بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد فنی این تیم گفت: راهکار مناسب برای کمبود مهاجم را سرمربی پرسپولیس پیدا کرد اما این چاره اساسی نیست و مشکل سرخپوشان باید برطرف شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی می‌گوید جدایی او با تصمیم یحیی گل‌محمدی بوده است.
منصور قنبرزاده می‎گوید فدراسیون و سازمان لیگ دخل و تصرفی درباره عدم حضور تماشاگران در بازی افتتاحیه پرسپولیس ندارند.
رضا درویش درباره لغو هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران اظهار کرد: ما در این زمینه تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم. وقتی همه بازی‌ها را لغو می‌کنند، ما که نمی‌توانیم بگوییم می‌خواهیم بازی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که با تصمیم مسئولان فوتبال دچار آشفتگی فکری شده است، تصمیم به کنار گذاشتن یکی از مدافعان خود گرفته است.
با تصمیم سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال آاک یونان، تغییری در خط دفاعی این تیم برای فصل بعد ایجاد نخواهد شد و دو بازیکن ایرانی هم به کارشان ادامه می‌دهند.
یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است برای فصل آینده تیمش را تقویت کند تا بتواند از عنوان قهرمانی پرسپولیس به خوبی دفاع کند.
کادرفنی پرسپولیس تصمیمی برای تغییر در تاکتیک بازی این تیم مقابل گل گهر سیرجان ندارد.
تصمیم قاطع یحیی گل محمدی در انتخاب پنالتی زن این تیم جلوی هرگونه حاشیه را گرفت و گولسیانی هم گل های حساسی را برای تیمش به ثمر رساند.
افشین پیروانی پس از پیروزی پرسپولیس برابر سپاهان از تصمیم یحیی گل‌محمدی برای عدم حضور در کنفرانس مطبوعاتی دفاع کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که می داند سه امتیاز دیدارهای باقی مانده بیست و دومین دوره لیگ برتر برای تعیین قهرمان چقدر تاثیرگذار است، حاضر نشد روی سلامتی بازیکنانش ریسک بزرگ داشته باشد.
پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر در آبادان باید به مصاف صنعت نفت برود. روزی که ممکن است با یکی از متفاوت‌ترین پرسپولیس‌های این چند سال مواجه شویم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی برای ایجاد تغییر در ترکیب این تیم مقابل صنعت نفت آبادان را گرفت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در تصمیمی عجیب تمرینات تیمش را ۳ روز تعطیل کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم چند بازیکن ناکارآمد در زمستان گرفته است.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت آغاز شد که مهمترین آن به میدان فرستادن تیم بدون مهاجم توسط یحیی گل محمدی است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای انتخاب جانشین بازیکن مصدوم خود تصمیمی برای استفاده از رقیبان او ندارد و به احتمال زیاد از بازیکن غیرتخصصی برای پرکردن جای مهاجم سرخپوشان استفاده خواهد کرد.
یحیی گل محمدی اگر تصمیم بگیرد، پرسپولیس را در بازی با استقلال با شیوه ۲-۴-۴ ارنج کند، باید بازیکن پست شماره ۱۰ را از تیمش کنار بگذارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به پست بازی یکی از بازیکنان مورد اعتماد خود تصمیم جدید گرفت.
مدیرعامل پرسپولیس جدایی مهدی عبدی را منوط به تصمیم یحیی گل‌محمدی دانست.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه تمرینی این تیم را بدون دخالت کارلوس کی‌روش برنامه ریزی می کند.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم به نیمکت نشینی مهاجم جدید در سومین دیدار فصل جاری لیگ برتر دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم دارد در صورت دریافت مجوز بازی مهاجم تازه وارد همچنان از او استفاده نکند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ