افشین قطبی، سرمربی سابق پرسپولیس، در گفت و گویی کوتاه قهرمانی شاگردان یحیی گل‌محمدی را به هواداران سرخ پوش تبریک گفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
قطبی گفت: زمانی که در سال ۲۰۰۷ سرمربی کره جنوبی بودم، با ایران بازی داشتیم. در دبی به دلیل نداشتن پاسپورت ایرانی جلوی من را گرفتند. من یک شهروند جهانی هستم که بی خانمانم!
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: ما در مجلس همچنان منتظریم که لایحه از سوی دولت به مجلس تقدیم شود و بلافاصله پس از این کمیسیون تلفیق برنامه در گام اول تشکیل خواهد شد اما هنوز زمان قطعی تقدیم برنامه هفتم به مجلس اعلام نشده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: سخنان اخیر امام جمعه موقت تهران برگرفته از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است زیرا ایشان در فرصت‌های گوناگون، همگان را از ایجاد فضای دو قطبی در کشور برحذر داشتند.
اینکه یک‌باره اسم افشین قطبی مطرح می‌شود، ناخودآگاه ذهن مخاطب را به سمت فعالیت سفت و سخت دلالان داخلی برای بازگرداندن او به فوتبال ایران می‌برد. عجیب آنکه همین روز گذشته تیتر درخور توجه یکی از روزنامه‌های ورزشی درباره افشین قطبی بود که به قول او وعده عجیب و غریبی داده و از زبانش نوشته که می‌تواند ایران را به بازی‌های المپیک ببرد. این وعده مشابه با همان وعده قهرمان‌کردن فولاد در لیگ برتر به نظر می‌رسد.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند، باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
امروز اقتصاد و مشکلات معیشتی، در رأس مسائل کشور است و همه، بخصوص قوای سه‌گانه، رسانه‌ها، جریان‌های سیاسی و دیگر‌انی که می‌توانند اثرگذار باشند باید از سویی بر این مسأله متمرکز بشوند و همه بضاعت فکری و عملی خود را به میدان بیاورند و از سوی دیگر مراقب باشند مسائل جانبی، جایگزین این اولویت نشود.
سرمربی سابق تیم ملی ایران عقیده دارد کانادا به‌زودی به کشوری قدرتمند در دنیای فوتبال تبدیل می‌شود و این یکی از دلایل اصلی انتخاب این کشور برای ادامه دوران مربیگری‌اش بوده است.
در این گزارش تصاویری دیدنی از زندگی خرس قطبی را می بینید.
در این گزارش تصاویری دیدنی از شفق قطبی در آسمان شب را می بینید.
علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران ، امروز در دوحه با همتای قطری خود دیدار و رایزنی کرد.
تیم شیمیزو اس پالس باوجود داشتن آقای گل لیگ ژاپن، به جی لیگ دو سقوط کرد.
مسئله قطبی شدن منحصر به دموکراسی آمریکایی نیست و مطالعات انجام شده در خصوص دموکراسی های قطبی شده در سراسر جهان الگوی مشابهی را نشان می دهد که بسیاری از ریشه ها و محرک های آن یکسان هستند.
زمانی که در یک حباب زندگی می‌کنید که توسط افرادی با دیدگاه‌های متفاوت از جمله همکاران، اعضای خانواده یا دیگران احاطه شده این موضوع می‌تواند احساس تنهایی و انزوا را در شما تشدید کند.
هنوز مشخص نیست چگونه تیمی که تازه ۴۸ساعت از تاسیس آن می‌گذرد، بلافاصله در لیگ برتر فوتبال کانادا حضور خواهد داشت!
بارسلونا در شبی که چندان خوب بازی نکرد، شاید خوش شانس بود که به صورت قطعی از لیگ قهرمانان حذف نشد.
بارسلونا در شبی که چندان خوب بازی نکرد، شاید خوش شانش بود که به صورت قطعی از لیگ قهرمانان حذف نشد.
بارسلونا در شبی که چندان خوب بازی نکرد، شاید خوش شانش بود که به صورت قطعی از لیگ قهرمانان حذف نشد.
بارسلونا در شبی که چندان خوب بازی نکرد، شاید خوش شانش بود که به صورت قطعی از لیگ قهرمانان حذف نشد.
شفق‌های قطبی نمایش پر جنب و جوش نور هستند که در اثر تعامل ذرات پر انرژی و باردار ساطع شده از خورشید با میدان مغناطیسی محافظ زمین یا مگنتوسفر ایجاد می‌شوند.
سرانجام 24 ساعت پس از قطعی شدن حضور کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فدراسیون فوتبال این خبر را اعلام کرد.
انتخابات کمیته ملی المپیک در حالی پیش روی ورزش است که به نظر می‌رسد با وجود عدم ورود متولیان فعلی، این انتخابات حداقل به خاطر رقابت دوقطبی، رونق بیشتری نسبت به دوره پیش داشته باشد.
تعطیلی مدارس بدنبال شیوع کرونا تصمیم اشتباهی بود
نصیحت افشین قطبی به اسکوچیچ در تیم ملی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ