مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره کسب سه جام قهرمانی با این تیم صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، می‌گوید شاگردان میکل آرتتا فصل آینده می‌توانند با عملکردی شبیه شاگردان قدیمی او که به «بدون شکست‌ها» معروف هستند قهرمان لیگ برتر شوند.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
علیرضا بیرانوند که در دقایق ابتدایی فینال کافا روی ارسال جلال‌الدین ماشاریپوف ، با سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و مصدوم شد، برای درمان و بانداژ صورت خونین خود راهی بیمارستان شد. خوشبختانه دروازه‌بان شماره یک تیم ملی خیلی زود به حالت طبیعی برگشت و به ملی‌پوشان در رختکن ملحق شد. بیرانوند با لبخند عکسی با جام قهرمانی کافا و مدال طلا انداخت
بدون دخالت VAR یا همان کمک داور ویدیویی در مسابقات لالیگای امسال، جام از دست بارسا خارج می‌شد و رئال مادرید قهرمان می‌شد.
برگزار نشدن بازی سوپرجام فوتبال ایران با قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی باعث شد هیچ درآمدی به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نرسد.
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل استقلال قهرمان جام حذفی هم شد تا دوگانه امسال فوتبال ایران را کسب کند.
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل استقلال قهرمان جام حذفی هم شد تا دوگانه امسال فوتبال ایران را کسب کند.
تیم فوتبال پرسپولیس با برد مقابل استقلال قهرمان جام حذفی هم شد تا دوگانه امسال فوتبال ایران را کسب کند.
مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر دو جام و مدال‌های قهرمانی یکسان طراحی و به کرمان و قائمشهر ارسال شده است.
فرمول محاسبه سهم باشگاه‌ها از درآمد جام جهانی و از محل حضور بازیکنان‌شان در رقابت‌ها اعلام شد. مبالغ تعلق گرفته به زودی به فدراسیون‌ها اعلام و پس از آن واریز می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش پنج فینال دیگر در پیش دارد، گفت: در بدترین شرایط به سپاهان خوردیم و الان بازیکنانم این اراده را دارند که در لیگ و جام حذفی قهرمان بشوند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که تیمش امسال در تمامی رقابت‌های ممکن فاتح جام قهرمانی شود.
از سال ۱۹۷۴ تا ۲۰۰۲ همیشه یکی از تیم‌های فینالیست، یا در دوره بعد و یا در دوره قبل هم یک پای فینال بود، اما این روند در سال ۲۰۰۲ پاره شد تا جام جهانی ۲۰۱۸ که فرانسوی‌ها توانستند به فینال برسند و با شکست کرواسی قهرمان شوند و حالا بار دیگر امسال یک پای فینال هستند. اگر فرانسه قهرمان شود، بعد از ایتالیا و برزیل به سومین تیمی تبدیل می‌شود که دو بار پیاپی قهرمان جهان شده است.
عثمان دمبله، ستاره فرانسه، در آستانه دیدار با آرژانتین در فینال جام جهانی پیامی برای ستاره‌های حریف ارسال کرد و گفت فرانسوی‌ها به هیچ وجه از قهرمانی کوتاه نخواهند آمد.
ادن هازارد معتقد است امسال شانس قهرمانی بلژیک نسبت به دوره گذشته جام جهانی بیشتر است. بلژیک در دوره گذشته تا نیمه نهایی بالا رفت و به فرانسه باخت. آنها در نهایت سوم شدند.
برخی پیش بینی‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که علیرغم آن که در حالی که اروپایی‌ها امسال دوباره تعدادی باشگاه ملی قدرتمند دارند این بار رقبایی، چون برزیل و آرژانتین در یک مسابقه کلاسیک به دوئل از نوع فوتبالی آن در برابر یکدیگر خواهند پرداخت.
یواخیم لو، سرمربی سابق تیم ملی آلمان می‌گوید دوست دارد امسال تماشای جام جهانی به عنوان یک تماشاگر را تجربه کند.
بازی با نساجی به دلیل در پیش بودن یک جام قهرمانی اهمیت بسیاری برای استقلالی‌ها دارد و به همین دلیل ساپینتو قصد دارد با ارسال درخواستی به کارلوس کی‌روش ملی‌پوشان استقلال را بعد از بازی با هوادار در تمرینات تیمش حفظ کند تا با هماهنگی بیشتر در بازی با نساجی حاضر شوند
سرمربی تیم ملی طی 48 ساعت آتی باید لیست ابتدایی خود را برای حضور در جام جهانی قطر به فیفا اعلام کند.
ورزشگاه ۶۷۵ میلیون دلاری لوسیل قطر برای فینال جام جهانی امسال از آن استفاده خواهد کرد، اولین آزمایش خود را با دیدار قهرمان مصر و عربستان انجام داد.
کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با توجه به غیاب روس‌ها در رقابتهای جهانی امسال، تیم آمریکا را به اصلی ترین رقیب خود برای کسب جام قهرمانی می‌داند.
جام قهرمانی در میلان، تورین یا رم؟ شرایط تیمهایی که شانس قهرمانی سری آ به حساب می‌آیند امسال نسبت به فصلهای گذشته متفاوت است. اما علت این تفاوت چیست؟
کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
این بازیکن با غیرت به قهرمانی جام حذفی قزاقستان در سال 2021 رسید و پس از صفا هادی، دومین خرید خارجی تراکتور در نقل‌وانتقالات تابستانی امسال به شمار می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ