محمد علی کامفیروزی وکیل مدافع پروانه سلحشوری از منع فعالیت رسانه ای در فضای مجازی این نماینده سابق مجلس خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجموعه انتقال داده‌های آسیاتک، پروانه شبکه و خدمات ارتباطی یکپارچه (UNSP) از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کرد.
ایرانسل موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات دریافت کرد.
ایرانسل موافقت‌نامه پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی (UNSP) را از وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات دریافت کرد.
بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدور پروانه خدمات امنیتی، صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر است.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: بیش از ۷۰ هزار پروانه بهداشتی صنفی و غیرصنفی در یک سال گذشته صادر شده که این عدد نسبت به مشابه سال قبل آن ۵۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
اهواز- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: مشکل صدور پروانه ۲۰۰ واحد رمز ارز اشخاص حقیقی در استان برطرف شد.
رئیس سازمان نوسازی شهر تهران گفت: پروانه ساخت، مقاوم سازی و مرمت را بدون دریافت هزینه‌ای در بازار و برای پلاک‌های تاریخی صادر می‌کنیم.
تبریز- رئیس اتاق اصناف کشاورزی مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: با تصویب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، پروانه کسب کشاورزی به عنوان مدرک معتبر شغلی در آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: جبران کمبود اراضی در شهر پرند، هشتگرد، سهند، گلبهار، صدرا و بهارستان در قالب شهرک‌ها جبران می‌شود.
رئیس مرکز وکلا گفت: مواردی در هیأت نظارت مرکز وکلا تصویب شده و آئین‌نامه‌هایی هم در این زمینه وجود دارد که بر اساس آن در این مرکز بعضی از پروانه‌ها بدون آزمون صادر می‌شوند.
رییس مرکز وکلا گفت: اعطای پروانه وکالت بدون آزمون در سامانه تعریف شده و طی سه روز آینده با هماهنگی فنی در درگاه ملی مجوزها فعال می‌شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی گفت: پروانه موقت اولیه تاسیس شرکت تاکسی اینترنتی مورد تایید سازمان تاکسیرانی صادر شده است.
مدیرکل دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: تاکنون ۲۲۰ پروانه ثبت و ساخت دارو و واکسن‌های دامی به شرکت‌های دانش‌بنیان داده شده است.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ابطال پروانه جعلی مطب ۷۴ پزشک خبر داد و گفت: هرچند این آمار در مقایسه با تعداد پروانه مطبی که در یک سال صادر می‌شود آمار بالایی نیست اما حتی صدور یک پروانه غیرقانونی هم برای ما حساسیت برانگیز است.
رئیس مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور از اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد دستگاه هموژنایزر بومی سازی شده خبر داد.
کارگروه انتظامی اسکودا برای سومین جلسه متوالی به بررسی مواد مربوط به فرآیند ابطال پروانه وکالت از آیین‌نامه اجرایی لایحه استقلال کانون وکلای دادگستری پرداخت.
نماینده سابق مجلس از ممنوع شدن فعالیت در فضای مجازی خبر داد.
وکیل مدافع پروانه سلحشوری در توئیتی نوشت: دیروز با موکلم به شعبه ۳ دادسرای اوین رفتیم اتهام‌های اجتماع و تبانی و فعالیت تبلیغی به موکلم تفهیم شد.
پروانه سلحشوری، از «فعالیت رسانه‌ای در فضای مجازی» منع شد
پروانه سلحشوری پس از حضور در دادسرا و ادای توضیحات با تودیع وثیقه آزاد شد.
نماینده تهران در مجلس دهم گفت: یکشنبه شب بود که ابتدا از طریق فضای توییتر متوجه شدم خبرگزاری‌های اصولگرا درباره احضار من به قوه قضاییه صحبت می‌کنند. صبح پی‌دی‌اف ابلاغیه را باز کردم و متوجه شدم در آن نوشته شده برای «دفاع از اتهام انتسابی» یعنی اساسا تفهیم اتهامی صورت نگرفته بود که مشخص شود برای چه جرمی من احضار شده‌ام.
برخی از چهره‌ها از جمله الناز شاکردوست،میتراحجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
سمنان- معاون امور معادن صمت استان سمنان با بیان اینکه در یک سال اخیر ۷۰ مجوز معدنی در استان صادر شده است، گفت: ۲۲ فقره از این تعداد پروانه اکتشاف معادن بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ