سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ضمن اشاره به رمز قهرمانی‌های این تیم در فصل گذشته، گفت: یحیی گل‌محمدی بهترین گزینه نیمکت پرسپولیس برای فصل بعدی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب اولیه استقلال در بازی دیروز از نفراتی تشکیل شده بود که پارسال هم در این تیم بودند.
برخلاف بازیهای فصل گذشته، خبری از گروه پرتعداد لیزر اندازها در استادیوم یادگار نبود.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جوایز خود برای لیگ قهرمانان آسیا را به شکلی نجومی افزایش داده است.
وکیل بابک زنجانی درباره چگونگی رهایی بابک زنجانی از اعدام توضیحاتی ارائه داد.
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر ۱.۶ میلیارد متر مکعب پساب در کشور تولید می‌شود که تنها از ۴ درصد آن استفاده می‌شود.
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجم مخازن ۱۰ سد بزرگ استان در تراز نرمال ۵۷۶ میلیون مترمکعب است، گفت: حجم پرشدگی سدها در استان ۳۷ درصد است.
هافبک الوحده تنها بازیکن ایرانی حاضر در رقابت‌های جام باشگاه‌های عرب است.
قرعه‌کشی مرحله اول و دوم مقدماتی جام جهانی از دقایقی بعد آغاز می‌شود.
لازم است که با آمریکا گفتگو داشته باشیم و اتفاقا اخیرا وزیر خارجه پیشین ایران، دکتر علی اکبر صالحی، این موضوع را مطرح کرد که می‌توانیم تعامل داشته باشیم. ما هم اکنون در وضعیتی قرار داریم که بهتر است خودمان با آمریکا معامله کنیم و جریان واسطه‌گری را قطع کنیم.
بعد از آنهمه خستگی و چالش که یحیی را می آزرد چه انگیزه ای این مربی را در پرسپولیس نگه داشته است؟
در فهرست مسافران تراکتور به ترکیه نام تنها یک مهاجم نوک دیده می‌شود.
شاید در میان سریال‌های امسال تنها سریال «آتش و باد» در ژانر استراتژیک با وجود تمام نقایص محتوایی و ضعف در فرم خود همچنان توانسته از قواره‌های اصلی این گونه تولیدات برخوردار باشد و تلویزیون را از فقر مطلق در برخورداری از «سریال‌های جدید الف ویژه» خارج سازد.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
رئیس مجلس در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز ضعف ما در عرصه اقتصاد و معیشت مردم است و مهمترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی است، خطاب به همه کشورهای اسلامی نیز گفت که بدانید قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها تهدیدی برای کشورهای اسلامی نیست، بلکه ما به دنبال امنیت همه کشورهای جهان اسلام هستیم.
مجید عشقی در گردهمایی اعضای کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران و فعالان بازار سرمایه گفت: اتفاقات سال ۹۹ منجر به شناسایی نقاط ضعف بازار سرمایه شد. نباید تنها بر مهار تورم تاکید داشت؛ مهار تورم بدون رشد تولید سودی برای کشور ندارد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: برخی اختلافات کم را می‌بینند اما اصل اجرای رتبه بندی را نمی‌بیند و تنها نقاط ضعف کمی که موجود است را پررنگ می‌کنند.
تونی بلر نخست‌وزیر اسبق انگلیس نوشت: تنها راه برای دستیابی به یک راه‌حل عادلانه از طریق مذاکره برای این درگیری این است که به رهبری روسیه ثابت کنیم نمی‌تواند پیروز شود، اینکه هر چقدر هم که طول بکشد، تجاوز آن‌ها شکست خواهد خورد، اینکه تحلیل آن‌ها از ضعف غرب نابجا است.
تبلت لنوو Tab P۱۱ Pro از یک صفحه نمایش OLED با اندازه ۱۱.۵ اینچ استفاده می‌کند که وضوح فوق العاده بالایی دارد و برای یادداشت برداری و یا مدل سازی عالی است. این تبلت به پردازنده Snapdragon ۷۳۰G مجهز شده و دارای حداکثر رم ۶ گیگ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی است، همچنین قابلیت پشتیبانی از قلم و صفحه کلید را نیز دارد و تنها نقطه ضعف آن نرخ رفرش ۶۰ هرتزی است.
سومین شکست متوالی فولاد در لیگ برتر زنگ خطر را برای تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به صدا در آورد اما باید امیدوار بود که این تیم خوزستانی به بردن و پیروز شدن برگردد.
علی‌اف قصد دارد یک کریدور زمینی و ریلی که جمهوری‌آذربایجان را از سیونیک، جنوبی‌ترین استان ارمنستان، به بزرگترین منطقه نخجوان و ترکیه متصل می‌کند، احداث کند. اگر این کریدور احداث شود، ایران را از تنها همسایه مسیحی‌اش و حلقه وصلی حیاتی به‌سوی بازار‌های غربی، جدا می‌کند.
شیب تند قیمت‌ها نه تنها قدرت خرید مردم را کاهش داده بلکه امید به زندگی را نیز تحت تاثیر شرایط موجود قرار داده و آینده هراسی را به شکلی پر رنگ عیان کرده است. در این بین مردم که کاری از دستشان بر نمی‌آید انگشت اتهام را به سوی نمایندگان خود در بهارستان نشانه رفته اند و مجلسی‌ها را متهم به اهمال کاری و ضعف در برابر دولت می‌کنند.
فساد، ناتوانی و ضعف، بی‌سوادی هیچکدام دلیلی برای از دست دادن صندلی آنان نیست، برای مدیر شدن تنها یک سفارش و یک بده بستان لازم است؛ و این فزاینده آنتروپی به معنی تلاش برای تلاشی شدن است!
مهدی قایدی ۱۰۸ اقدام برای دریبل کرد که ۵۵ درصد آن‌ها موفق بودند، ولی آمادگی بدنی این بازیکن ایرانی پایین بود و آمار به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد به طوری که تنها ۳۴ درصد برخورد‌های بدنی او موفقیت آمیز بود که این کمترین میزان در بین ۳۸ بازیکن تیم بود.
برخی کارشناسان شبکه معتقدند که اختلالات مدت اخیر اینترنت کشور چیزی فراتر از مشکلات زیرساختی است و حتی در برخی از خطا‌های دریافتی، رد پای شماری از فناوری‌های چینی مشاهده می‌شود. این تنها مورد عجیبی نیست که این مدت ذهن کارشناسان این حوزه را مشغول کرده و مشاهدات دیگری مانند نمایش آی‌پی آلمان برای کاربران ایرانی و... نیز از سوی فعالان این حوزه گزارش شده است که مجموع آنها، از احتمال ایجاد برخی اختلال‌های عمدی در دسترسی کاربران حکایت دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ