سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر نایب قهرمانی فصل گذشته تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشت و لیگ بیست و دوم را هم با اتفاقات پراسترسی سپری کرد، در آستانه کسب یک قهرمانی شیرین است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تراکتور لحظات عجیب و غریبی را در آستانه بازی پرسپولیس تجربه کرد.
سرمربی تراکتور درباره آخرین وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس صحبت کرد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور در آستانه دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: به طور کامل آماده بازی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر هستیم.
جذب ناقص بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس در آستانه آغاز لیگ برتر ممکن است این تیم را وارد شرایط سختی کند.
ابوالفضل جلالی امروز در جلسه با سرمربی و معاون ورزشی استقلال حاضر می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل است، گفت: امروز و فردا خبرهای خوبی برای هواداران داریم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نگران وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه در آستانه شروع تمرینات پیش فصل هستم.
هواداران پرسپولیس احتمالا و کم کم باید خود را آماده خداحافظی با سرمربی تیم خود کنند.
سرمربی استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس از تغییر ساعت این بازی ناراحت است.
یکی از دغدغه‌های مهم سرمربی استقلال در آستانه بازی با پرسپولیس مرتفع شده است.
شاید شنیده باشید که یک سرمربی برای جلوگیری از محرومیت یک ستاره‌ او را پیش از بازی خاص نیمکت‌نشین کرده باشد اما بازی با یک ترکیب کامل در آستانه محرومیت، تفریح پرسپولیس بود!
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که به خاطر نایب قهرمانی فصل گذشته تحت فشار انتقادات زیادی قرار داشت و لیگ بیست و دوم را هم با اتفاقات پراسترسی سپری کرد، در آستانه کسب یک قهرمانی شیرین است.
باشگاه پرسپولیس به شایعاتی که در آستانه برگزاری دیدار این تیم با استقلال مطرح شده واکنش نشان داد و تاکید کرد که سرمربی این تیم یک فصل دیگر قرارداد دارد و مذاکره با مربیان خارجی شایعه است.
در شرایطی که به دربی نزدیک می‌شویم، هر روز با حاشیه‌سازی‌ها و شایعه پراکنی‌های جدید علیه پرسپولیس روبه‌رو هستیم و صحبت از تغییرات کادر فنی نیز از جمله این موارد است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در چهار راه انتخاب یک نفر برای حضور در خط حمله این تیم در دربی قرار گرفته است.
پس از انتخاب حسینی‌نسب به عنوان سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی، در آستانه دیدار خارج از خانه برابر ون‌پارس دستیاران این مربی معرفی شدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فولاد خوزستان تنها نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان است و برای این تیم و هواداران آن آرزوی موفقیت می‌کنم.
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی فولاد و الفیصلی برای نماینده ایران آرزوی موفقیت کرد.
سرمربی پرسپولیس در آستانه بازی حساس مقابل نفت آبادان که برای ادامه حضور این تیم در جمع مدعیان از اهمیت بالایی برخوردار است، توضیحاتی درباره اتفاقات چند روز اخیر تیمش داد.
سرمربی پرسپولیس در آستانه تقابل با ملوان بندرانزلی با اشاره به شرایط حریف، مدعی شد که شاگردان مازیار زارع علیرغم جایگاهی که در اختیار دارند، فوتبال خوبی را تا اینجای لیگ به نمایش گذاشته‌اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه با کارلوس کی روش تنها قصد بررسی شرایط ملی پوشان در آستانه برگزاری جام جهانی قطر دارد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تمایلی به تقابل با کارلوس کی روش در آستانه جام‌جهانی ۲۰۲۲ ندارد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.
شرایط کم‌سابقه پرسپولیس با یحیی گل محمدی در شروع رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند بحران زودهنگامی را برای سرمربی این تیم به وجود بیاورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ