامین کند. البته این خاصیت هندوانه به‌سرعت باعث ایجاد احساس سیری می‌شود و در کنار ویتامین‌های فراوان، کالری کمی دارد که برای افرادی که قصد کاهش وزن دارند، مناسب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ