اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۹۲ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۱۴۳ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت.
شرکت کنترل کیفیت هوای تهران اعلام کرد: هوای تهران ناسالم برای گروه‌های حساس است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۰۹ یعنی در بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران شاخص آلودگی هوا بر روی عدد ۱۰۹ یعنی در بازه ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
کیفیت ناسالم هوای تهران برای گروه‌های حساس
بر اساس شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای استان تهران با شاخص ۱۱۴ در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داد.
براساس آخرین اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران تا ساعت ۱۱ امروز (۲۴ بهمن)، کیفیت هوا تنها در ایستگاه پارک قائم (منطقه ۱۸) و شهرداری منطقه ۱۹ ناسالم برای گروه‌های حساس است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا؛ هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۴۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوا هم‌اکنون با میانگین ۱۴۹برای گروه‌های حساس ناسالم است.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد 119یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد 119یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۲۱ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۴۴ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران عنوان داشت: با توجه به انباشت نسبی آلاینده‌ها و افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس از افراد دارای بیماری زمینه‌ای می‌خواهیم از تردد در فضای باز اجتناب کنند.
کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است
رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: انتظار می‌رفت با ورود سامانه بارشی از شب گذشته به کشور و بارندگی صبح امروز در پایتخت و استان البرز شرایط کیفی هوا بهبود یابد، اما حجم آلاینده‌ها به قدری است که بارش‌ها نتوانست بر آن غلبه کند و شهر تهران هم اکنون با شاخاص آلایندگی بالا برای تمام گروه‌های حساس، ناسالم است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: به دلیل انباشت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های ثابت و متحرک، در بعضی ساعت‌ها کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها را شاهد خواهیم بود.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۱۶ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۲۹ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم قرار داشته است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۲۹ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
کیفیت هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم شد
کیفیت هوای تهران در مرز ناسالم برای گروه‌های حساس
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد ۱۰۲ یعنی بازه ناسالم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ