گل‌محمدی: این قهرمانی پرسپولیس تقدیم به بیرانوند
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل‌محمدی: لیست پرسپولیس برای قهرمانی آسیا بسته شده
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به رمز قهرمانی‌های این تیم در فصل گذشته، گفت: یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه نیمکت پرسپولیس برای فصل بعدی است.
مربی برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه قهرمانی این تیم در کشورش هم بازتاب داشته است، به بیان دلایل قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی پرداخت و از یحیی گل‌محمدی تمجید کرد.
سرمربی باشگاه پرسپولیس، در اقدامی قابل تحسین به آسایشگاه کهریزک سر زد.
"همه شما برای این قهرمانی جنگیدید و دم‌تان گرم"؛ این اولین دیالوگ یحیی بعد از قهرمانی سرخ‌‎ها و استارت برای جام حذفی بود که ناگهان همه چیز احساسی شد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از قهرمانی شاگردان گل‌محمدی، نشستی صمیمانه را با کارکنان و نیروهای ستادی باشگاه برگزار کرد.
میثم پیرفلک، پدر کیان پیرفلک با انتشار ویدئویی در اینستاگرام به قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.
افشین قطبی، سرمربی سابق پرسپولیس، در گفت و گویی کوتاه قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی را به هواداران سرخ پوش تبریک گفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی قابل تقدیر فرزند کاپیتان فقید سرخپوشان را به جشن قهرمانی دعوت کرد و جام را به همراه او بالای سر برد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر نایب قهرمانی فصل گذشته تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشت و لیگ بیست و دوم را هم با اتفاقات پراسترسی سپری کرد، در آستانه کسب یک قهرمانی شیرین است.
شاگردان یحیی گل‌محمدی که با بردن دربی در موقعیت «برتر» میان سه مدعی قهرمانی قرار گرفتند، برای این که به خواسته شان برسند باید سه گام برای بالا بردن جام بردارند که اولین آن بردن پیکان است.
مدیر تیم‌های پایه باشگاه پرسپولیس با اشاره به رقابت تنگاتنگ قهرمانی لیگ برتر بزرگسالان گفت: سه فینال برای یک جام باقی مانده است و رقبای پرسپولیس به بیراهه می‌روند.
گلزنی دو مهاجم خارجی پرسپولیس در بازی دوستانه یحیی گل‌محمدی را به عملکرد آنها امیدوار می‌کند.
مربی برزیلی تیم پرسپولیس می‌گوید سکوت یحیی گل‌محمدی دلایل شخصی دارد که خودش در این باره توضیح خواهد داد.
آقای گل پیشین فوتبال ایران با اشاره به عملکرد مهاجمان پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر گفت: تفکرات گل محمدی برای تک تک بازیکنان ستودنی است و پرسپولیس خیلی زود به مسیر قهرمانی بر می گردد.
این می‌تواند سریع‌ترین بازپس‌گیری عنوان قهرمانی در تاریخ پرسپولیس باشد؛ آنها دیگر تحمل ۹ سال دوری از جام را ندارند...
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: راهکار مناسب برای کمبود مهاجم را سرمربی پرسپولیس پیدا کرد اما این چاره اساسی نیست و مشکل سرخپوشان باید برطرف شود.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای آخرین بازی نیم فصل را مشخص کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید تیمش در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان شخصیت قهرمانی خود را نشان داده است.
روشی که سرمربی پرسپولیس برای دو دیدار برابر استقلال و پیکان در نظر گرفته بود به بن‌بست رسیده تا سرخپوشان برای ماندن در کورس قهرمانی چاره‌ای جز تغییر در روش بازی خود نداشته باشند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از روند نتیجه‌گیری سرخپوشان گفت، شاگردان گل‌محمدی با ادامه همین رویه قهرمان می‌شوند.
سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه صنعت نفت در نیمه دوم تبدیل به تیم بهتری شد افزود: آنها برای تمام تیم‌ها دردسر درست خواهند کرد. نفت آبادان خیلی خوب به بازی مسلط شد و توانست موقعیت‌های زیادی ایجاد کند. باید در مواقعی که گل می‌زنیم دقت کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی شاید بازی را ندیدند. امروز گل زدیم و موقعیت گل ندیدیم. لیگ سختی داریم و نمی‌شود همه بازی‌ها را برد، هر چند ما همیشه برای سه امتیاز بازی می‌کنیم.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید از بازیکنان خواسته تا فردا شخصیت قهرمانی را نشان بدهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ