این می‌تواند سریع‌ترین بازپس‌گیری عنوان قهرمانی در تاریخ پرسپولیس باشد؛ آنها دیگر تحمل ۹ سال دوری از جام را ندارند...
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد.
ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری اولین دیدار افصل جدید با دو تغییر نسبت به فصل گذشته همراه شد. هر چند دو تغییر صورت گرفته هم بازیکنان جدیدی نیستند و قبلا برای سرخ ها بازی کردند.
سرمربی فولاد گفت حضور بانوان در دیدارهای استقلال و پرسپولیس ادبیات شعارها و ادبیات برخورد تیم‌ها را تغییر داده است.
سرمربی پرسپوليس سکوت خود در قبال شرایط این تیم که با نگرانی هواداران نیز همراه شده بود شکست و توضیحات جالبی در این خصوص داده است.
پرسپولیس به مهاجم ۳۳ ساله فصل قبل الخلیج پیشنهاد خوبی داده و این بازیکن می‌تواند به‌زودی راهی تهران شود.
علی نعمتی که بازی‌های دوستانه قبلی را از دست داده بود در ترکیب ثابت پرسپولیس مقابل مس رفسنجان قرار گرفت.
سرمربی پیکان با عصبانیت نسبت به اتفاقات رخ داده قبل از بازی تیمش با پرسپولیس اظهار نظر کرد.
بازیکنان پرسپولیس در دربی هفته آینده، با درخشش مقابل استقلال غریبه نیستند و بسیاری از آن‌ها، قبلا در این بازی حساس گل زده‌اند.
پرسپولیس که هفته قبل در نخستین بازی سال مس رفسنجان را شگست داده بود، برای اینکه به جمع مدعیان بازگردد و دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرد، محکوم به برتری در این مسابقه بود.
شوت عجیب دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس از درون محوطه جریمه به داخل سبد بسکتبال در خط وسط زمین چمن، حیرت خودش و همبازیانش را بهمراه داشت. فیلم این ضربه حیرت‌انگیز توسط دوربین نمای کامل ورزشگاه ضبط شد و قطعا بیرانوند را دوباره به سوژه صفحات مجازی جهانی بدل خواهد کرد. بیرو قبلا بخاطر پرتاب‌های دستش معروف شده بود
دروازه‌بان پرسپولیس در مصاحبه‌ای جالب توجه گفت دیگر در تیمشان کسی نیست زودتر اخبار را بیرون دهد.
سرمربی پرسپولیس می‌گوید قبل از مسابقه به بازیکنانش هشدار داده بود که در بازی با ون‌پارس باید با تمرکز ۱۰۰ درصدی بازی کنند.
پرسپولیس چهار امتیاز از دو بازی قبلی از دست داده اما همچنان صدرنشین است. با این حال هیچ تضمینی وجود ندارد که با ادامه این روند باز هم صدرنشینی و پیشتازی به سوی قهرمانی در دسترس باشد.
تیم پرسپولیس در بازی دوستانه به مصاف سپاهان خواهد رفت.
مهدی رجب‌زاده که قبلا کاپیتان تیم یحیی گل محمدی بود، حالا در پستی جدید کنار سرمربی پرسپولیس قرار گرفت.
مهاجم آسیب دیده پرسپولیس بالاخره در تمرینات این تیم شرکت کرد تا آمادگی خود را برای بازی کردن قبل از تطعیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری جام جهانی نشان دهد.
مهدی تارتار در تقابل های قبلی خود برابر استقلال، دوازده مرتبه تن به شکست داده است.
صراحت سروش رفیعی در دفاع از بازیکنان فوتبال فقط بخشی از معمای موجود درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و حال روحی بازیکنان این تیم را حل کرد. چون به غیر از این مورد، هم یحیی و هم سروش رفیعی، کد‌هایی دادند که مشخص شد برای تعدادی از بازیکنان پرسپولیس قبل از دیدار با تراکتور، اتفاق عجیبی رخ داده است.
در بازی قبل از پیکان از سوی باشگاه استقلال به ما گفتند به دلیل رفتار‌هایی که تماشاگران زن پرسپولیسی داشته و عکس‌های زیادی از آن‌ها منتشر شده، دستور داده‌اند تا زنان به طبقه دوم ورزشگاه آزادی بروند تا زیاد در دید عکاسان قرار نگیرند
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
مهاجم هلندی پرسپولیس که در بازی قبلی موفق به گلزنی شد، این بار هم از ابتدا وارد زمین خواهد شد و باید دید موفق می‌شود گل دوم را بزند یا خیر؟
علی علیپور در دربی برگشت لیگ نوزدهم با همراهی کامیابی‌نیا به سبک شیخ دیاباته خوشحالی جنجالی‌ای را انجام داده بود.
ماجرای بازی‌های با تماشاگر در شهرستان‌ها برای پرسپولیس که طی فصول قبل هم بار‌ها دیده شده بود، پرسپولیس را آزار داد و با این شرایط همان بهتر که بازی‌ها با تماشاگر باشد.
لوکادیا که با ناآمادگی و دوری از تمرینات به پرسپولیس اضافه شد، حالا در دومین هفته تمرین با پرسپولیس شرایط بهتری دارد و بیشتر از قبل در تمرینات گروهی شرکت داده می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ